Skytte Skrevet 23. mai 2006 #241 Del Skrevet 23. mai 2006 Da er han på tur! Kommer nok snart en dag da han finner ut at det ikke er så skummelt likevel! Syns han det er ok å snakke om det eller syns han det er pressende/masete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. mai 2006 #242 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg tror mange menn føler at det å skulle gå inn for å prøve å få barn sånn helt på ordentlig er litt skummelt... Men han er jo hvertfall på god vei da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mai 2006 #243 Del Skrevet 24. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mai 2006 #244 Del Skrevet 24. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. mai 2006 #245 Del Skrevet 26. mai 2006 Ville bare ønske deg ei riktig så god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. mai 2006 #246 Del Skrevet 28. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mai 2006 #247 Del Skrevet 30. mai 2006 *leter etter kakao...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Her er jeg igjen! Da er han på tur! Kommer nok snart en dag da han finner ut at det ikke er så skummelt likevel! Syns han det er ok å snakke om det eller syns han det er pressende/masete? ←Han synes det er søtt, sier han, og smiler. Han er av og til litt unnvikende, og kanskje vrir over på noe annet. Men han synes det er koselig at jeg ønsker meg baby, og med han, da! Det liker han. Tror han er redd for forandringen og alt ansvaret. Vi vet jo ikke hva vi går til. ...skulle hatt et lite søskenbarn eller noe og "lånt" av og til. Har blitt syk.... Forkjølet.. Det er kjipt, altså.. Ellers, så har jeg tatt en graviditetstest.. Negativ. Testet nok i tidligste laget, men klarte ikke å la være. Driver og baker brød nå. Har kapitulert angående egen brødblanding for en stund, så jeg "jukser" litt med to ferdigblandinger grovt kornbrød og tilsetter linfrø, solsikkefrø og noe helkorn som har vært bløtlagt. Bruker to pakker til 3 former, skal egentlig bli 4 brød, men gjelder for små former. Jeg gleder meg til helga! Satser på at jeg ikke er så snørrete, lenger. Har planer om å dra på hytta, padle i kajakk og fiske på sjøen, blant annet. Kjempelenge siden jeg har vært på sjøen og dratt opp sei og torsk, gitt. Jeg digger sånne "enkle" ting. Ukompliserte ting, er kanskje et bedre begrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjenta79 Skrevet 31. mai 2006 #249 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg finner jo andre i samme situasjon som meg overalt inne her jeg . Er vel egentlig ikke en bra ting det da, alle vil jo gjerne ha kjærester som vil lage barn NÅ! Kjæresten min varierer noe helt sinnsykt, en dag har jeg skikkelig trua på at det kommer til å skje noe snart, for så neste å tro at det blir flere år til... Nå må de bestemme seg snart "Neida, du trenger ikke begynne på pillen igjen, jeg hopper bare av i svingen, men ikke hele tiden" grrr...... Vi sterke tøffe jenter må holde sammen Drysser lystålagebaby - tanker over kjæresten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. juni 2006 #250 Del Skrevet 1. juni 2006 Heia du! Åh,hørtes ut som gode brød du lager! Leeenge siden jeg har gjort det gitt...*skjemmes* Det høres ut som geniale planer for helga! Sjøen er best!! Svigermor får alltid kaffen i vrangstrupen når jeg fyrer opp til diskusjon om det temaet siden deres hytte er på det elskede fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. juni 2006 #251 Del Skrevet 2. juni 2006 GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Tanta kom i dag... dag 34, tror jeg. Får telle antall dager senere når jeg finner igjen boka mi. Bare kaos nedi veska mi for tiden. Men da var det ikke så ille som jeg trodde. Bare innbilte meg at jeg hadde bortimot 37 dager. Innom for å si god helg! Og langhelg, og da! Og hei til Godjenta79! Gjett om vi er i samme båt, a'! Skriver mer senere, skal reise bort nå. Endret 2. juni 2006 av Kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. juni 2006 #253 Del Skrevet 3. juni 2006 Æsj så kjedelig da....men nå begynner du vel å få litt oversikt over syklusene? Er veldig greit det også! Og tiden går fortere enn man tror så bare hold ut Kos deg borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. juni 2006 #254 Del Skrevet 3. juni 2006 Kjipern med tanta... men ny PP på vei! Ønsker deg en god pinsehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juni 2006 #255 Del Skrevet 4. juni 2006 Hatt en fin langhelg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. juni 2006 #256 Del Skrevet 5. juni 2006 Hatt det fint i helgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #257 Del Skrevet 6. juni 2006 Liten notis til meg selv: 28 32 34 37 34 Å, dæffern, jeg er sliten! Jeg ser så utroooolig fram til sommerferie. Det skal bli så knall. Håper jeg får tilbake energien min. Foreløpig så sover jeg ganske dårlig og er generelt daff i kroppen. Tror det er aller høyst relatert til jobben, så jeg gleder meg til å avslutte hele prosjektet. Bare noen få uker igjen nå, så er jeg der. Gleder meg til å lese i dagboken din, Godjenta79! Håper jeg finner noen gode tips til hvordan få samboeren på gli. Kanskje du har prøvd noen råd som jeg ikke har prøvd enda. Akk, disse mannfolka. Hvorfor skal de være så vanskelige? Ble kort båttur i helga, for båten ville ikke starte. Så det ble ikke noe torsk på meg. Men været var ganske shabby, så det var vel greit nok å holde seg på land, også. Grillet utendørs, under tak. Masse regn, så kjekt at det går an å grille, læll. Ellers, ingenting spanande. Jeg er utrolig sliten. Sovner søren meg ikke før 01, samme når jeg legger meg... Så det blir bare en fem timers søvn hver natt. Det er alt for lite.. og kroppen er ikke helt god.. Jeg hadde kanskje sovnet raskere om jeg gledet meg mer til jobben. Nå ligger jeg og tenker for mye på morgendagen og smågruer meg til ny dag, på en måte. Utrolig teit i grunn. Gleder meg til å få en jobb med mer ansvar og hvor jeg kan legge opp dagen og arbeidsmengden min selv. Nå er det tut og kjør på andres premisser.. Nok prat om den teite jobben, den skal jeg kaste over skulderen om noen få uker, og vekk med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjenta79 Skrevet 6. juni 2006 #258 Del Skrevet 6. juni 2006 Lurer på om vi kjenner noen som kan trylle? Trylle babytanker inn i hodet på mannfolka våre Vi får bare være tålmodige flinke jenter en stund til så ordner det seg nok. er bare på tredje ikkePP enda jeg da, men skikkelig utålmodig allerede, det lover ikke godt Titt gjerne innom dagboken min du Har ikke funnet mirakeloppskriften enda, men kanskje vi kan klekke ut en lumsk plan sammen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 6. juni 2006 Hehe, ja det må vi gjøre! Vi så Monstertorsdag på canal+ i kveld, og der var det om ei (Silje Salomonsen) som skulle føde, og så var ikke mannen hennes tilstede i starten, han bare soset med noe annet. Og da sa gutten min; "Jeg skal være der når du føder! Vil du det?". Jaaaaa, selvfølgelig!!! Og Kakaohjertet hopper enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juni 2006 #260 Del Skrevet 7. juni 2006 Hoho!! Så søt kommentar fra mannen da!!En skikkelig going! Han kommer til å bli en super pappa når han kommer enda mer på glid og tørr å tenke tanken! Virker som prosessen er igang ja! Håper de siste ukene på jobb går kjempefort!Hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg