Gå til innhold

Eponas drøm om å bli mamma...

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Åh, stort grattis Epona!!!

Äntligen är du mamma och till en nydelig liten prins också!

Hoppas allt är bra med hela familjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Oppdatering fra Epona :)

Epona og lille prinsen er hjemme igjen :) De er slitne men har det veldig bra :)

Velkommen hjem Epona og lille prinsen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epona og gratulerer så mye med lillegutt!!!! :klem:

Du har så mye å glede deg over i tiden som kommer...... Dette er stort!

Klem fra meg

Endret av tass2406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kos deg og nyt tiden til å bli kjent med dette lille nurket som er barnet deres for all tid. :legrine:

Nå kommer tiden for såre brystvorter og nattevåk... ;)

Men dere finner ut av det.

Bare spør dersom det er noe du lurer på.

Sil alle velmenende råd og bruk egne instinkter, så går det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :legrine::legrine::legrine:

Jeg er blitt mamma!!!! :legrine::legrine:

Til verdens nydeligste gutt! :babygutt: 7/11 kl 11.48 kom han til verden, han var 55 (!) cm lang og veide 3650 g. :hjerte: Fødselen var lang og var veldig hardt arbeid, men jeg har bare gode minner. :) Vi dro hjem fra sykehuset på dagen i går, og har vært og tatt Føllingsprøven på sykehuset i dag.

Alt går i ett, vi har det vidunderlig, Knøttet bestememr det meste. :hjerte: Akkurat nå sover han, så jeg ville bare gi lyd i fra meg. :vinke:

Jeg er helt mørbanket i kroppen, har sååååre brystvorter, har såre sting nedentil, og er fullstendig døgnvill, men er bare lykkelig likevel! :legrine: Jeg ler og jeg griner, og det gjør igrunnen sambo også, og vi nyter gutten vår og prøver å finne ut hva han heter for noe.. :sjenert:;) Han har hvisket noe selv til meg, men vi er to som må være enige. ;)

Når jeg kommer til hektene og får litt mer tid for meg selv, skal jeg komme med mer utførlig hilsen, og oppdatere meg hos dere andre. Takk for alle hilsener, og gratulasjoner og alle som har tenkt på oss!

Og til dere her jeg kjenner godt IRL - sms'er renner inn fra alle hold, jeg får ikke alltid svart, men er ikke overlegen altså! :ler:

Nå skal jeg prøve å få meg litt søvn! ;)

:vinke:

Edit: Skrev et par kg for mye vekt hihi! :ler:

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å se deg igjen her inne Epona :legrine:

Og gratulerer igjen som mamma til en nyyyydelig gutt :legrine: Han er bare helt utrolig skjønn :)

Gleder meg utolig masse til å komme å besøke dere når dere har kommet dere litt og dagene har blitt litt rutine igjen.

Kos dere masse i helga, og takk for nydelige bilder på mms. Mannen min smelta helt når han så den lille gutten så nå er han vel om mulig enda mer babysjuk enn før og det er han nok ikke alene om nei :sjarmor:

Glad i deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...