Gå til innhold

Savner han utrolig mye😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 20.39):

Tror du ikke at han ville behandlet meg bra i et forhold heller?

Anonymkode: 6400c...3fd

Vel, åpenbart ikke mtp at han ikke ønsker å være sammen med deg..

Anonymkode: 67b19...51e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Men han har jo dame?

har du kanskje mista litt oversikt over alle fortellingene dine?

Anonymkode: 740df...019

Glemte å svare deg. Men han har ikke dame. Bare antok feil. Dama var på et annet sted (Danmark) men det bare så ut som de var på samme sted, ser også at denne dama allerede har en samboer (ikke han) . De hadde ikke postet bilde sammen, men det var noe mat på restaurant så antok feil. Men han er i Asia da. Han sier at han aldri har hatt et forhold før! Ja så merkelig.

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel, åpenbart ikke mtp at han ikke ønsker å være sammen med deg..

Anonymkode: 67b19...51e

Virker som han trekker seg unna når det blir veldig seriøst. Han har aldri hatt forhold før. Ikke en gang langvarig sånn flørt. 
 Leste meg opp litt på nettet om dette.

https://www.kk.no/samliv/sosiale-medier-forsterker-ideen-om-at-gresset-er-gronnere-pa-andre-siden/68562312

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettelse for meg at han ikke hadde dame. Usikker fyr er han...

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Virker som han trekker seg unna når det blir veldig seriøst. Han har aldri hatt forhold før. Ikke en gang langvarig sånn flørt. 
 Leste meg opp litt på nettet om dette.

https://www.kk.no/samliv/sosiale-medier-forsterker-ideen-om-at-gresset-er-gronnere-pa-andre-siden/68562312

Anonymkode: 6400c...3fd

Det er jo irrelevant, han vil jo fortsatt ikke være sammen med deg samme hva grunnen er 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 67b19...51e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Under hele sexen følte jeg han ikke tenkte min egen nytelse, men bare seg selv. At han ville inni meg så fort som mulig.😕

Anonymkode: 6400c...3fd

Kanskje du var for dårlig i senga for han? 🤷‍♀️ Ikke en seksuell match? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo irrelevant, han vil jo fortsatt ikke være sammen med deg samme hva grunnen er 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 67b19...51e

Tror han bare hele tiden var ute etter sex. Merkelig han snakket mye om mitt utseende sa sånn: "du er fin og søt, men det hører du sikkert veldig ofte". Tilslutt sa han: du finner deg lett en bra fyr du. Og før sex sa han at han likte meg veldig mye.  Har aldri gjort han noe. Bare vært snill og grei, ikke playet han. Men jeg føler han har playet meg. Jeg var skeptisk til stor aldersforskjell men da sa han: går bra du er voksen. Etter sex sier han: eh alderforskjellen er for stor. Men før sex så var det sånn: nei ikke stor alderforskjell,går bra. Meget forvirret og lei meg er jeg.

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som skriver trådene om at du har lett PU?

Anonymkode: 67b19...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 20.19):

Nei du kan ikke skrive brev til han eller kontakte han mere. Dette går over om noen uker, ikke dyrk sorgen. 

Anonymkode: 6b78a...dc8

Så enig! 
TS, slutt å overtenke, og gå videre! Han er ikke interessert og det hjelper ikke med tiggerbrev, ei heller å bli desperat! La ham være. Kanskje tar han kontakt igjen, men sannsynligvis ikke! Du er ikke så dypt knyttet til ham pga sex én gang. Her tror jeg at du har gått på en hekt! 

Anonymkode: 4e517...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus85 skrev (Akkurat nå):

Kanskje du var for dårlig i senga for han? 🤷‍♀️ Ikke en seksuell match? 

Sex kan aldri bli bra nok første gang, det handler om kommunikasjon. Jeg ba han f.eks kysse meg på bryst og hals, han gjorde lite av det. Vi var fulle og trøtte. Og han gikk ikke ned på meg, ikke en gang kyssing på magen. Han sa hele tiden: ahh digg å kjenne hvor våt du er.  Jeg sugde han, tenkte på han også. Jeg ridde han. Og han sa også: jo da likte å ha sex med deg.

etter sex så fulgte han meg til bussen, så gav han meg et langt kyss foran folk. 

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det du som skriver trådene om at du har lett PU?

Anonymkode: 67b19...51e

Nei nei, jeg er ikke psykisk utviklingshemmet. Er en frisk og oppegåenede jente.😊 studerer og slikt

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så enig! 
TS, slutt å overtenke, og gå videre! Han er ikke interessert og det hjelper ikke med tiggerbrev, ei heller å bli desperat! La ham være. Kanskje tar han kontakt igjen, men sannsynligvis ikke! Du er ikke så dypt knyttet til ham pga sex én gang. Her tror jeg at du har gått på en hekt! 

Anonymkode: 4e517...07e

Altså han overøste meg med gaver og komplimenter, likte han  mye også før sexen. Vi hang sammen  masse før sexen, var sammen ute og drakk. Kysset, så på solnedgangen. Han gav meg en dyr gave. Holdt hånda mi, kyssa meg. 

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til han før vi hadde sex, du jeg søker et forhold og liker deg litt, jeg håper du ikke dropper meg etter sex, sex blir bedre over tid vi er litt fulle og trøtte. Da sa han bare: okei, javel.  Som at han ga et varseltegn på at jeg kun vil ha sex fra deg. Tidligere på dagen ville han dra på nakenbading, jeg takka nei

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har vært ute og reist og mistenker han skriver i en annen tråd om meg

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han har vært ute og reist og mistenker han skriver i en annen tråd om meg

Anonymkode: 6400c...3fd

Nå må du gi deg, TS. Nå må du slippe dette. Dette er ikke normalt.

Anonymkode: 9ae52...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uansett så tenker jeg at jeg burde vært på  vakt og sett at han kun vil ha sex. Husker han sa før vi hadde sex også, jeg var jo trøtt. Så sa han: du har ikke annet valg enn å ha sex neste morgen med meg!  Men var full og trøtt og visste ikke  bedre.  Og han hintet til nakenbading også.... jeg ville ikke bli med.  Så føler han dritmange instajenter som flasher pupper og rumpe, sånn lettkledde bilder.... åpenbart en hekt. Overøste meg med gaver, komplimenter osv

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist og lese  :( Skriv ett brev eller ett dikt så kanskje  han kommer tilbake det hadde i alle fall  jeg gjort om noen hadde gjort det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...