Furstina Skrevet 8. november 2006 #2401 Del Skrevet 8. november 2006 Åh, stort grattis Epona!!! Äntligen är du mamma och till en nydelig liten prins också! Hoppas allt är bra med hela familjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. november 2006 #2402 Del Skrevet 8. november 2006 Gratulerar så masse! Stor klem frå Linn3c, mannen og Småtten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. november 2006 #2403 Del Skrevet 8. november 2006 Gratulerer så masse med gutten! Håper dere koser dere kjempemasse, og at han er snill mot mamma og pappan sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. november 2006 #2404 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg er så spent på at du skal komme å fortelle litt selv jeg. Håper dere har det fint, alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. november 2006 #2405 Del Skrevet 9. november 2006 Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. november 2006 #2406 Del Skrevet 9. november 2006 Håper dere koser dere noe veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 9. november 2006 #2407 Del Skrevet 9. november 2006 Oppdatering fra Epona Epona og lille prinsen er hjemme igjen De er slitne men har det veldig bra Velkommen hjem Epona og lille prinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2006 #2408 Del Skrevet 9. november 2006 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 9. november 2006 #2409 Del Skrevet 9. november 2006 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 9. november 2006 #2410 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hei Epona og gratulerer så mye med lillegutt!!!! Du har så mye å glede deg over i tiden som kommer...... Dette er stort! Klem fra meg Endret 9. november 2006 av tass2406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2006 #2411 Del Skrevet 10. november 2006 Velkomne heim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. november 2006 #2412 Del Skrevet 10. november 2006 Gratulerer og velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. november 2006 #2413 Del Skrevet 10. november 2006 Velkommen hjem! Vi gleder oss masse til å få høre om fødsel og barseltid når du føler deg i form til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. november 2006 #2414 Del Skrevet 10. november 2006 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. november 2006 #2415 Del Skrevet 10. november 2006 Velkommen hjem, kos dere masse med lillegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #2416 Del Skrevet 10. november 2006 Velkommen hjem! Tenker masse på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. november 2006 #2417 Del Skrevet 10. november 2006 Velkommen hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 10. november 2006 #2418 Del Skrevet 10. november 2006 Kos deg og nyt tiden til å bli kjent med dette lille nurket som er barnet deres for all tid. Nå kommer tiden for såre brystvorter og nattevåk... Men dere finner ut av det. Bare spør dersom det er noe du lurer på. Sil alle velmenende råd og bruk egne instinkter, så går det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 10. november 2006 #2419 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hei! Jeg er blitt mamma!!!! Til verdens nydeligste gutt! 7/11 kl 11.48 kom han til verden, han var 55 (!) cm lang og veide 3650 g. Fødselen var lang og var veldig hardt arbeid, men jeg har bare gode minner. Vi dro hjem fra sykehuset på dagen i går, og har vært og tatt Føllingsprøven på sykehuset i dag. Alt går i ett, vi har det vidunderlig, Knøttet bestememr det meste. Akkurat nå sover han, så jeg ville bare gi lyd i fra meg. Jeg er helt mørbanket i kroppen, har sååååre brystvorter, har såre sting nedentil, og er fullstendig døgnvill, men er bare lykkelig likevel! Jeg ler og jeg griner, og det gjør igrunnen sambo også, og vi nyter gutten vår og prøver å finne ut hva han heter for noe.. Han har hvisket noe selv til meg, men vi er to som må være enige. Når jeg kommer til hektene og får litt mer tid for meg selv, skal jeg komme med mer utførlig hilsen, og oppdatere meg hos dere andre. Takk for alle hilsener, og gratulasjoner og alle som har tenkt på oss! Og til dere her jeg kjenner godt IRL - sms'er renner inn fra alle hold, jeg får ikke alltid svart, men er ikke overlegen altså! Nå skal jeg prøve å få meg litt søvn! Edit: Skrev et par kg for mye vekt hihi! Endret 10. november 2006 av Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 10. november 2006 #2420 Del Skrevet 10. november 2006 Så herlig å se deg igjen her inne Epona Og gratulerer igjen som mamma til en nyyyydelig gutt Han er bare helt utrolig skjønn Gleder meg utolig masse til å komme å besøke dere når dere har kommet dere litt og dagene har blitt litt rutine igjen. Kos dere masse i helga, og takk for nydelige bilder på mms. Mannen min smelta helt når han så den lille gutten så nå er han vel om mulig enda mer babysjuk enn før og det er han nok ikke alene om nei Glad i deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg