Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!

Kakao

Anbefalte innlegg

Velkommen hjem!! Bra dere hadde det fint tross sånne :frustrert: hendelser da...

Er bareå være tøff igjen det,Kakao! Det klarer du! Evt kan du komme på tøffkurs hos meg,jeg kan være fæl hvis jeg vil så.... :sjarmor:

Men er nå mest snill da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Evt kan du komme på tøffkurs hos meg,jeg kan være fæl hvis jeg vil så.... :sjarmor:

Men er nå mest snill da :)

Hehe, takk, Skytte! :ler:

Gikk veldig bra på bursdagen til onkelen min. De har sluttet å kødde så mye med meg/av meg. Det var da endelig godt. Kanskje jeg utstrålte litt mer styrke, siden jeg hadde mannet meg opp.

Vi var på tur med slekta, også. Og da merket jeg tydelig på 12-åringen, hvor hun har blitt preget av denne person-køddinga, eller hva jeg skal kalle det. Alt skal jo flires av og latterliggjøres. Hun snubla bittelitt foran meg, og begynte å prate om hvor klønete hun var. Hun snublet OVERALT, altså..sa hun. Nesten så hun måtte "disse" seg selv, siden jeg ikke gjorde det. Trist, synes jeg. Jaja.

Skytte; nå drar jeg på ferie til svigers, meg jeg håper jeg kommer meg inn på nettet for å se hvordan det går med deg! Så spennende å følge med, vet du! :)

Snufs, hvor har det blitt av godjenta79? Hun har blitt avregistrert! Håper hun kommer tilbake!! :tristbla:

So long! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at de var greie med deg!

Håper du koser deg masse på ferie! Jeg har fortsatt gigakul på magen....!

Koselig at du vil følge med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra ferie! :)

Har hatt det kjempefint! Kakaomannen og jeg har syklet litt i fjellheimen, og vært på fire flotte fjellturer. Været har vært helt upåklagelig. :) Eneste som manglet oppi fjellet, var jordbær. :ler: Men det har vi tatt igjen så det holder da vi var nede i lavlandet. :sikle:

I dag er det litt sånn dagen derpå for oss. Blir jo litt intensivt når en er oppi svigers i mange dager, så i dag har vi vært såååå late... Mannen ligger og sover en dupp nå. All baggasjen ligger i gangen, så jeg tenkte jeg skulle sette klokka på 1 time, og få unna pikkpakket. Tror det kan være smart, så bruker jeg bare 1 time, i stedet for å drøye det utover hele dagen. Han er ferdig med sin del av jobben, bære alt fra bilen og opp i leiligheten - tungt arbeid, for vi har ikke bilen rett ved leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser at Kurt Nilsen har giftet seg. :smilyblomst: til han for det, men jeg klarer ikke å la være å registrere at; "De to har vært et par i overkant av et år og fikk i januar i år en liten sønn".

Snufs, hvorfor skal det gå så fort for andre, når jeg må vente i "hundre år"? :tristbla:

Nå har vi vært sammen i 6,5 år og ingenting skjer..... :sjenert: Buhu.... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem vennen! Så bra dere har kosa dere!

Huff..nei det er ikke lett,men nå har sånne kjendiser med å rushe seg gjennom ting også da.Og ikke sikkert de har det halvparten så bra som dere læll!!

Jeg krysser alt for at det blir noe action hos dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skytte! Får håpe det hjelper. :)

Sambo driver og prater om at han så lyst til å dra til østerrike i januar for å stå på slalom! Og det er jo kjempegøy, men så skulle jeg så gjerne ha vært gravid akkurat da... I midt hode høres det bra ut å bli gravid i aug/sept og gått gravid nå som jeg skal gå på skole 1 år. Så kommer babyen i sommerferien og 1-2 års permisjon før jeg starter som lærer i videregående skole.

Annet alternativ er jo å vente til etter lærerutdanningen (1 år), og så etter at jeg har fått meg jobb, dvs. tidligst høsten siden skoleåret starter da, og så må jeg vente til at jeg har hatt jobben ei stund...... :tristbla: Hvor langt har vi da kommet? Hmmm... 1,5 år etterpå tidligst kanskje.

Og hvis jeg blir gravid så tidlig i et vikariat (som det er logisk å tro at en får i starten som lærer), får jeg kanskje ikke fortsette der etterpå.. Så da er all den fornuftige ventingen til etter jobb bortkastet...

Kakao er på grubler'n i dag, gitt! :ler:

Tror jeg må tenke på motargument for å ikke få baby nå mens jeg studerer dette året:

* vi kan delta på turskirenn på våren fordi jeg ikke er høygravid. Deltok på Skarverennet i år for første gang og det var gøy. Kunne tenkt meg det til vinteren en gang til. (vi kan gå året etter, dersom vi får trent den sesongen og får bestemor til å sitte barnevakt i målområdet ;) )

* vi kan stikke av ei uke til Alpene og stå slalom, siden vi studerer og ikke er gravide. (sikkert ikke så bra å stå på slalom når en er 4 mnd gravid, vil jeg tro, men det vet jeg ikke helt)

* kan dra på vårskiturer med telt, som vi bruker i mai, siden jeg ikke er høygravid da. (dette går fint å ikke gjøre, selvfølgelig)

* får ikke til å henge på Kakaomannen så godt i skisporet med spire i magen. (men sånn vil det jo være året etterpå, også..)

Drikke alkohol er ikke et argument, for jeg drikker veldig lite, så det blir ikke noe savn i det hele tatt.

Tror jeg gir meg her, før jeg analyserer alt i hjel. ;)

Skal bort å susse på mannen, se om det hjelper. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med den nydelige gutten, Skytte!! :babygutt::smilyblomst:

Kakaomannen snakker om barn oftere og oftere nå. ...på eget initiativ! :hoppe: Plutselig kan han si at han gleder seg veldig til at vi får baby. I går sa han gledet seg til tiden var inne. Og så spurte jeg forsiktig når han trodde at det kunne bli :sjenert: , og så smilte han og sa kanskje allerede før jul! :hoppe:

Wheee-hey! Dette går vegen! :sjarmor:

Vi har begynt så smått og tenke på ny bil. Og da en stor en. Nå har vi en bitteliten, og den var stappfull da vi var på ferie nå. Har lyst på en toyota rav4, men usikker på om det er så veldig til bagasjerom på de. Kanskje bare setene er større. Vi skal i alle fall prøvekjøre noen biler snart for å se. Og da skal vi se til at det blir plass til barnevogner og pulk og sånt! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at kakaomannen virkelig er på glid, skal se at det går mye fortere enn du tror det har :hoppe:. Synes du burde legge fram argumentasjonen du skrev over om når du synes det passer å få barn. Kanskje han er med på det du tenker...:)

Jeg har sikla litt på rav4, men di er bittesmå. Tror ikke det er sjans å få barnevogn og slik i bagasjen. Det er så godt som ingen plass :sur:. Men di er superstilige da :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...