Gå til innhold

Ville du fortsatt med han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er verdens fineste, beste gode mann - jeg føler meg virkelig sett ilag med han. Jeg tror oppriktig han er min sjelevenn (dust, jeg vet).
 

Men han har endel skjellet i skapet. 

Han har gjeld opp til ørene, noe han vil ha i mange år framover, dette gjør at han sliter psykisk og isolerer seg fra tid til annen. Han spiller ekstremt mye dataspill, det syns jeg er greit, men han ønsker å spille hele helgen istedenfor å finne på noe kjekt ilag - denne helgen er siste sjangsen på 1 mnd vi får gjort noe ilag. 
 

Jeg har så blandet følelser, for jeg vil jo gjerne satse på han, men jeg vet det vil bli tungt med alle koffertene på slepet.

hva ville du gjort? Og se for deg at det virkelig er mannen i sine drømmer dette her. 

Anonymkode: 6979e...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er verdens fineste, beste gode mann - jeg føler meg virkelig sett ilag med han. Jeg tror oppriktig han er min sjelevenn (dust, jeg vet).
 

Men han har endel skjellet i skapet. 

Han har gjeld opp til ørene, noe han vil ha i mange år framover, dette gjør at han sliter psykisk og isolerer seg fra tid til annen. Han spiller ekstremt mye dataspill, det syns jeg er greit, men han ønsker å spille hele helgen istedenfor å finne på noe kjekt ilag - denne helgen er siste sjangsen på 1 mnd vi får gjort noe ilag. 
 

Jeg har så blandet følelser, for jeg vil jo gjerne satse på han, men jeg vet det vil bli tungt med alle koffertene på slepet.

hva ville du gjort? Og se for deg at det virkelig er mannen i sine drømmer dette her. 

Anonymkode: 6979e...cdf

Mannen i mine drømmer når han heller vil bruke helgen på å spille enn å være med meg, nei takk😂 

 

Anonymkode: cc85c...2e3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er verdens fineste, beste gode mann - jeg føler meg virkelig sett ilag med han. Jeg tror oppriktig han er min sjelevenn (dust, jeg vet).
 

Men han har endel skjellet i skapet. 

Han har gjeld opp til ørene, noe han vil ha i mange år framover, dette gjør at han sliter psykisk og isolerer seg fra tid til annen. Han spiller ekstremt mye dataspill, det syns jeg er greit, men han ønsker å spille hele helgen istedenfor å finne på noe kjekt ilag - denne helgen er siste sjangsen på 1 mnd vi får gjort noe ilag. 
 

Jeg har så blandet følelser, for jeg vil jo gjerne satse på han, men jeg vet det vil bli tungt med alle koffertene på slepet.

hva ville du gjort? Og se for deg at det virkelig er mannen i sine drømmer dette her. 

Anonymkode: 6979e...cdf

Du snakker imot deg selv , sier du føler deg sett med han , men at han velger å spille dataspill . Gamere som er asosial og med høy gjeld er turn off syns jeg . Men ditt liv , ditt valg . Det sies at tvert man trenger å høre andre sin mening om et forhold , bør man gå. For da vet man innerst inne at det ikke er liv laga. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, nei. Må nesten få orden på livet først.

Eventuelt særboere kunne fungert mens han fikset opp i gjeld o.l, men hadde ikke flyttet sammen.

Anonymkode: d276e...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mannen i mine drømmer når han heller vil bruke helgen på å spille enn å være med meg, nei takk😂 

 

Anonymkode: cc85c...2e3

Ja, tror det er dèt som gjorde at jeg fikk øynene opp altså - gjelden har virkelig ikke vært ett problem for meg annet enn at jeg ikke deler økonomi med han. Men at han velger å bruke hele helgen til å spille når den aleinetiden vi får faktisk er så sjelden. Det kjente jeg….

Anonymkode: 6979e...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Du snakker imot deg selv , sier du føler deg sett med han , men at han velger å spille dataspill . Gamere som er asosial og med høy gjeld er turn off syns jeg . Men ditt liv , ditt valg . Det sies at tvert man trenger å høre andre sin mening om et forhold , bør man gå. For da vet man innerst inne at det ikke er liv laga. 

Du sier faktisk noe der. Det fins jo tvil når jeg trenges andres innspill. 
 

ts 

Anonymkode: 6979e...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke nølt med å droppe fyren. Det er ikke akkurat en jeg hadde ønska som far til mine barn

Anonymkode: cc85c...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde ikke nølt med å droppe fyren. Det er ikke akkurat en jeg hadde ønska som far til mine barn

Anonymkode: cc85c...2e3

Barn er jeg ferdig med. Så det vil ha ikke bli uansett. 

Anonymkode: 6979e...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Barn er jeg ferdig med. Så det vil ha ikke bli uansett. 

Anonymkode: 6979e...cdf

Beklager, fikk inntrykk av at han var i 20 åra 😂

Anonymkode: cc85c...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Beklager, fikk inntrykk av at han var i 20 åra 😂

Anonymkode: cc85c...2e3

Off, så gale ja 🫣

Anonymkode: 6979e...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du skal følge magefølelsen, å høre på KG om slike ting kommer det ingenting godt ut av 

Anonymkode: 23d21...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjelden å finne noen man føler seg så vel med, tenker jeg. Å kalle noen sjelevenn er sterke ord. Så jeg ville nok tatt en god prat om dette med gaming og investering i forholdet, før jeg ville revurdert det hele. Og økonomien hans.. vel, jeg ville ikke ha blandet økonomiene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Økonomien er èn ting. Den kamelen kunne jeg ha svelgt. Men ikke det at han ikke gidder/ønsker å bruke en sjelden frihelg på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeld er ok så lenge han er i ferd med å jobbe seg ut av den på alle vis. Og med det mener jeg ting som å jobbe mye ekstra; som ikke er forenelig med å sitte hele helger og spille. 

Og så må man jo møtes for å ha et forhold. Sitte med solo hobby når du vet kjæresten vil treffe deg nå og ikke først om en mnd, da hadde jeg gått mens jeg lo...

Anonymkode: 74a85...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg hadde ikke fortsatt med han 

Anonymkode: 5c55c...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal jeg prioritere en mann, så må han prioritere meg også. Helt greit å ha tid fra hverandre, og egne hobbyer. Men når dere har én helg nå, og deretter lang tid før dere treffes igjen, så hadde de fleste valgt kjæresten over gaming. Gaming kan han jo gjøre når han ikke er med deg.

Anonymkode: 8239f...414

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeld er greit det så lenge man åpner posten sin,betaler ned på den og holder en kontroll. Men å spille data hele helgene når du vil andre ting. Hmm. Ikke bra. Men det kan løses da. Kommunikasjon.

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...