Gå til innhold

Savner han utrolig mye😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble dumpet av en fyr nå. Savner han utrolig mye. Han er den første jeg har klart å åpne meg for, første gangen på lenge. Jeg håper innerst inne at vi finner tilbake til hverandre en dag. Hadde det så bra sammen. Klarer ikke å slutte å tenke på han. Han ble kjempekald etter sex. Sjønner ikke at menn kan bli så kalde. Han sier han likte meg utrolig mye før vi lå sammen.Vi var veldig like også. Nekter å akseptere at det har tatt slutt. Kan jeg skrive et brev til han (føler meg både trist og barnslig nå, men ja. Jeg kommer ikke til å gi opp på han så lett. Jeg har drømt om han mye i det siste, var kjempebetatt før vi lå sammen og.  Og magefølelse sier at vi en dag finner tilbake til hverandre ❤️

Anonymkode: 6400c...3fd

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du kan ikke skrive brev til han eller kontakte han mere. Dette går over om noen uker, ikke dyrk sorgen. 

Anonymkode: 6b78a...dc8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Han ble kjempekald etter sex. Sjønner ikke at menn kan bli så kalde. Han sier han likte meg utrolig mye før vi lå sammen.

Han pratet deg til sex og når han fikk det, var han fornøyd og ønsker ikke noe mer. Fælt å si det, men sånn er det. Du vil aldri få det bra sammen med en kjæreste som han. 

Glem hele fyren!

Anonymkode: 298a0...a8e

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du skal ikke kontakte han. 

Anonymkode: 0b9cc...780

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg ble dumpet av en fyr nå. Savner han utrolig mye. Han er den første jeg har klart å åpne meg for, første gangen på lenge. Jeg håper innerst inne at vi finner tilbake til hverandre en dag. Hadde det så bra sammen. Klarer ikke å slutte å tenke på han. Han ble kjempekald etter sex. Sjønner ikke at menn kan bli så kalde. Han sier han likte meg utrolig mye før vi lå sammen.Vi var veldig like også. Nekter å akseptere at det har tatt slutt. Kan jeg skrive et brev til han (føler meg både trist og barnslig nå, men ja. Jeg kommer ikke til å gi opp på han så lett. Jeg har drømt om han mye i det siste, var kjempebetatt før vi lå sammen og.  Og magefølelse sier at vi en dag finner tilbake til hverandre ❤️

Anonymkode: 6400c...3fd

Jo før du skjønner hvordan vi menn er, jo bedre er det. Dere kvinnfolk må slutte med dette pisset med å tilby sex og koble det med følelser og potensielt "forhold". For mange menn er ei dame bare et inngangshull, som de ikke vil ofre en tanke videre på hvis de vurderer deg som ikke "lojal" og som et "forholdsemne". 

Så har du også menn, som kan gjerne gi livet for noen de aldri har hatt sex med. Blant annet gi livet for en annen mann, i krig. Det ser vi nå i Ukraina. Så vi er veldig forskjellige fra dere kvinner, for vi skaper ikke følelser på bakgrunn av pulings, men på bakgrunn av lojalitet og mental nærhet. Noen som er verdt enten å bruke tid på eller dø for, og det skjer ikke nødvendigvis ved sex.

 

Anonymkode: d1b8d...80c

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo før du skjønner hvordan vi menn er, jo bedre er det. Dere kvinnfolk må slutte med dette pisset med å tilby sex og koble det med følelser og potensielt "forhold". For mange menn er ei dame bare et inngangshull, som de ikke vil ofre en tanke videre på hvis de vurderer deg som ikke "lojal" og som et "forholdsemne". 

Så har du også menn, som kan gjerne gi livet for noen de aldri har hatt sex med. Blant annet gi livet for en annen mann, i krig. Det ser vi nå i Ukraina. Så vi er veldig forskjellige fra dere kvinner, for vi skaper ikke følelser på bakgrunn av pulings, men på bakgrunn av lojalitet og mental nærhet. Noen som er verdt enten å bruke tid på eller dø for, og det skjer ikke nødvendigvis ved sex.

