Gå til innhold

Hvilken bil ville du ha kjøpt til litt over 100.000kr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny bruktbil, og lurer veldig på hva jeg skal kjøpe. Får man en ok bruktbil til litt over 100.000kr? Automatgir står på ønskelisten, og ønsker ikke ren elbil, men ellers er det litt åpent. Noen tips til hva jeg bør tenke på?

Anonymkode: 179b0...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kia Ceed.

Anonymkode: a92bf...0c8

Hvorfor? 😊

Anonymkode: 179b0...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trenger du bilen til? Hvor viktig er plass? Er øvre grense 100 eller 150? Er motorstørrelse viktig? Hva vil du ha av fancy utstyr? (Ryggesensor/kamera, hengerfeste, Navi)  Mye vi trenger å vite før vi kan anbefale noe,,,, 

Anonymkode: a82aa...11e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suzuki grand vitara

 

Anonymkode: b91f8...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva trenger du bilen til? Hvor viktig er plass? Er øvre grense 100 eller 150? Er motorstørrelse viktig? Hva vil du ha av fancy utstyr? (Ryggesensor/kamera, hengerfeste, Navi)  Mye vi trenger å vite før vi kan anbefale noe,,,, 

Anonymkode: a82aa...11e

Jeg trenger bilen stort sett til korte turer i nærområdet, noen få ganger litt lenger turer. Kunne godt hatt en hybrid, men ikke ren el-bil, da det er styrete å lade her jeg bor (borettslag, og bilen har parkeringsplass i carport et stykke unna blokken min). Vil helst ha automatgir. Gjerne ryggesensor/kamera, men ikke noe must. Kan være greit med ok plass, men trenger ikke veldig mye plass. Usikker på øvre grense enda, avventer svar fra banken, har spurt om å få refinansiere for å bake billånet inn i boliglånet. 

Anonymkode: 179b0...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ford focus stasjonsvogn om jeg hadde behov for mye baggasje innimellom (noe jeg har), eller Ford Focus om jeg kunne nøye meg med mindre bil. 

Får veldig bra bil til 100000 kr. 

Jeg har nå min andre Ford Focus stasjonsvogn. Siste jeg kjøpte lå ute privat til over 100000, men jeg sa at jeg kunne kjøpe den på dagen for 80000 kr. Fikk det. Å bli kvitt bruktbil når man har bestilt ny bil ikke alltid enkelt, så prut gjerne. 

Anonymkode: 42d56...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg trenger bilen stort sett til korte turer i nærområdet, noen få ganger litt lenger turer. Kunne godt hatt en hybrid, men ikke ren el-bil, da det er styrete å lade her jeg bor (borettslag, og bilen har parkeringsplass i carport et stykke unna blokken min). Vil helst ha automatgir. Gjerne ryggesensor/kamera, men ikke noe must. Kan være greit med ok plass, men trenger ikke veldig mye plass. Usikker på øvre grense enda, avventer svar fra banken, har spurt om å få refinansiere for å bake billånet inn i boliglånet. 

Anonymkode: 179b0...ab4

Har ikke du akkurat stilt det samme spørsmålet? Samme formulering om "kronglete lading i blokka" og alt det der?

Anonymkode: a92bf...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke du akkurat stilt det samme spørsmålet? Samme formulering om "kronglete lading i blokka" og alt det der?

Anonymkode: a92bf...0c8

Gjør det noe? Ulik ordlyd i overskrift som kanskje gir meg ulike svar og råd.

Anonymkode: 179b0...ab4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...