Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!

Kakao

Anbefalte innlegg

Gjest Beckybloom

Hei på deg Kakao :)

Har så vidt lest gjennom dagboken din,fant endelig et forum jeg kan plassere min påtenkte dagbok i, og da måtte jeg bare smugtitte litt på noen som lå der fra før av, og du ble den heldige utvalgte :legrine: Om 3,5 uke tar jeg mitt siste p-pillebrett, jeg har gått på p-piller i 10 år (!!),og er VELDIG spent på om jeg blir gravid,hvor lang tid det tar osv.. Vi har veldig lyst på barn, både min samboer og jeg, men vi er fast bestemt på å ikke bli for opphengt i det...*enklere sagt enn gjort*.. Så da får jeg opprette meg en dagbok som jeg kan skrible ned alle tanker og følelser underveis i, sikkert ikke dumt :) Uansett, ønsker deg all lykke med videre prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen! Dere er gode å ha!! :smilyblomst:

Hytte-til-hytteturen var skikkelig avkobling. Gikk i tre dager i fjellheimen og overnattet på to selvbetjente turisthytter. På den ene hytta var vi helt alene. Veldig koselig å fyre i ovnen, lage seg mat på gass, drikke kakao og lese blad. Neste gang kan jeg kanskje tenke meg litt kortere etapper, for vi gikk 60 km på turen. Litt i overkant av hva jeg egentlig orker, men desto gøyere å klare det! Vi bruker bestandig å kjøpe oss pølse og cola på Shell etter sånne turer, for det smaker helt fortreffelig akkurat da. :sikle: Baconpølse med agurkmix og rå løk!

St.hanshelga regnet vel litt bort.. Men det var fint allikevel. For nå har jeg friiiiiii!!!!! Sommerferie over hele fjøla! :hoppe: Så herlig! Så nå skal jeg bare kose meg og søke på jobb i ny og ne. Har kommet inn på lærerutdanning til høsten som jeg har som et godt alternativ. Får se hva det blir til.

Halla, Beckybloom! :) Velkommen innom! Så koselig at dere begge er like klare for barn. Ønsker dere all lykke til framover og at det klaffer fort. 10 år på p-piller er jammen lenge. Blir godt å få "prøvd" kroppen uten, da. Det syntes i alle fall jeg da jeg sluttet med pillene i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så spreke dere er!!!*bøyer meg i støvet*

Var nok en deilig tur ja,bare kose seg og være kjærester er godt det!

Heyhey,kommet inn på lærerskole ja! Men det er jo et bra alternativ å ha i bakhånd!

Grattis med ferie og lykke til med jobbsøking nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg litt :sinna::tristbla: ......

Jeg er ofte på biblioteket og leser i lokalavisa hjemmefra. Ser alltid på nyfødte-bildene om det er noen kjente. Og i dag var det ei fra videregående som det var bilde av. Hun var ganske slem mot meg på vgs... Hun er ikke hovedgrunnen til min innimellom dårlige selvtillit, men litt av grunnen. Husker når det var min tur til framføring i klassen, så satt hun og lo av meg og himlet med øynene.. Det var ganske vondt, synes jeg. + mye annet hun gjorde.

Ikke bare hadde hun giftet seg, nei, hun har fått barn nr. 2!! Og da føler jeg meg enda mer miserable når jeg ikke engang klarer å få samboeren min med på å prøve helt enda..... :sjenert: Hvor er rettferdigheten??!! Hvorfor skal sånne slemminger få alt og ikke jeg som er snill? :forvirret::sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia

Tar en tur innom for å hilse på :)

Vi prøver på vårt andre barn nå. IKM var 25 juni, den er fremdeles ikke kommet.. Nervøs ja! Skal teste meg 1.juli tenkte jeg om den ikke er kommet. Er jeg virkelig så tålmodig? :sjenert:

Føler hele tiden at mensen er på vei og kjenner ubehag i magen enkelte ganger, så.. hvem vet?

Lykke til med prøving dere da :klem:

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79
Ikke bare hadde hun giftet seg, nei, hun har fått barn nr. 2!! Og da føler jeg meg enda mer miserable når jeg ikke engang klarer å få samboeren min med på å prøve helt enda.....  :sjenert:  Hvor er rettferdigheten??!! Hvorfor skal sånne slemminger få alt og ikke jeg som er snill?  :forvirret:  :sjenert:  :ler:

Skjønner akkurat hva du mener - det er akkurat som om alle andre damer har menn som vil gifte seg med dem og lage barn unntatt meg innimellom. Jeg tror egentlig ikke det er sånn! Kjenner ganske mange menn som mener at det ikke hadde vært så farlig med unger, men som har "blitt med" likevel og som er superpappaer nå. Tror det å intenst ønske seg barn er mer en damegreie.

Men, misunnelig blir man ja, ganske mye også, og litt usikker - vi fortjener det vi også :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beckybloom

Huffda, ja det er kjipt hvordan enkelte "spøkelser fra fortiden" fortsatt kan forsure dagen.. Du får prøve å tenke på at hun heldigvis ikke lenger har det samme "taket" på deg lenger, og jeg mener bestemt at hvis hun nå har blitt litt mer voksen, bør hun SKAMME seg over sin egen oppførsel på videregående!FYSJ!!!!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM var 25 juni, den er fremdeles ikke kommet.. Nervøs ja! Skal teste meg 1.juli tenkte jeg om den ikke er kommet.

Takk for besøk! :)

Så spennende med snart testing, da! Synes du er tålmodig, ja. Håper det går din vei! Veldig søt jenta di, ser henne på avataren. :)

Tror det å intenst ønske seg barn er mer en damegreie.

Ja, det tror jeg, også. Jeg er veldig opptatt av at vi lager babyen "sammen", og at det ikke blir sånn at han "bare blir med" sånn halvveis fordi at jeg ønsker det så masse. Altså, jeg vil ikke mase meg til et barn, sånn at det blir mest mitt ansvar når ungen er umulig, for at det var JEG som absolutt skulle ha barn. Det vil jeg ikke. Meeeen! Se lengre ned! Gooooood nyhet! :)

Huffda, ja det er kjipt hvordan enkelte "spøkelser fra fortiden" fortsatt kan forsure dagen.. Du får prøve å tenke på at hun heldigvis ikke lenger har det samme "taket" på deg lenger, og jeg mener bestemt at hvis hun nå har blitt litt mer voksen, bør hun SKAMME seg over sin egen oppførsel på videregående!FYSJ!!!!! :kjempesinna:

Spøkelser fra fortiden var et bra begrep. Takk for det du skrev. :klem:

Og så over til den goooooode nyheten!!!!! :hoppe:

Kakaomannen har også lyst på barn! Jeg visste jo at han ville en gang i framtiden, men ikke så tidfestet som nå. Etter at jeg er ferdig med lærerutdanningen (1 år, påbygning med pedagogikk), blir vi prøvere!!!!!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Kanskje litt tidligere. Vi får vurdere om jeg skal prøve å komme inn i jobb rett etterpå.. Så mange tanker. Kunne jo ha tatt det midt i utdanningsåret, også, men samtidig så greit å få det ferdig.. Nei, det får vi tenke litt på.

Aaaaaahh, herlig!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, vi har hevet oss på en restplass til syden! Så jeg kommer tilbake om 1 uke. Det blir herlig. :)

.....og vi skal på et skikkelig barnevennlig sted - med masse barn! ;) Håper de oppfører seg eksemplariske og setter enda mer fart i sakene her hjemme! :ler:

Neida, jeg er fornøyd foreløpig. Har gått et laaaangt steg ved å begynne å snakke om når og ikke bare om vi skal ha barn.

Håper alle får en herlig uke! Så mye som skjer på KG for tiden nå, blir spennende og logge på om ei uke. Lykke til til marthepia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig at dere har kommet frem til en enighet om prøving!! Kan tenke meg at det er godt for deg å få bekreftet at han vil ha barn med deg. :)

Håper du koser deg masse i syden! Jeg skulle gjerne tatt en tur selv jeg, men det får bli neste år.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beckybloom

Oj så mange gode nyheter på èn dag: Kakaomann vil ha barn OG sydentur!! Riktig riktig god ferie, og la kjærligheten blomstre! :hjertesmil::humpe::smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, Kakao! Saa bra dere har avtalt tidspunkt! Mannen blir nok ivrig innen den tid, de kan bli minst like babysyke som oss tror jeg, men de blir det i sitt eget tempo! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Fysj for ei fæl dame....Men nå tenker vi ikke mer på henne for nå var det så mange gooode nyheter her!!

:klappe: For Kakaomannen altså!! Er sikker på at han kommer til å engasjere seg bare mer og mer! Sånn var sambo,men nesten i smug! Var bare av og til han "forsnakket" seg sånn at jeg forstod at han tenkte myyye mer på saken enn jeg trodde!!

Og syden da dere....*MISUNNELIG* Men kos dere max!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake fra syden. :)

Vi har hatt det fint sammen. Litt mye kluss med hotellet, da. Stod ikke på lista da vi kom ( :tristbla: ), så vi fikk et fillerom første natta. Så gikk det bra noen dager, og så da vi lå i senga og sov en liten lur, kom ene resepsjonisten inn UTEN å kakke på! :frustrert: Han bare busa inn på VÅRT hotellrom og så oss naken! Faen. Jeg blir så forbanna. Og dusten var jo rævva i engelsk, så han skjønte jo ikke en drit. Og så fikk jeg ikke lov av kakaomannen og klage på fyren, heller, for vi var litt redd for at fyren var litt tilbakestående. Han så ikke helt normal ut, men vi var ikke sikker.

Men bortsett fra det så var det veldig fint med god og billig mat! Jeg er et matvrak uten like. Elsker å smake på mye forskjellig utenlandsk mat. Spilte mye tennis og badet masse. Herlig! :)

Å, så koselig at dere har kommet frem til en enighet om prøving!! Kan tenke meg at det er godt for deg å få bekreftet at han vil ha barn med deg. :)

Å, ja. Det kjennes godt nå når jeg vet det er litt i nærmere framtid. Han sier stadig mer sånt som at "når vi får barn" og "vi skal jo ha baby snart". :danse:

:klappe: For Kakaomannen altså!! Er sikker på at han kommer til å engasjere seg bare mer og mer! Sånn var sambo,men nesten i smug! Var bare av og til han "forsnakket" seg sånn at jeg forstod at han tenkte myyye mer på saken enn jeg trodde!!

Hehe, de tenker nok litt mer på det enn de sier, ja. Håper det bare blir mer og mer snakk om baby framover, sånn at det kanskje skjer enda tidligere, også. :) Skikkelig gledelig nyhet i Pi@-huset mens jeg var borte! De skal bli prøvere!!!

Nå skal vi til onkel som har bursdag. Gruer meg alltid til å dra til de, for de bruker å være litt tøffe i kjeften mot meg. Men nå skal jeg manne meg opp, og ta alle morsomheter med et smil.

Riktig god helg, alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske nyheter kakao :hoppe:. Det har virkelig vært en fin periode for oss ventere nå :sjarmor:. 1år og kanskje før, det er superbra. Jeg er så utrolig glad på dine veiene ;).

Og så koselig at du kommenterte meg i dagboka di :sjenert:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...