AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Del Skrevet 4. juni 2023 Heisann! Jeg vurderer en tur til snøhetta i sommer, men lurer på om man bør bruke fjellsko dit? Har fjellsko, men de er ikke ferdig inngått i år og jeg gidder rett og slett ikke gå snøhetta med gnagsår. Jeg har et parr gode høye joggesko jeg bruker mye i terrenget og på lavere topper. Kan de funke på snøhetta i juli? Anonymkode: 5d573...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #2 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Heisann! Jeg vurderer en tur til snøhetta i sommer, men lurer på om man bør bruke fjellsko dit? Har fjellsko, men de er ikke ferdig inngått i år og jeg gidder rett og slett ikke gå snøhetta med gnagsår. Jeg har et parr gode høye joggesko jeg bruker mye i terrenget og på lavere topper. Kan de funke på snøhetta i juli? Anonymkode: 5d573...071 Du bør nok ha fjellsko med deg og heller skifte til dem når det sannsynligvis blir nødvendig. Er nok av dem som må reddes ned fra fjell pga fottøyet. Anonymkode: d6eca...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitalogy Skrevet 6. juni 2023 #3 Del Skrevet 6. juni 2023 Hvis du er terrengvant, så går det helt fint! God tur! Fra Snøheim? Det er en lett tur for terrengvante. Hvis du fortsetter videre til de nærliggende toppene, kan du oppleve andre behov, men det har mest med såle og fleks å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 6. juni 2023 #4 Del Skrevet 6. juni 2023 Det er vel snøfonner å forsere i juli og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå