Gjest vimse Skrevet 18. januar 2006 #21 Del Skrevet 18. januar 2006 Høres ut som du har mye å tenke på, håper det ordner seg greit for deg, og at du får en fin fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Takk for hilsen Vimselims, det var veldig koselig. Det ordner seg nok, tar bare en stund...noen år kanskje Neida. Hjelpe meg så lykkelig jeg er i forhold til mange andre her i verden, litt motgang er sikkert bare sunt I dag sov jeg til klokka var ett på dagen! Fy flate. Jeg og mamma satt og drakk rødvin i går og ble nok litt brisne, i hvertfall mamma, hun er jo ikke så godt vant til å drikke stakkar Ellers har jeg fått gjort unna litt småting, bl.a. sittet i telefonkø i en time for å komme gjennom til Kilroy. De sier alltid at de skal ringe meg eller maile meg men så hører jeg aldri noe og nå begynner det på en måte å haste litt, og det nytter jo ikke å komme gjennom til de på telefon. Har bestilt hotell i Bankok, betaler NOK300 for 3 netter på fire-stjernes midt i byen...det er bra billig! Må få ordnet togbillett til Chiang Mai...det var jo det han fyren på Kilroy skulle si noe smart om...grrr! Begynner virkelig å glede meg til å komme "hjem" nå, har vært i Norge siden før jul og kjenner jeg er litt rastløs. Det blir godt å komme seg bort litt igjen, bare være meg. Godt å komme litt bort fra henne også, så slipper jeg å tenke så mye på det. Selv om jeg ikke gjør det egentlig. Ikke så mye, ikke slik som før. Det er bare litt kjipt liksom. Æsj, i morra skal jeg til legen igjen. Denne gangen slipper jeg ikke unna GU'n. Men må bare få gjort det. Har mistanke om at alt ikke er som det skal, har hatt noen bittesmå blødninger pluss vondt på venstre side, ca der eggstokken er. Ble sjekka nøye for to år siden og de fant ikke noe, men da hadde jeg ikke blødninger. Tenker jo litt på livmorhalskreft og sånn...blir litt redd. Får håpe det går greit. Og så skal jeg spørre om det med antidepressiver, selv om hun sikkert ikke kan skrive ut noe siden jeg reiser snart. For hun kan vel ikke gjøre det basert på bare ett legebesøk? Eller? Og så har jeg regna ut at jeg sikkert får mensen når jeg er midt i jungelen...har slutta på pillen så får ikke utsatt heller . Kanskje det finnes noe man kan få skrevet ut? Uh, jeg må bestille tannlegetime også...har så mye hull atte. Sånn går det når man skal drive å kaste opp maten i årevis. Dagen i dag er ganske grei egentlig, ingen store høydepunkter men heller ingen sorte hull, og da er jeg fornøyd Endret 20. januar 2006 av Sohoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 19. januar 2006 Du Vimselims, har du ikke dagbok du da? Jeg finner den vaffal ikke, men mamma sier alltid at jeg har arvet min fars lete-egenskaper. Dessuten er jeg blond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. januar 2006 #24 Del Skrevet 19. januar 2006 Jo jeg har dagbok, ligger på p-t, jeg bommet på alfabetet da jeg la den inn, og har aldri fått endret det... Men, har du ikke skrevet i den tro? :klø: syns da å huske det? da skal den ligge under ¨mine innlegg¨ knappen din. Skjønner ikke dette med reisingen din jeg? skal du flytte eller skal du på ferie eller hva? Er av nysjerrig art jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 19. januar 2006 Mett etter middagen og fryktelig lyst på røyk...æsj, akkurat nå har jeg ikke lyst til å slutte. Har ikke slutta enda da, jeg slutter den dagen jeg drar fra Norge. Det er litt over ei uke til... Etterpå skal jeg på besøk til ei venninne fra ungdomsskolen. Har egentlig ikke hatt så mye kontakt med henne siden da. Jeg vet at hun har drevet og sendt meldinger til en annen venninne av meg angående min legning, men denne venninnen var lojal og ville ikke si noe videre. Det er ikke så mange av den sorten...jeg hadde gitt klar beskjed til de få som visste det her hjemme om at jeg ikke ville at det skulle komme ut, ikke enda, ikke på hjemstedet mitt som er en liten plass der det mest spennende stort sett er om naboens ku er brun eller svart. Ikke enda, fordi jeg har smøbrødre som går på skole her og jeg ville ikke at de skulle få vite det gjennom andre. Men ryktet er løst og folk løper ned dører for å være den første som forteller det. Når jeg kommer hjem til denne venninna i kveld kommer det til å være 2-3 andre som jeg egentlig ikke kjenner der pluss samboeren hennes. Jeg kommer til bli spurt rett ut om det er sant eller ikke. Nå går jeg og tar en røyk altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 20. januar 2006 Hvitt lys mot huden min. Kjørlig, gjennomsiktig lys. Løgn. Svik. Jeg fryser ihjel. Hvor kommer denne kulden fra? Hvem er det som lyver, sviker? Hvem leter de etter? Onde øyne i speilet. Slipper meg aldri fri. Maser, krever svar. Hvorfor fryser du, kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 20. januar 2006 I dag sto jeg opp kl. 8! Forandring fryder Dro til legen og fikk ordna alt jeg skulle, utenom antidepressiver for det utsatte jeg til en annen gang...får se litt hvordan det går. Da hun drev med GU'n sa hun at det var litt blod der nå også, så det vil si at det blør bittelitt nesten konstant, etter hva jeg tror. Må si jeg blir litt nervøs, men får bare krysse fingrene. Nå er jeg i hvertfall testa for alt fra sopp til HIV, så hvis alt er greit er det bare å begynne et nytt og bedre liv Fikk en liten ekstra-greie også: Jeg skulle sette meg for å spise frokost i dag tidlig, og ved kjøkkenbordet har vi på den ene siden en sånn benk som man liksom må ake seg litt oppover i hvis man ikke vil sitte helt på enden av bordet. Akkurat da jeg gjorde det kjente jeg et hugg på baksida av leggen, og ut gjennom buksa mi(!!) sto det ei skikkelig treflis. Jeg tok av buksa og prøvde å få den ut med pinsett, men det gikk ikke fordi enden som stakk ut hadde brukket av. Det gjorde ikke noe vondt så jeg tenkte pytt, det er jo bare ei flis, den kommer vel ut av seg selv. Men da jeg satt hos legen tenkte jeg at jeg kunne nevne det, så hun så på det og sa det var best jeg fikk den ut fordi den satt så dypt, og fordi jeg skulle ut å reise. Hun fikk den heller ikke ut med pinsett, så det endte med at hun måtte lokalbedøve meg og skjære den ut! Jeg fikk se den etterpå og den var sikkert 2 cm lang, rene tømmerstokken! Sikkert bra jeg fikk den ut Etterpå gikk jeg lang tur med bikkja i skogen og rundtom på jordene på gården, var å kikka på alle stedene vi lekte på da vi var barn, små paradiser som bare vi så. Speselle trær, steder ved elva, hemmelige kratt. Måtte bryte av en kvist og lukte på den gode lukten av rått tre Og så fant jeg gåsunger på en forblåst selje, i januar(!!) Tok med noen inn til mamma som satte de i en vase i vinduet på kjøkkenet, akkurat som da jeg var liten. Så spiste jeg god formiddagsmat, drakk kaffe og leste hele Dagbladet på kryss og tvers. Da jeg var ferdig med det sto bikkja å kikka på meg med så bedende øyne at jeg ikke greide å si nei, så da gikk vi ut igjen, i snøføyka Snart skal jeg begynne å lage middag til familien, og så kanskje lese litt i boka mi, og dra i svømmehallen med mamma i kveld. Jeg liker sånne dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 20. januar 2006 #28 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei Sohoy!! Tusen takk for hyggelige ord i dagboken min... Jeg liker godt diktet du har lagt inn noen innlegg over dette! Skriver du mye? Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 20. januar 2006 #29 Del Skrevet 20. januar 2006 Den treflisen hørtes ikke god ut! Bra at du fikk den ut! Hvor skal du reise? Skal du være lenge borte? Er det ferie, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei nostalgia, så koselig at du er innom Jeg skriver mye i perioder...kommer litt an på hvordan jeg har det. Jeg skrev mye mer før, nå for tiden har jeg det ganske bra Men ikke så mye dikt egentlig, ett her og ett der innimellom de andre skribleriene. Skal ut å reise ja . Eller, jeg bor egentlig i utlandet skjønner du, er bare hjemme på ferie nå. Og så skal jeg stoppe litt på veien når jeg drar tilbake, skal i jungelen, elefanter og greier, og da er det ikke noe særlig å ha en betent trestokk stikkende ut av leggen... Nå har jeg sånn proft plaster med litt blod på, ser nesten ut som jeg har operert jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 20. januar 2006 Fy flate jeg har nettopp sett Nytt på nytt... Jeg vil også ha klem av Anne-Kat.!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg tenker så mye for tiden...på døden. Er redd for å dø, selv om jeg ikke har noen grunn til det. Tenker på hvordan det hadde vært å få beskjed om at man skal dø. Ser for meg det siste sekundet før bilen krasjer. Tenker på hva andre hadde sagt om meg etterpå. Tenker på hvordan det hadde vært om noen rundt meg hadde dødd, hvor fælt det hadde vært, hvordan jeg hadde reagert. Liker ikke at andre er ute og kjører bil eller reiser, jeg er alltid sikker på at noe kommer til å skje. Er livredd for å få svar på prøvene jeg tok i går, er liksom helt sikker på at jeg enten har kreft eller HIV...Æsj, slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 21. januar 2006 #33 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei og hopp! Bor du fast i utlandet? Så spennende! Hvor bor du hen da? Går du på skole der, eller jobber du... eller? (guuuu... jeg er så nysgjerrig!! ) Håper du får en fin lørdag i alle fall... og at du ikke har for mange tunge tanker... Jeg vet at det ikke er lett å gruble så mye, jeg gjør det nemlig jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei på deg nostalgia, håper du har hatt en fin helg!! Jeg bor i Australia (ville egentlig ikke si det for har litt noia for at noen skal finne ut hvem jeg er, men så tenkte jeg at skitt au, verden går vel ikke under av den grunn) mens jeg studerer. Har bodd der i to år nå, bare ett igjen! Det er egentlig veldig rart å tenke på at neste gang jeg forlater Australia er det for godt...skal ikke tilbake, liksom. Stranda mi...beste terapien som finnes! Elsker å gå lange turer alene tidlig om morgenen...eller sole meg og lese bok etter skolen...eller leke med venner. Perfekt nachspielsted. Noen ganger har jeg stått opp kl. 4 for å tusle ned på stranda med kameraet mitt for å se soloppgangen...er man heldig kan man være helt alene der, i hvertfall så langt man kan se...ååh. Og så krype tilbake under dyna etterpå. Men jeg gleder meg jo til å dra tilbake til Norge også, jeg gjør det. Kunne absolutt ikke bodd der resten av livet. De har ikke stratos, jo! Her en dag kom jeg forresten på at jeg har lyst til å dra til Svalbard. Jobbe der et halvår eller noe sånt. Det er jo så utolig vakkert der oppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 22. januar 2006 Begynner endelig å komme meg etter ei real fyllekule...satt ikke akkurat hjemme og grubla i går nei! Det gikk slag i slag med tyrkershoter og andre shoter og jeg ble rett og slett sørpe full! Husker ikke hvordan vi kom oss til utestedet, har ikke peiling rett og slett. Og så har jeg mista mobilen og jakka mi...det er kjipt!! Gikk hjem uten jakke jeg, bare en liten topp, i januar, kom ikke på før i dag tidlig at jeg hadde hatt den med meg. Men det var gøy da. Masse folk jeg ikke har sett på lenge...liten by, og dette utestedet var det eneste åpne i går. Og så klina jeg med ei jente, ikke at jeg prøvde meg eller noe, bare på gøy liksom. Rett foran trynet på ei småprippen berte jeg gikk på videregående med. Jeg har ledd i hele dag, glemmer ikke den maska. Ubetalelig! Og hun jenta er rimelig søt da, men rimelig straight også. Så da... Tror hun bare er 18 eller 19...jøje meg, ute på barnerov jeg da. Dagen i dag har vært deretter...siste gang jeg spydde var i sekstida i kveld...ugh, jeg er sår i halsen gitt. Men nå har jeg endelig greid å beholde litt mat i magen, så nå begynner det å bli greit. Ei god venninne av meg driver og er utro mot typen...hun skjuler det ikke heller, bare for han (som bor i en annen by) og hans venner. Vet ikke helt hva jeg synes om det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 23. januar 2006 Det er en stund siden jeg har hatt en skikkelig sort dag nå. Det er godt. Sårheten er der, hvis jeg kjenner etter, men den er ikke så tydelig. Kantene er mykere. Kjenner at selvsikkerheten og livslysten er sterkere enn på lenge...det er flere år siden jeg har vært så...så meg, den jenta jeg egentlig er. Jeg er jo faktisk helt normal. Står på egne bein. Vet hvem jeg er, og hva jeg vil. Hva jeg vil. Det ligger lagret litt lengre bak i hodet nå, alt det vonde. Ligger ikke åpent i dagen. Jeg begynner å tro at dette kommer til å gå bra. At bunnen faktisk har vært nådd, at det kommer til å fortsette å gå oppover. Det er deilig, at det er slik. At jeg tror på det. Jeg gleder meg til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2006 #37 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Australia ja, hmmm, misunner deg, et land jeg har spesielle følelser for!! Morsomt å studere utenlands, få et annet perspektiv på ting, og få litt luft i hodet Håper du får en aldeles fortreffelig mandagskveld og så smått har begynt å erindre hvor jakke og telefon har tatt av gårde Endret 23. januar 2006 av vimselims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 23. januar 2006 Australia ja, hmmm, misunner deg, et land jeg har spesielle følelser for!! ← Ja? Har du vært der eller? Nysgjerrig jeg nåh!! I sted fikk jeg telefon fra telefonen min, det viser seg at jeg har vært innom et nachspiel! Oioi. Visste jeg var full altså, men... Men det viktigste er, jeg får tilbake både mobilen og jakka!! Jippi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. januar 2006 #39 Del Skrevet 23. januar 2006 Har aner derifra, sånn litt i periferien. Og en venninne som studerte der for mange mange år siden, begynner å bli gammel fant jeg ut, når jeg skulle regne meg tilbake.... Så morsomt å få telefon fra telefonen sin :grine2: Og du husket ikke før noen sa det til deg at du ikke hadde reist rett hjem fra byen, Ha Ha!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sohoy Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 24. januar 2006 Og du husket ikke før noen sa det til deg at du ikke hadde reist rett hjem fra byen, Ha Ha!!!!! ← Næh...det er ikke så ofte jeg er drita, så må gjøre det skikkelig, liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå