Gå til innhold

Sohoys dagbok


Sohoy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Paa fylla i gaar. Kyssa soestra til flatmaten min.

Shit, shit, shit. Dette blir rot, jeg foeler det paa meg. Gaar og stikker hodet under puta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Grrrr, jeg vet du har fortalt en vei, hvor det er du bor, men jeg kan ikke finne det igjen.. :sur:

Men det jeg lurer på er om du har det bra der nede??? Er været snill med deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vei? Har jeg det? Jeg bor hvertfall i Monaco Street ;) Hvorfor lurer du paa det egentlig? Finne meg paa kartet? :ler:

Ikkeno Larry her nede, med sitter her med avisa og det er riktig ille lengre nord...skikkelig kaos. Her er det bare litt mye vind og overskyet. Var nede paa stranda i sted men kunne ikke surfe for det blaaste saann saa boelgene var saa urolige :forvirret: . Men saa koselig at du tenkte paa meg da, visste ikke at dere visste det i Norge heller jeg.

Saann ellers...

Bestefar er bedre, eller stabil hvertfall. Han har faatt plass paa sykehjem. Vet ikke helt jeg altsaa...lurer paa om det kanskje hadde vaert bedre om han fikk slippe. Bedre for bestemor ogsaa. Det er saa rart aa tenke paa det siden alt er saa langt borte...foeler at det ikke er virkelig.

Spisinga gaar saann passe, opp og ned - eller ned og opp, bokstavelig talt :ler: Proever saa godt jeg kan da, hangler avgaarde. Har lagt paa meg igjen de kiloene jeg mista. :sur: Jaja...kanskje like greit. Jeg vet jo at jeg aldri kan veie 60 kilo og ha det bra samtidig, det bare gaar ikke, fordi det er 5 kilo under min naturlige kroppsvekt.

Jeg skal paa date paa onsdag. Omigod. Jeg er redd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

:ler: Du har skrevet det en vei i dagboken din, eller har jeg kanskje drømt... :ler:

Joda, vi får informasjon fra hele verden her oppi norge vet du, så visste at det er rimelig stormfullt nedover nå, og da ble jeg litt bekymret.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Så bestefar er blitt bedre, jeg vet jo ikke hva bedre er, men kanskje det er bra at han er på sykehjem da, i stedet for hjemme med bestemor, så hun slipper alt styr og stress som fort kan bli...

Opp og ned, ned og opp, hmmm, får håpe det går med opp og ned, enn ned og opp! Klarer ikke glemme at det faktisk er en norsk psykolog der, det er jo helt rart! Håper du får en god kontakt med henne(eller han), og finner noen bra løsninger sammen!!

DATE????? Hvem? Kliningsen her forrige dagen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho, smaabrisen og fin, had some beers after work. Went for a surf with that girl today...didn't really work out. Jeg er bare ikke attracted to her...skulle oenske jeg var. Spisinga gaar bra, spiser som en hest :forvirret:

Having a sleep now...nite :)

Endret av Sohoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha ja...vanskelig aa skrive norsk i fylla? :ler: Klokka er ti paa aatte, sitter paa uni med deilig hodepine og skal snart paa lecture, og saa rett paa jobb. Jeg vil hjem til senga mi :sur:

Heia Pondusa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen du da vimselims... Trodde jeg skulle daue i gaar, var ikke ferdig paa jobb foer 11pm og da hadde jeg loept meg ihjel hele dagen...toerka dritt og blod og jeg vet ikke hva, masse senile pasienter saa folk stakk av eller klatra ut av senga i eininga. Men det er goey da, litt action maa man ha :sjarmor:

Veel...

Da var dette semesterets medication calculations exam over...hvis det gikk bra denne gangen ogsaa skal jeg bite meg selv i nakken.

Ble ikke saa mye mat i gaar gitt, i dag har jeg spist bittelitt cornflaces...men dagen er ennaa ung, saa vi faar se. Skal ut aa drikke i kveld saa faar vel kanskje ta til fornuft.

Droemmer mye ekkelt...redd for aa sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse
Heldiggrisen du da vimselims... Trodde jeg skulle daue i gaar, var ikke ferdig paa jobb foer 11pm og da hadde jeg loept meg ihjel hele dagen...toerka dritt og blod og jeg vet ikke hva, masse senile pasienter saa folk stakk av eller klatra ut av senga i eininga. Men det er goey da, litt action maa man ha  :sjarmor:

Veel...

Da var dette semesterets medication calculations exam over...hvis det gikk bra denne gangen ogsaa skal jeg bite meg selv i nakken.

Ble ikke saa mye mat i gaar gitt, i dag har jeg spist bittelitt cornflaces...men dagen er ennaa ung, saa vi faar se. Skal ut aa drikke i kveld saa faar vel kanskje ta til fornuft.

Droemmer mye ekkelt...redd for aa sove.

:vinke:

Går det bra med deg der nede i varmen?

Ang medikamentregning, har dere flere eksamener av den? Vi hadde bare en..

:klem: på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...