 

Anonymkode: d1b8d...80c

 

Så det du egentlig sier er at menn er homoerotiske som gjør alt for andre menn og bare ser på damer som et hull. Ok, snakk for deg selv baby, velkommen ut av skapet da 

Anonymkode: 6b78a...dc8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Så det du egentlig sier er at menn er homoerotiske som gjør alt for andre menn og bare ser på damer som et hull. Ok, snakk for deg selv baby, velkommen ut av skapet da 

Anonymkode: 6b78a...dc8

Du har litt av en spennende tolkning. Jeg får gjenta det for deg igjen: En dame som er tilfeldig pulings, er ikke annet enn bare et hull. Faktisk så kan mannen miste respekten for dama også (helt skjult uten å si det til henne). 

Menn ofrer seg selvsagt i krig sammen med andre menn. Det ser vi hver dag i Ukraina. Det har ingenting med "homoerotisk" å gjøre. 

Men det er ganske morsomt at du måtte komme med en anti-gay spøk, i din helt forvridde tolkning av det jeg sa. 

Oppsummert: Slutt å tilby pussy og tro at mannen skal falle for deg fordi pussy ble tilbydt og spermet ellers dypt og hardt. Det har ingenting med følelser å gjøre for mannen sin del. 

 

Anonymkode: d1b8d...80c

  • Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke send brev/prøve å kontakte han. Du må rett og slett respektere valget hans. Du vil ikke komme noe vei med å være « påtrengende « . Ikke det at jeg tror du vil være det, men det er sånn det vil føles av motparten . Prøv heller å fokusere på å komme deg videre uten han ❤️

Anonymkode: bc0da...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekter at han har avvist deg

Anonymkode: f6a1d...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har litt av en spennende tolkning. Jeg får gjenta det for deg igjen: En dame som er tilfeldig pulings, er ikke annet enn bare et hull. Faktisk så kan mannen miste respekten for dama også (helt skjult uten å si det til henne). 

Menn ofrer seg selvsagt i krig sammen med andre menn. Det ser vi hver dag i Ukraina. Det har ingenting med "homoerotisk" å gjøre. 

Men det er ganske morsomt at du måtte komme med en anti-gay spøk, i din helt forvridde tolkning av det jeg sa. 

Oppsummert: Slutt å tilby pussy og tro at mannen skal falle for deg fordi pussy ble tilbydt og spermet ellers dypt og hardt. Det har ingenting med følelser å gjøre for mannen sin del. 

 

Anonymkode: d1b8d...80c

Nei vel, men hører masse om menn som får følelser etter sex. Har møtt en drittsekk jeg. Han sa han kom te å miste interesse om jeg venter lengre med sex, også trodde jeg at om jeg har SEX med han. Så slipper jeg å få han til å tro at jeg er "hard to get".

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har litt av en spennende tolkning. Jeg får gjenta det for deg igjen: En dame som er tilfeldig pulings, er ikke annet enn bare et hull. Faktisk så kan mannen miste respekten for dama også (helt skjult uten å si det til henne). 

Menn ofrer seg selvsagt i krig sammen med andre menn. Det ser vi hver dag i Ukraina. Det har ingenting med "homoerotisk" å gjøre. 

Men det er ganske morsomt at du måtte komme med en anti-gay spøk, i din helt forvridde tolkning av det jeg sa. 

Oppsummert: Slutt å tilby pussy og tro at mannen skal falle for deg fordi pussy ble tilbydt og spermet ellers dypt og hardt. Det har ingenting med følelser å gjøre for mannen sin del. 

 

Anonymkode: d1b8d...80c

Forresten vi holdt på, så det var ikke tilfeldig random person fra byen.

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han pratet deg til sex og når han fikk det, var han fornøyd og ønsker ikke noe mer. Fælt å si det, men sånn er det. Du vil aldri få det bra sammen med en kjæreste som han. 

Glem hele fyren!

Anonymkode: 298a0...a8e

Tror du ikke at han ville behandlet meg bra i et forhold heller?

Anonymkode: 6400c...3fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deg i tyveårene og han på førti og du trodde han fikk følelser hvis du lot ham pule deg? I så fall må du gi deg nå. Hadde ikke han dame, da? Men det er kanskje mange av dere, huff så trist og umodent, gå videre og lær av dette.

Anonymkode: 73ebd...b26

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh lord, nå må du gi deg. 

Anonymkode: 5b04a...aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det deg i tyveårene og han på førti og du trodde han fikk følelser hvis du lot ham pule deg? I så fall må du gi deg nå. Hadde ikke han dame, da? Men det er kanskje mange av dere, huff så trist og umodent, gå videre og lær av dette.

Anonymkode: 73ebd...b26

Jepp, men jeg tok feil. Mange menn får følelser jo etter sex

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende at du er en smule intens/spesiell, og han innså det etter denne skjebnesvangre natten da TV-en fikk deg til å ha sex?

Anonymkode: e4006...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jepp, men jeg tok feil. Mange menn får følelser jo etter sex

Anonymkode: 6400c...3fd

Så han var plutselig ikke så dust som du har fremstilt han som?

Ps, det er veldig dumt å ligge med noen fordi du tror de skal få følelser for deg, det er ikke sånn det fungerer. 

Anonymkode: 740df...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg ble dumpet av en fyr nå. Savner han utrolig mye. Han er den første jeg har klart å åpne meg for, første gangen på lenge. Jeg håper innerst inne at vi finner tilbake til hverandre en dag. Hadde det så bra sammen. Klarer ikke å slutte å tenke på han. Han ble kjempekald etter sex. Sjønner ikke at menn kan bli så kalde. Han sier han likte meg utrolig mye før vi lå sammen.Vi var veldig like også. Nekter å akseptere at det har tatt slutt. Kan jeg skrive et brev til han (føler meg både trist og barnslig nå, men ja. Jeg kommer ikke til å gi opp på han så lett. Jeg har drømt om han mye i det siste, var kjempebetatt før vi lå sammen og.  Og magefølelse sier at vi en dag finner tilbake til hverandre ❤️

Anonymkode: 6400c...3fd

Dere kan umulig hatt det så bra sammen hvis han ble helt kald etter å ha ligget med deg. Sannsynligvis ble du brukt til at han fikk seg noe og du innbiller deg at det var noe følelser mellom dere to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er bra å gi slipp på han, og at det er bra å vente til man får følelser før man har sex, nettop fordi man må beskytte hjertet sitt.

Og så forstår jeg veldig godt også at man kan bli betatt av en person bare etter et par møter. Noen mennesker tenker mye, har fantasier og lever seg inn i potensialet, og forelsker seg i ideen om at denne mannen blir deres mann. Føler man en attraksjon og om sexen er bra så kan det si pang i følelsene, mens selve mannen innser at oi, akkurat den dama er ikke helt min match. 

Det er så vondt når det ikke blir gjensidig forelskelse. Da er det best å gi slipp.

Anonymkode: 63852...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dumpet av en fyr etter sex også. Var påtrengende, prøvde å ringe han, kontakte han; sende brev osv. endte med at han truet med politi anmeldelse. Men jeg var bare håpløst forelsket. Prøvde å få kontakt med han og d gjorde ting verre. Til slutt skjønte jeg at han var en drittsekk, og at jeg fortjener så mye bedre❤️ 5 mnd har gått nå uten kontakt med han og jeg har endelig kommet meg videre. Du må bare innse at det ikke blir dere to. 

Anonymkode: 44033...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...