Gå til innhold

Savner han utrolig mye😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Grunnen til at han ikke vil ha deg mer er fordi han ikke ble følelsesmessig knyttet til deg. Han ser deg ikke som kjæresteemne og ser ingen fremtid med deg. Om du sender brev vil han mislike deg enda mer, IKKE GJØR DET. Din beste mulighet er å kutte all kontakt, så kaaanskje han savner deg etterhvert. Men om han kontakter deg etter en stund er det muligens bare for en ny runde pulings. Da må du være veldig kostbar! 

Anonymkode: e43e0...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange menn elsker selve "jakten" og sex er det avsluttende målet. Da er jakten over og ikke like spennende lenger og man går over til neste jakt.

Du kan teste intensjonene til en mann ved å ikke gå med på sex for tidlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du har litt av en spennende tolkning. Jeg får gjenta det for deg igjen: En dame som er tilfeldig pulings, er ikke annet enn bare et hull. Faktisk så kan mannen miste respekten for dama også (helt skjult uten å si det til henne). 

Menn ofrer seg selvsagt i krig sammen med andre menn. Det ser vi hver dag i Ukraina. Det har ingenting med "homoerotisk" å gjøre. 

Men det er ganske morsomt at du måtte komme med en anti-gay spøk, i din helt forvridde tolkning av det jeg sa. 

Oppsummert: Slutt å tilby pussy og tro at mannen skal falle for deg fordi pussy ble tilbydt og spermet ellers dypt og hardt. Det har ingenting med følelser å gjøre for mannen sin del. 

 

Anonymkode: d1b8d...80c

Men tror du vi kvinner respekterer rundbrennere? Manne horene, de som stikker saken sin i hvert minste lille hull de finner, de infesterende penisene deres som man ikke skal ta i med en ildtang engang? 

Vit at vi også ikke respekterer dere og holder dette skjult for dere. 

Som oftest blir dere heller ikke tilbudt "pussy" som du kaller det, dere maser og maser, dere surmuler og blir voldelige når dere ikke blir tilbudt "pussy" som du kaller det. Dessuten går dere rundt og lyver og sier at "jeg ville ikke ligge med henne, derfor hater hun meg" når sannheten er at etter ørtiende forsøk på beføling, masing, grooming og whatnot blir avspist med et nei. 

 

 

Anonymkode: 58345...888

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 12.42):

Men tror du vi kvinner respekterer rundbrennere? Manne horene, de som stikker saken sin i hvert minste lille hull de finner, de infesterende penisene deres som man ikke skal ta i med en ildtang engang? 

Vit at vi også ikke respekterer dere og holder dette skjult for dere. 

Som oftest blir dere heller ikke tilbudt "pussy" som du kaller det, dere maser og maser, dere surmuler og blir voldelige når dere ikke blir tilbudt "pussy" som du kaller det. Dessuten går dere rundt og lyver og sier at "jeg ville ikke ligge med henne, derfor hater hun meg" når sannheten er at etter ørtiende forsøk på beføling, masing, grooming og whatnot blir avspist med et nei. 

 

 

Anonymkode: 58345...888

Trist det skal være sånn, at menn skal være "tøm og røm". Fikk følelser etter sex. 🥺

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skrive dette brevet. Men du skal ikke sende det. Brevet skal skrives for din del. Sett deg ned med penn og papir, for best effekt. 

Ellers kan du ikke tvinge noen til kjærlighet. Dette med sex og dalende interesse er ikke uvanlig. Ingen sin skyld eller noe å skamme seg over :gruppeklem:

Nå er det  viktig å ta en dag av gangen. Og ikke blir den kleggen som igler seg fast. Ta pauser, og helst blokker han fra alt av Some. Dette for din egne psykiske helse. 

Det finnes ulike chat-tjenester og hjelpetelefoner dersom hverdagen blir ekstra uhåndterlig. Men bittesmå forskjeller, kan du påvirke selv.

Du er MYE sterkere enn du tror! :klem:❤️ Klem! 

Screenshot_20230128-184504_Chrome.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/5/2023 at 8:32 PM, AnonymBruker said:

Du har litt av en spennende tolkning. Jeg får gjenta det for deg igjen: En dame som er tilfeldig pulings, er ikke annet enn bare et hull. Faktisk så kan mannen miste respekten for dama også (helt skjult uten å si det til henne). 

Menn ofrer seg selvsagt i krig sammen med andre menn. Det ser vi hver dag i Ukraina. Det har ingenting med "homoerotisk" å gjøre. 

Men det er ganske morsomt at du måtte komme med en anti-gay spøk, i din helt forvridde tolkning av det jeg sa. 

Oppsummert: Slutt å tilby pussy og tro at mannen skal falle for deg fordi pussy ble tilbydt og spermet ellers dypt og hardt. Det har ingenting med følelser å gjøre for mannen sin del. 

 

Anonymkode: d1b8d...80c

Sorry, men du er åpenbart bare noen og tyve år og har ikke livserfaring nok til å snakke for menn, så snakk for deg selv.

Anonymkode: 9bb7b...465

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sorry, men du er åpenbart bare noen og tyve år og har ikke livserfaring nok til å snakke for menn, så snakk for deg selv.

Anonymkode: 9bb7b...465

Jo, det har han, og han har (dessverre) rett. Foreslår at du leser deg litt opp på temaet.

Anonymkode: 45e88...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drakensson

Adapt and overcome. Dette går over. Du har overhodet ingen grunn til å savne gigoloer som det der. Du trenger en skikkelig mann som har lojalitet og dyder

Du klarer dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 20.32):

Du har litt av en spennende tolkning. Jeg får gjenta det for deg igjen: En dame som er tilfeldig pulings, er ikke annet enn bare et hull. Faktisk så kan mannen miste respekten for dama også (helt skjult uten å si det til henne). 

Menn ofrer seg selvsagt i krig sammen med andre menn. Det ser vi hver dag i Ukraina. Det har ingenting med "homoerotisk" å gjøre. 

Men det er ganske morsomt at du måtte komme med en anti-gay spøk, i din helt forvridde tolkning av det jeg sa. 

Oppsummert: Slutt å tilby pussy og tro at mannen skal falle for deg fordi pussy ble tilbydt og spermet ellers dypt og hardt. Det har ingenting med følelser å gjøre for mannen sin del. 

 

Anonymkode: d1b8d...80c

Kan du være snill å slutte og beskrive menn på vegne av alle menn?

Dette vrøvlet her beskriver overhodet ikke meg. Dette er bare……corny.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han nå ikke er intressert lenger tror jeg ikke på var pga dere hadde sex. Du skriver han likte deg og det kan absolutt stemme det. Men det er forskjell på å like noen og å ville noe mer. 

Du skal IKKKE skrive brev til han. Du skal løfte hode og bare gå videre. En som kommer gråtende og hukster som sine følelser er absolutt ikke veien. 

Ønsker deg all lykke til. Dette klarer du og han her, som ble kald etter sex, vil du ikke ha.

Anonymkode: 27038...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, det har han, og han har (dessverre) rett. Foreslår at du leser deg litt opp på temaet.

Anonymkode: 45e88...087

Vis meg forskning som holder vann, så skal jeg lese, jeg. Det jeg til nå har lest er generaliseringer på fryktelig tynt grunnlag fra ideologer på internett.

Anonymkode: 9bb7b...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det at han nå ikke er intressert lenger tror jeg ikke på var pga dere hadde sex. Du skriver han likte deg og det kan absolutt stemme det. Men det er forskjell på å like noen og å ville noe mer. 

Du skal IKKKE skrive brev til han. Du skal løfte hode og bare gå videre. En som kommer gråtende og hukster som sine følelser er absolutt ikke veien. 

Ønsker deg all lykke til. Dette klarer du og han her, som ble kald etter sex, vil du ikke ha.

Anonymkode: 27038...6cd

Virker som han ville forhaste med sex.😊 og det som er at han holder hånda mi po offentlig sted ute blant folk, går tur mens vi holder hender (før sex). Og kysser meg blant folk, folk tror vi er kjærester😅 han kysset meg ute blant folk etter sex også, gav et langt kyss, ute blant folk. Han har sagt før sex, vi ser an. Så har han ikke hatt forhold i sitt liv før, noe som og skurrer at en som er såpass voksen ikke har hatt forhold før. Virker som han er redd for forpliktelser🤷🏼‍♀️hva vet jeg.

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 20.26):

Nei, du skal ikke kontakte han. 

Anonymkode: 0b9cc...780

Enig tror at det vil gjøre situasjonen hennes verre. Joda man får lyst til å kontakte men det er ikke smart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.6.2023 den 20.32):

Du har litt av en spennende tolkning. Jeg får gjenta det for deg igjen: En dame som er tilfeldig pulings, er ikke annet enn bare et hull. Faktisk så kan mannen miste respekten for dama også (helt skjult uten å si det til henne). 

Menn ofrer seg selvsagt i krig sammen med andre menn. Det ser vi hver dag i Ukraina. Det har ingenting med "homoerotisk" å gjøre. 

Men det er ganske morsomt at du måtte komme med en anti-gay spøk, i din helt forvridde tolkning av det jeg sa. 

Oppsummert: Slutt å tilby pussy og tro at mannen skal falle for deg fordi pussy ble tilbydt og spermet ellers dypt og hardt. Det har ingenting med følelser å gjøre for mannen sin del. 

 

Anonymkode: d1b8d...80c

men nå høres det ut som de hadde deita en tid før de lå sammen og at han lot som at han var interessert i noe mer slik at ts skulle ligge med han. Hun tilbød han ikke pussy han manipulerte henne til å tro han også var forelsket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under hele sexen følte jeg han ikke tenkte min egen nytelse, men bare seg selv. At han ville inni meg så fort som mulig.😕

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Under hele sexen følte jeg han ikke tenkte min egen nytelse, men bare seg selv. At han ville inni meg så fort som mulig.😕

Anonymkode: 6400c...3fd

da er han iallefall ikke noe å savne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

da er han iallefall ikke noe å savne

Trodde han var forelsket eller det virka som. Så i sengen ble jeg skuffet. Men likevel fikk jeg følelser.... selvom han kan være bedre mot meg

Anonymkode: 6400c...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Virker som han ville forhaste med sex.😊 og det som er at han holder hånda mi po offentlig sted ute blant folk, går tur mens vi holder hender (før sex). Og kysser meg blant folk, folk tror vi er kjærester😅 han kysset meg ute blant folk etter sex også, gav et langt kyss, ute blant folk. Han har sagt før sex, vi ser an. Så har han ikke hatt forhold i sitt liv før, noe som og skurrer at en som er såpass voksen ikke har hatt forhold før. Virker som han er redd for forpliktelser🤷🏼‍♀️hva vet jeg.

Anonymkode: 6400c...3fd

Men han har jo dame?

har du kanskje mista litt oversikt over alle fortellingene dine?

Anonymkode: 740df...019

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Under hele sexen følte jeg han ikke tenkte min egen nytelse, men bare seg selv. At han ville inni meg så fort som mulig.😕

Anonymkode: 6400c...3fd

Uff for en kvalm fyr og nei du skal ikke kontakte han. Dømmer ingen men jeg sitter med en følelse av at han er en player og prater litt for mye. Håper dere ikke omgås samme type folk. Hev deg over han og styrk selvtilliten din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Men han har jo dame?

har du kanskje mista litt oversikt over alle fortellingene dine?

Anonymkode: 740df...019

Ja, hva skjedde med dama?🙄

Anonymkode: 9ae52...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...