Gå til innhold

Fant ut fyren har dame hjemme, dette etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ClausSaus skrev (4 timer siden):

Og hva lærte du av dette?

Ikke å vente med å hoppe til sengs med noen inntil du i det minste vet om de faktisk er single, dersom du ikke i ettertid ønsker å føle deg brukt av en drittsekk, vel…?

Nei, selvfølgelig ikke.

Det skulle jammen tatt seg ut! 😄

Hvordan vite at han ikke var singel? Dama bor i en annen by, flere km unna. Han sa også i starten at han søkte forhold

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Var han flink til å knulle?

Anonymkode: 1875e...8fb

Njaa

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han sender deg meldinger mens han er på ferie med samboer? Jeg hadde tatt screensprints og sendt til henne. 

Anonymkode: fde19...8c6

Ja han gjorde det for noen dager siden. De er ikke samboere heller.... 

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prioriterte meg veldig i starten. Inviterte meg på overnatting, holdt hånda mi på offentlig sted.

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men litt av og på iblant på meldinger var han iblant. Enveisskommunikasjon. 

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvordan vite at han ikke var singel? Dama bor i en annen by, flere km unna. Han sa også i starten at han søkte forhold

Anonymkode: c4b9a...260

Øhhh… er ikke litt av poenget i hele historien her nettopp at hun fant ut av det?

Bare etter at hun hoppet i halmen med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat

de har dratt sammen på ferie, så bildet de la ut på story sammen på insta hennes.

Dette gir ikke mening. Om du ikke vet at han har dame, vet du ikke om "hennes insta"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ts kommer til å falle for elskerinnetalen neste uke omtrent. 

Anonymkode: 90c8e...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Høres ut som ts kommer til å falle for elskerinnetalen neste uke omtrent. 

Anonymkode: 90c8e...679

KG's spesielle elskerinne tale ha ha ha... jauda ... kommer nok. s

Egentlig rart at så mange går på den fortsatt når man er så opplyst om den .. kniis.

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (18 timer siden):

Dette gir ikke mening. Om du ikke vet at han har dame, vet du ikke om "hennes insta"

Jeg visste jo ikke at han hadde dame før vi lå ilag da. Jeg begynte å følge han på insta. Så titter jeg tilfeldig på følgerlisten hans. Og finner ei kvinne og ser på instastory hennes at de er på samme sted på ferie. Og han løy til med da jeg spurte først hvem skal du på ferie med, så sa han venner, men jeg tenkte ikke at han hadde dame. Etterpå sa han alene når jeg spurte igjen, så har han visst dratt på ferie med henne. Og de skulle også på tur sammen på morgenen etter overnattingen, men så droppet han det for å være med meg

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare drama om jeg skal si ifra til hans dame. Han kommer til å bli sint, eller kalle meg dramaqueen.😕

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker ofte å manipulere og han kommer til å si hvorfor jeg skriver til dama hans osv

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.6.2023 den 20.25):

Hvordan vite at han ikke var singel? Dama bor i en annen by, flere km unna. Han sa også i starten at han søkte forhold

Anonymkode: c4b9a...260

Dersom man blir bedre kjent med folk først så lærer man masse. Veldig få klarer å skjule et helt liv over tid…

Anonymkode: ba700...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Blir bare drama om jeg skal si ifra til hans dame. Han kommer til å bli sint, eller kalle meg dramaqueen.😕

Anonymkode: c4b9a...260

So? Du skal jo selvfølgelig blokkere han og ikke ha mer kontakt uansett. 

Anonymkode: ba700...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Dersom man blir bedre kjent med folk først så lærer man masse. Veldig få klarer å skjule et helt liv over tid…

Anonymkode: ba700...a1b

Vi møttes ikke så mange ganger. Han var flink til  å skjule dette. Men så skjønte jeg etter sex at det var noe som skurret. Og at han hele tiden har vært ute etter sex. Så så jeg dama hans reise samme sted som han.og henge der sammen

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

So? Du skal jo selvfølgelig blokkere han og ikke ha mer kontakt uansett. 

Anonymkode: ba700...a1b

Jeg har han på snap fremdeles. Snakker ikke sammen. Er det ikke frekt å blokkere?

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan det hende dama også har funnet ut at han er utro? Han avsluttet hele kontakten med meg da han dro på ferie med henne, da 3-4 dager etter sex. Men sånn 2 dager etter sex sendte han masse meldinger og frem til han reiste dit.

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (På 2.6.2023 den 16.03):

Og hva lærte du av dette?

Ikke å vente med å hoppe til sengs med noen inntil du i det minste vet om de faktisk er single, dersom du ikke i ettertid ønsker å føle deg brukt av en drittsekk, vel…?

Nei, selvfølgelig ikke.

Det skulle jammen tatt seg ut! 😄

Hvordan vite om at han hadde dame da? Han gav masse gaver, sa han likte meg. Og mye annet. Dette er ikke min skyld, det er han som er drittsekk

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut bilde av han fyren "jenter på tinder" og ser plutselig en av kollegaene hans har likt innlegget der.

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser han og dama har avstansforhold. Hun bor et sted langt unna han. De er ikke samboere

Anonymkode: c4b9a...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...