Gå til innhold

Hvor jobber dere som trives på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber i barnehage. Lønna er ikke noe å bli rik av,og det kan være slitsomt og hektisk,spesielt om vinteren med mye klær som skal av og på. Men jeg har supre kolleger, veldig grei styrer,og mange gode barn! Og jobben er 5 min unna der jeg bor,det er også godt! 

Anonymkode: fb773...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber I bank 😊

Anonymkode: b0f1c...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Privat legekontor. 

Anonymkode: fa903...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som kontaktperson i barnevernet. Liker jobben godt♥️ 

Anonymkode: ca1da...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med Fintech og trives godt med det. Lønna er god, ryddige forhold, gode muligheter for personlig utvikling, ofte kurs, alltid hjemmekontor som jeg får utstyr til fra jobb, betalt reise om jeg må på kontoret, inkludert hotell om nødvendig, styrer egen dag, intetnasjonalt arbeid, fine utfordringer, fine kontorer, mange ansatte og gode kolleger. 

Anonymkode: 085c8...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått litt opp og ned på hvordan jeg trives i jobben (i nåværende jobb). Jeg har som regel byttet til ny jobb innen fem år. 
Akkurat nå, så kjeder jeg meg litt og sliter med å holde motivasjonen oppe.

Jeg holder også på med et sideprosjekt på privaten som gjør at dagene etter jobb gir litt mer mening, så jeg klarer fortsatt å glede meg halvveis i nåværende jobb, men tror det ikke er så lenge til før jeg bytter beite  

Anonymkode: a0c11...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber på bingo. Lønna er lav, men arbeidstidene er greie, arbeidsoppgavene er mange, men ofte har man mye tid mellom bingospill hvor man sitter bare og følger med om noen får bingo. Er også alene på jobb og sysn selv at det er godt å jobbe alene og ikke ha noen kollegaer rundt meg. Gjestene er også veldig hyggelige (som regel) 95% er stamgjester som man ser nesten hver dag og blir godt kjent med :)

Anonymkode: 44c0b...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...