Holly Hobbie Skrevet 31. oktober 2006 #2181 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er det ikke noe sne, dessverre! Og det blir det nok ikke heller med det foerste....heldiggriser dere som kan nyte synet av hvitkledde aaser og fjell...*droemme* Haaper du foeler deg bedre til mote i dag, Epona. Skjoenner godt at det ikke er goey aa gaa og vente paa Knoettet og at du er lei av aa vaere gravid naa! Haaper h*n kommer i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 31. oktober 2006 #2182 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er så glad det ikke er snø her. Men til gjengjeld striregner det, og vannet når nye bredder. Tenker på deg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. oktober 2006 #2183 Del Skrevet 31. oktober 2006 Håper du snart får hilse på den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #2184 Del Skrevet 31. oktober 2006 Da jeg stod opp i dag og så alls nøen tenkte jeg - endelig har snøen til Epona kommet, slik at hun kan føde ha en fin dag i vinterland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 31. oktober 2006 #2185 Del Skrevet 31. oktober 2006 Iss: Ja det er fin stemning her! Men kaotisk nedi byen hører jeg rykter om! Og fælt ute på veien gitt... Pi@: Hørtes vakkert ut! Ikke fullt så kaldt her heldigvis, bare ca -2, og litt vind og masse snø! Er kommet godt og vel 40 cm fra i går kveld til i dag. Dagene er veldig spennende for tiden ja, men jeg føler at jeg kommer til å gå evig gravid... Men det vet jeg jo at jeg ikke gjør ,) Shatika: Like mye snø her! Gøy med snø da! Men ikke fullt så gøy på veiene... Nå har det endelig vært en med traktor og brøytet tunet og veien vår, så nå blir det kanskje litt enklere... Og du - plapre i veg i boken min du, bare koselig det! Og kake skal du få når du kommer! Susan Sto Helit: Vanskelig med klær nå ja! Ytterjakke går greit for min del, for jeg bruker sambo sin forete fleecejakke, den passer heldigvis. Men jeg ser ut som en diger bamse i den da Varme, vanlige klær er det verre med... Fant fram en tykk strømpebukse og en ullsinglet som jeg dro på meg i dag - ikke helt passende med diger mage. De stakkars klærne klarer jo ikke dekke den... Måtte le av meg selv, jeg så helt absurd ut! Sambo var ute og gravde fram bilene, og jeg måtte bare vise ham hvordan jeg så ut, så jeg åpnet ytterdøren i mitt "lekre" vinterundertøy og spurte om han syntes jeg hadde lagt på meg litt siden sist, hihi Har trukket på meg mine vanlige gravideklær utenpå, så jeg har dekket magen også med klær.. Men føler meg ikke akkurat lekker i dag nei Holly Hobbie: Ja det er fint med snø! Er i bedre humør i dag ja, ble så glad av snøen som var kommet! Og det er ikke lenge til babyen er her heller nei! Mayamor: Takk for at du tenker på meg! La Traviata: Det håper jeg også... Og jeg får jo snart det! Toblerone: Ja endelig kan jeg føde! Sambo sa det også i går kveld da det begynte så smått å snø, at da blir det snø til babyen kommer likevel! Håper du slipper det verste kaoset i dag, jeg er glad jeg ikke skal så mye i dag.. Skulle kjøre ned i byen og handle i dag, men veiene var helt grusomme, så jeg svingte av og handlet på nærbutikken i stedet. Var så ekkelt å kjøre, og så har jeg fått høre at det var fullt kaos, så det var gjerne like greit å holde seg unna.. Og dumme meg sjekket ikke sjokoladekakeingrediensene før jeg dro og handlet, så nå sitter jeg her uten kakao. Får låne av naboen senere kanskje, eller be sambo handle med seg hjem. Uasnett endte det med full oprydning i tørrvare-skuffene på kjøkkenet. Fant masse gammelt som var gått ut på dato, og har kastet to bæreposer med diverse! Og vasket skuffene, så nå er det rent og systematisk. Og det ligger en lang handlelapp på kjøkkenbenken Masse kynnere i dag - tungt å traske i snø gitt. Og tungt å bøye seg ned i de nederste skuffene på kjøkkenet.. Så nå skal jeg slappe av litt på sofaen tenkte jeg. Har vært flink i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #2186 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det blir vel novemberbarn på deg nå Epona. Det er i alle fall lettere å huske på en bursdag tidlig i en måned enn lenger uti en... For meg er det i alle fall sånn. Var det 23. eller 28. ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 31. oktober 2006 #2187 Del Skrevet 31. oktober 2006 Blir nok novemberbarn ja! Jeg har vel ikke sjans å rekke noe oktoberbarn! Men november er fint, har bursdag da selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #2188 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg slipper nok det store kaoset ja. Har tenke å komme meg fortest mulig hjem etter jobb. Evt stikke innom en byggevareforretning og se om jeg får tak i kost og snøskuffe Kjekt med opprydding i tørrvarer innimellom jeg. Hadde det nettopp selv jeg, da vi flytta. Novemberbarn er bra det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 31. oktober 2006 #2189 Del Skrevet 31. oktober 2006 Heisann! Veit akkurat hvordan det er å gå over termin og vente... Sender noen vibber (vibb vibb vibb) og håper ting setter i gang snart. Masse energi og lykkeønskninger kommer også din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 31. oktober 2006 #2190 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det blir nok uansett før Andreas sin bursdag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. oktober 2006 #2191 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ser ut som det blir november barn ja vennen. Men det er jo en fin mnd da,ikke sant?Martine skulle egentlig vært født 22 november - men hun kom jo i full fart den 17 oktober så det er noen som har det travelt gitt Og siden har hun jo hatt det travelt. Men som du sier det er ikke lenge igjen nå vennen. Og jammen er vi mange som venter i spenning nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. oktober 2006 #2192 Del Skrevet 31. oktober 2006 Innom for å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. oktober 2006 #2193 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lo godt av den påkledningsseansen din!! Kan tenke meg det begynner å bli litt vanskelig nå ja!! Men bare snakk om få timer..eller i verste fall dager før det er over! Tenk på det!!! Utrolig! Det med siste datoen i mnd er utrolig sært altså...nesten ingen som husker om jeg har bursdag 30 eller 31 mai... Til og med bestemødrene mine har slitt med det i alle år! Så vi kan jo satse på at knøttet ditt får 1. eller 2. november da?! Er kjempespent på dine vegne nå Epona! Og dessuten så har det snødd her også i dag, så det så!! Så nå kan småtten bare komme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 31. oktober 2006 #2194 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jag vill OCKSÅ ha snö! Här har det regnat nästan hela dagen men väderleksrapporten varslar om snö i morgon så vi får väl hoppas i alla fall. Trist att säga det, men det är en liten tröst att du också är kvar med gravidmage och väntar... hoppas bara att vi får ut de små liven SNART. Gärna före helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 31. oktober 2006 #2195 Del Skrevet 31. oktober 2006 FØØØØØØØØØØD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. oktober 2006 #2196 Del Skrevet 31. oktober 2006 Innom med litt tålmodighet og en Jeg vet også hvordan det er å gå og vente... (15 dager over UL-termin med førstemann, og 13 dager over med andremann)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. oktober 2006 #2197 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. oktober 2006 #2198 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sjekker status klokken 22.01 Og du jammen kommer det ikke noen snøfnugg utenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. oktober 2006 #2199 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sjekker status klokken 22.32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. oktober 2006 #2200 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg tror Charmina er den mest utålmodige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg