Gå til innhold

Sohoys dagbok

Sohoy

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har virkelig en greie for jenter som er litt...ikke har makt akkurat, men som på en måte er litt høyere "opp" enn meg, type lærere og trenere og sånn. Og dommere tydligvis :ler: . Eller at de er litt eldre enn meg, ikke 40-åringer liksom, bare bittelitt eldre. Og jenter som vet mye...som vet mer enn meg, om hva som helst.

Det er litt rart, plutselig etter at jeg har akseptert at jeg er lesbisk så er jeg veldig oppmerksom på hvilke jenter jeg bli tiltrukket av. Det er så nytt liksom, og så gøy! Blir helt god inni meg av det, tenk da, jeg liker virkelig noen. Jeg blir tiltrukket! Og jeg som trodde jeg mangla et gen eller noe :ler:

Tar meg selv i at jeg hele tiden har lyst til å si til venninnene mine "hun var pen", og "hun var pen", og "fy faen, hun var deilig", for jeg mener det jo! Jeg mener det jo virkelig! Men har ikke lyst til å skremme de helt bort heller da, så tar det litt piano :ler:

Endret av Sohoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få si det til meg ;)

Håper virkelig det gikk fint der inne, og håper du får noen å bli kjent med, og hvem vet, kan være du finner noen du kjenner fra før ;)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetravelt i dag/kveld.

Gikk glipp av Idol og Nytt på nytt...som begge har hver sin meget vakre kvinne med, og det er siste sjanse til å se litt på de på et helt år!! :sur:

Vimsel: Jeg skriver litt mer om gaysir i morra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol begynte ikke før 22:30 i kveld pga. hånballkamp... Så du hadde rukket det :) Litt kjedelig at jeg sier det nå kanskje? ;)

Jeg håper du får en super helg, Sohoy! Kos deg masse!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg nostalgia, håper du har hatt en fin helg!!

Jeg bor i Australia (ville egentlig ikke si det for har litt noia for at noen skal finne ut hvem jeg er, men så tenkte jeg at skitt au, verden går vel ikke under av den grunn) mens jeg studerer. Har bodd der i to år nå, bare ett igjen!  :overrasket:

Det er egentlig veldig rart å tenke på at neste gang jeg forlater Australia er det for godt...skal ikke tilbake, liksom. Stranda mi...beste terapien som finnes! Elsker å gå lange turer alene tidlig om morgenen...eller sole meg og lese bok etter skolen...eller leke med venner. Perfekt nachspielsted. Noen ganger har jeg stått opp kl. 4  for å tusle ned på stranda med kameraet mitt for å se soloppgangen...er man heldig kan man være helt alene der, i hvertfall så langt man kan se...ååh. Og så krype tilbake under dyna etterpå.  :) Men jeg gleder meg jo til å dra tilbake til Norge også, jeg gjør det. Kunne absolutt ikke bodd der resten av livet. De har ikke stratos, jo!  ;) Her en dag kom jeg forresten på at jeg har lyst til å dra til Svalbard. Jobbe der et halvår eller noe sånt. Det er jo så utolig vakkert der oppe!!

Åhhhh... så herlig da!! jeg har kjempelyst til å reise til Australia, men tror aldri at jeg jeg kommer til å tørre det - fordi jeg er så fryktelig redd for edderkopper!! Og hver gang det er naturdokumentar om insekter og edderkopper og den slags fysj på tv, viser de alltid de skumleste typene fra Australia :hår: Har du sett mange eller?? ;)

Stranden din høres helt nyyyydelig ut ~ må være fantastisk deilig å tusle ned der og se på soloppgangen og høre bølgene som slår mot land... *drømme*

Håper du får en riktig fin tur ned!

Pass godt på deg selv!

Endret av nostalgia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei nostalgia, så koselig at du stakk innom :klem:

Har det kjempetravelt i dag også og rekker rett og slett ikke å skrive noe mer akkurat nå, har løpt fra hus til hus og sagt hadetbra i hele dag, og har ikke begynt å pakke enda, så det må jeg gjøre nå.

Stor, stor stein i magen. Har ikke lyst til å reise, er nervøs for Thailand på egenhånd og lurer på hva som venter meg i Australia. Ikke det samme som da jeg dro hvertfall! Lyst til å lukke øynene og late som ingenting.

Åkei...da blir jeg borte fra KG et par uker...

Klem til vimselims :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Jeg hadde håpet å rekke å skravle med deg før du dro... Mannen okkuperte maskinen i går kveld, sniken :ler:

Ønsker deg alt godt på ferden, og håper virkelig du får nyte ferien din til det maksimale!!!! Så gleder jeg meg til du er vel plassert ¨down under¨, og kan fortelle masse gøyalt, og forhåpentligvis noen bilder :kgblunk:

Ha en gooooooooooooooooooood tur!!!!!!!!!

Og ta godt vare på deg selv!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tenk, du er på tur :hoppe:

Håper du har det kjempefint og opplever en hel masse spennende som du kan fortelle når du er tilbake på KG igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ridd paa elefant!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Aah, jeg har det saa bra...

Tror ikke jeg har sett og opplevd like mye i hele livet mitt tilsammen som jeg har gjort siste uka! Chiang Mai og jungelen var helt fantastisk. Naa er jeg tilbake i Bankok, har faatt sjekka inn paa hotellet og venter paa venninna mi som kommer i ettermiddag. Har gaatt helt fint aa reise alene, har vaert litt nervoes av og til men litt spenning maa man jo ha.

Jeg fikk sitte paa nakken av elefanten, bare jeg... Egentlig satt man to stykker oppaa et sete, en slags oppbygd sal bakpaa ryggen, slik at man ikke satt nedpaa selve elefanten. Men guiden spurte om det var noen som ville sitte paa nakken, og det var bare jeg som turte, saa da satt jeg der da, men beina bak de digre elefantoerene, i en halv dag. Uten noe aa holde i. Bare jeg og elefanten liksom, mens hun andre satt og dingla oppi setet der bak. Helt fantastisk. Skal skrive mer om turen senere.

Var innom gaysir, hadde faatt melding fra ei! Blir helt skjelven jeg. Det er greit aa snakke med andre...andre som vet hvordan det er, som vet hva jeg snakker om. Tar det rolig med sjekking akkurat naa...for det foerste bor jeg jo i australia og for det andre er jeg overhodet ikke i stand til aa ha et forhold enda. Maa rydde ferdig i hodet foerst. Men det er jo greit aa bli kjent med litt folk.

Nostalgia: Det er ikke saa ille som de skal ha det til altsaa! :ler: Det finnes nok mye skummelt uti bushen, men de sitter ikke saa ofte paa trappa di. Ikke i byen i hvertfall... Jeg har sett noen giftige edderkopper og slanger, men det har vaert ute i bushen. Saann til vanlig tenker jeg ikke noe over det...bortsett fra at man ikke gaar barbeint hvorsomhelst, i hoeyt gress og saann. Og at man ikke gaar under traer naar det er moerkt. Og saa kikker man gjerne under setet i buss-skuret foer man setter seg. Bare saanne smaating! Jeg mener...folk bor jo der, smaabarn leker i hagene...det gaar stort sett bra. Saa ikke noe aa vaere redd for! :ler:

Yes, da skal jeg ta meg en liten lur...har sittet paa tog i hele natt. Ikke NSB, akkurat :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

i dypet av meg er en brønn

så mørk, mørk

jeg kunne øst krig av den

jeg er ikke

ikke der inne

er ikke meg

der inne er jeg en annen

henne

hun som aldri får nok av mørket

jeg er henne

hun med pisken

blodig og fæl

bedratt av sin elskede

meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gaar roeyka jeg, saa da spiste jeg en halv toast og en liten skaal pasta. Foer det hadde jeg ikke spist siden loerdag. Blaeh...har virkelig ikke tid til aa bli daarlig naa. Hallo, knock knock, noen hjemme i fornuft-delen av hjernen? Tenker jeg tusler bort paa student admin. i dag og bestiller councelling...dritt ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei forresten vimse, ble borte en stund...har ikke begynt paa skolen foer naa saa har ikke hatt internett-tilgang. Det kommer mer om de goeye tinga jeg gjoer senere...maa bare rydde litt i hodet, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saa er hun her igjen...saa langt borte. Med smil i oeynene og stram munn. Min elskede djevel...min du. Jeg hater deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zebo, min afrikanske flatmate, lagde mat til meg i gaar. Jeg spiste det, ville ikke vaere uhoeflig og si nei. Faar se hva det blir i dag. Maa komme meg ut av denne gjoerma snart. Hvis det gaar mange fler dager kommer det til aa skjaere seg. Folk kommer til aa merke det. Jeg kommer til aa miste vettet. Maal for dagen er aa spise et maaltid.

Endret av Sohoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett eple. Fy faen. Det er kveld her naa...har vaert paa uni hele dagen. Kjenner jeg er sliten...fjern og mekanisk. Snakka med psykolog, tror det skal loese seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...