Gjest vimse Skrevet 24. januar 2006 #41 Del Skrevet 24. januar 2006 Å ja!!!! Good meunings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg har vært hos tannlegen!! Null hull!! Det er nesten sant i hvertfall...hadde i hvertfall ikke noe tannråte, men har jo litt syreskader og sånn og den ene måtte han fylle litt i for den var så dyp. Men måtte ikke borre eller noe, han bare dytta litt sement nedi der. Hadde virkelig trodd det sto verre til enn som så...! Og det beste av alt...mamma og pappa spanderer regninga. Jippijay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 24. januar 2006 Mornings frk. vimsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 24. januar 2006 Eller er du fru kanskje? Ikke meninga å fornerme noen her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. januar 2006 #45 Del Skrevet 24. januar 2006 Frk Tror neppe mannen vil gi meg en annen tittel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 24. januar 2006 det er bare jeg som vet at livet har en hemmelighet at solen hun som fødte alt som var alt som er som skal føde igjen at hun er bare illusjon det er bare jeg som vet at kveldens gyldne striper siste rest av bevissthet er kulisser at i det den siste blodrøde dråpe knuses mot havets overflate forgår verden det er bare jeg som vet at hun symbolet på eksistens er gjennomsiktig og magisk at hun kan gjøre gull til blod liv til død at hun med sin vakkerhet kan forføre men aldri, aldri elske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 24. januar 2006 Har nettopp fått mail av den forrige psykologen med sammendrag av notatene slik at jeg kan ta det med til den nye. Fy faen det var tøft å lese. Jeg har jo vært så til de grader på jordet. Nesten så jeg ikke tror det er meg det er snakk om. At jeg har vært så fortvilt og ulykkelig...det er nesten så jeg synes synd på meg selv, eller på den jeg var da. Akkurat som å se på et gammelt bilde. Det er litt skummelt. En eneste gang har jeg tenkt at jeg har lyst til å ta livet av meg. Bare en eneste gang har det vært en reell utvei. Det er ikke så lenge siden heller, bare noen måneder. Jeg var ikke helt nykter, men husker utrolig godt den tanken. Ord for ord, liksom. Der og da skremte det meg sånn at jeg fikk panikkanfall. Nå -nå blir jeg kvalm når jeg tenker på det. Får vondt i magen. At jeg kunne tenke noe sånt? Det kunne ikke falt meg inn. Aldri i verden. Det finnes ikke en eneste liten bit av meg som ikke har lyst til å leve mer!! Uff nei, får slutte å tenke på det som har vært. Tenke fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Åkei, diverse problemstillinger. 1. Fester og lignende. Regner jeg kommer til å etterhvert komme i kontakt med flere homofile, kanskje til og med mange. Kanskje det til og med en gang blir mitt hovedmiljø. Men da...det blir jo fryktelig rart at alle de venninnene er potensielle kjærester...blir ikke det fort mye krøll? Ser for meg en fest med lik fordeling (heterofile) jenter og gutter, det vet man jo funker fint. Og så; en fest med lik fordeling (homofile) jenter og...eh, jenter. Hvor er pause-praten liksom, sånn som mellom jenter på den første festen? Når skal man slappe av? Jentekveld for eksempel, der man driter i kjæresteproblemer og sjekke-issues, får jo fort en litt annen betydning. 2. Venninner. Jeg orker virkelig ikke, kors på halsen, å en gang til bli forelsket i noen som kjører det andre løpet. Noen sier at "hallo, man blir vel ikke forelsket i noen som er straight hvis man er homo", men det blir man altså. Ikke noen absolutt sperre der, ikke for meg i hvert fall. Hvis man skal ha venninner som bare er homofile, altså potensielle partnere, så blir det...jeg vet ikke, kan ikke helt se det for meg. Og hvis man også skal ha venninner som er straighte (mest sannsynlig), så vil det jo alltid være en sjanse for at man får føleleser osv, og da blir det vanskelig. Nå er det jo mange (heterofile) jenter som har guttevenner da...og det går jo ofte greit. Kanskje man bare må ta det som det kommer. Kanskje jeg bare har litt noia. 3. Gutter. Er gutter liksom mine "jenter" nå? Altså venninner, eller venner, som ikke er av det kjønn man foretrekker? Jeg liker gutter altså, jeg er veldig glad i mange gutter. Men jeg kunne ikke hatt en gutt som bestevenn, det blir litt feil for meg. Og jeg liker ikke fotball, jeg liker ikke biler, jeg liker ikke ubehøvlet sexprat. Jeg er ingen traktorlesbe! (Ja jeg vet, fordommer så det holder, men akkurat nå har jeg litt behov for å motsi min egen politikk ) 4. Barn. Nei hjelp...det tar jeg senere. 5. Definere. Jeg er ingen tilhenger av å definere alt ned til minste detalj, men jeg har noen venner som er det. Saken er denne: Jeg har aldri, i mitt 22 år lange liv, vært forelsket i en gutt. Men jeg har hatt 2-3 "seriøse" kjærester, dog uten at forholdene kan beskrives som særlig voksne, den siste da jeg var 19. Jeg har hatt sex med et utall gutter. Jeg har vært forelsket en gang i mitt liv, i en jente. Jeg har vært betatt av mange. For å si det slik; ingen gutt har gjort meg mo i knærne slik en jente kan, og det er det mange jenter som har gjort. Sex med gutt/sex med jente kan overhodet ikke sammenlignes. Gutta har ikke sjans. Jeg blir ikke fysisk tent av gutter (i så fall er det kun tanken på sex, og i så fall er jeg kjempefull), men det kan jeg fint bli av jenter. Jeg kan ikke tenke meg å dele livet mitt med en gutt. For meg blir det derfor riktig å si jeg er lesbisk. Noen av mine venner mener jeg er bifil fordi jeg har hatt sex med gutter. Men det føles feil for meg å si det! Endret 24. januar 2006 av Sohoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. januar 2006 #49 Del Skrevet 24. januar 2006 Åh... jeg skulle quote noe av det du hadde skrevet, men det ble så mye at jeg fant ut jeg får bare skravle, og så kan du heller bare la vær å lese hvis du ikke gidder... Eller be meg slette innlegget igjen hvis du ønsker det. Jeg har forstått det som at du er lesbisk, ganske fersk, i hvertfall ¨ute¨. (?) Jeg er ikke lesbisk selv, men i min hverdag svirrer det for det meste rundt lesbiske og bifile jenter/kvinner, og noen menn. Noen har ikke vært åpne så lenge, andre har lengre ¨fartstid¨ om man kan kalle det for noe sånt.. Det jeg har fått med meg er at problemene/tankene man har i hodet som ¨ny¨ som oftest bare er tanker/ideer, at det ikke er slik i realiteten. Det å fremdeles inneha vennskap og utvikle vennskap med samme kjønn, endres ikke, fordi evnen til å skille mellom vennskap og kjærlighet/forelskelse ikke er endret. Likeså det å ha/få nye heterofile venner. Klart man ¨kan¨ forelske seg, men det kan alle, mannen min var en av mine kamerater i flere år, før vi ¨fant hverandre¨, det er elleve år siden. Det noen kan oppleve, er at omgivelsene reagerer på vennskap, at de tror det er noe mellom x og y, fordi de er lesbiske/bifile, mens det i realiteten ikke er noe mer enn et godt varmt gjensidig vennskap mellom de. Skriver jeg masse surr nå tro? I alle fall, jeg har troen på, at en lesbisk hverdag ikke er så ulik en heterofil hverdag! Har du forresten vært innom gaysir? et morsomt, oppegående forum! Og håper ikke jeg tråkket over noen grenser nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 24. januar 2006 Tusen takk altså. Nå måtte jeg grine litt. Fordi det er så fryktelig godt å høre noe positivt og støttende. Det er så fryktelig godt at noen på en måte sier litt sånn "slapp av, det ordner seg". Tusen takk vimsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. januar 2006 #51 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg følte i alle fall at jeg hadde lyst til å si noe om mine positive erfaringer, eller, de rundt meg sine positive erfaringer. Så kunne du selv velge om du ville lese eller ei. Men, over til noe helt annet, når er det egentlig du reiser ¨nedover¨ igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 24. januar 2006 Reiser i helga! Men skal jo ha ferie på veien og, så kommer ikke til Australia før uuh...er ikke sikker. 11., 12. kanskje. Men reiser i helga ja, og da blir jeg uten internett et par uker!! Jøss, har jo blitt helt hekta på KG jeg nå, med all den luksusen jeg har hatt med fri og bredbånd hjemme og bare stas! Kommer nok til å savne dere litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. januar 2006 #53 Del Skrevet 24. januar 2006 Oj, DET blir spennende!!! Åhhh... Jo, det er litt artig her inne, jeg trives godt, håper du er innom her, når du er vel plassert ¨nedi der¨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 24. januar 2006 Det er vel KLART det vel, din tulling! Nei nå er jeg litt hyper. Skal gå å se desperate housewives med mamma. Da får jeg vin også! Kommer sterkt tilbake! Og vimsel igjen, takk altså, nå har jeg summa meg litt . Ikke tråkka over noen grenser, ikke i det hele tatt. Håper du får en superduper kveld! Og hils hundene dine da! Jeg elsker vofser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 24. januar 2006 #55 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Tihi, jeg ser litt på det jeg også, og litt her, går så fint atte Men, jeg har cola i glasset jeg Åh, det var en morsom episode Til tross for slutten. Fikk ikke skrevet ferdig i sted. Godt å høre at du kommer innom når du er på plass igjen, blir spennende å høre hvordan det er der, skole, fritid, alt Og for ikke å glemme, ferien!!!!! Jeg er evig nysjerrig, rett og slett!! Ha en fortsatt strålende kveld, bikkjene ligger rett ut og snorker, skjønningene!! Endret 24. januar 2006 av vimselims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 25. januar 2006 Ups, sovna på sofaen i går jeg så det ble ikke noe mer KG på meg...hehe. Nu skal jeg ta med hunden og traske ned til butikken og kjøpe Dagbladet så jeg har det til lunch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er onsdag...herregud, bare noen dager til jeg reiser! Kjenner det kribler litt ekkelt i magen. Har blitt vant til å være hjemme...alt er trygt og godt her. Ingen komplikasjoner. Ingen andre enn familien og barndomsvenner å forholde seg til. Ned dit igjen, ned til alvoret, til hverdagslivet. Dette året...det er nå eller aldri. Det er nå jeg må satse, og lande på beina. Har ikke råd til å rote det til igjen. Akkurat nå har jeg ikke lyst til å dra. Lyst til å være i Norge. Lenge til neste gang...et helt år. Liker ikke å reise fra mamma når hun er slik som nå. Det verker langt inn i hjertet mitt at hun er så...jeg vet ikke, handicappet, rett og slett. Må ha så mye hjelp. Sunne, spreke, mammaen min. Hun får heldigvis komme til behandling nå likevel. Dumme, dumme systemet som gjør at man må krangle seg til alt. Hun blir nok bedre. Når jeg kommer hjem neste gang skal vi på skitur. Basta bom! Bare en mnd til skolen begynner igjen. Siste året. Etter det er jeg ferdigutdannet. Det er rart. Blir et tøft år. Vanskelig. For meg er det akkurat som 2006 begynner den dagen jeg reiser, ikke 1. januar. Store, store forandringer i forhold til i fjor, i forhold til de siste tre-fire åra. Nå begynner en ny epoke, min epoke. Skummelt å ha hovedrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #58 Del Skrevet 26. januar 2006 Uh Da starter jeg offesiell nedtelling... 3 dager til jeg reiser! I morra må jeg begynne å pakke, gitt! Meget slapp dag i dag må jeg si, og bikkja er sur på meg av en eller annen grunn Men har fått henta vaksinasjonskortet mitt, så da blir hvertfall uni fornøyd. Ellers har jeg sett ER og Akkutten sikkert 3 timer til sammen (Dansk og Svensk TV3), Friends og de fleste nyhetssendingene... Og jeg som egentlig ikke liker å se på TV ! Det er litt kjedelig at det ikke er Idol i dag da, jeg må ærlig talt innrømme at jeg har blitt hekta. Litt fordi hun dommeren er så pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 26. januar 2006 #59 Del Skrevet 26. januar 2006 Raring! men hun har fine glade øyne Skulle innom og høre når eksakt du dro, siden jeg kom på at det faktisk er torsdag i dag, men du ga meg svar før jeg rakk å spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 26. januar 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 26. januar 2006 Åja, ja det er på søndag! Hun har pene øyne ja, veldig. Og så er hun jo dommer da, og er litt tøff og sånn, og veldig smart sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå