Gå til innhold

Hvordan kan jg være så dum?


Gjest *¤*Idioten*¤*

Anbefalte innlegg

Gjest *¤*Idioten*¤*

Jeg møtte en fyr i sommerferien..han virka litt interessert, men så aviste jeg han..akkurat da virka det som han trodde jeg billig å bare var ute etter sex. Noen måndter etterpå treffer på han tilfelldig så begynner vi å prate. Gjennom en felles venn får han tak i msn adressen min så har vi kontakt. Så går jeg ut med han vi har det kjempe koselig han sender mg mld osv. Andre er jg også ute (tredje gang) med han så bestemmer vi oss for å dra på kino. Han ringer meg etter å festet en gang sa han et yngre og eldre hjerte tar lenger tid eller noe... :S Så tok jeg motet til meg å spurte ser du på meg som mer enn en venn? så sa han foreløpig bare som venn(sms) Hadde hatt kontakt med han i 2 uker. 5 dager etter jeg spurte så kysser han meg jeg var litt full han kunne ikke forsette fordi det stank sprit av meg å han hadde ikke drikke jaaa jg vet driitt flaut :$!!! Han forsetter å ringe osv men han snakker ikke om kysset en uke etter kysse spør jeg så sier han jg vet ikke vi kan ta det etter examen så venter jeg da til examen er ferdig. Å han tok det forsatt ikke opp...så var vi ute å spiste og på kino...ingenting skjedde så bare sluttet han å kontakte meg mindre...og mindre...Jeg vet seriøst ikke hva jg skal gjøre jg liker han kjempe mye...han hadde sex på nyttårsaften...dagen før hadde han møtt meg han så mg tilfelldig å ringte å ba mg møte han...herregud jg satt hjemme å planla hele forholdet..hvordan kunne jg være såå dum og fikk jeg så høye forventninger helt aleine? Jeg føler meg som idiot...venninene mine syns jeg burte slutte kontakten med han fordi de mener at jg kommer bare til å like han mer og mer...men jg vet ikke helt..han har selv sagt at han ikke er forelsket i noen..jeg er syk etter han...off jeg føler mg seriøst som verdens største idiot...hva skal jg gjøre? :grine: skal jg bare inse at han ikke liker meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh jeg må vel bare inse at han ikke er interessert, men det er såååå vanskelig fordi jeg var sååå into han...som sagt jeg var helt syk etter han..men han er vel ikke så into me..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten trøst men du er ikke alene om å ha det sånn. Kutt ut kontakta med han. Hvis du bare fortsetter å møte og sende sms osv, så holder du gløden ved like.

Det du går igjennom nå, har vi alle gått igjennom før eller senere og gjerne flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten (merk deg liten...) teori om at det er bare sånne ting vi må igjennom for å bli voksne... Enig??

Av erfaring kan jeg si at du kommer nok over ham.

Glemmer ham er det ikke sikkert du gjør, men du kommer over ham! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *¤*idioten*¤*

Du har helt sikkert rett i det du sier..at jg kommer mg over han, men det er bare det at han var sååå perfekt for mg...helt lik som meg. Han var sånn gutt jeg alltid hadde forestilt meg selv med jg forstår ikke hva som virkelig gikk galt :forvirret: Jeg blir såå forbanna på meg selv er det sånn at de fleste gutter på 21-22 alderen ikke er ute etter et seriøst forhold og bare etter fitte og en morsom periode? ER det noen som vet om det? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten (merk deg liten...) teori om at det er bare sånne ting vi må igjennom for å bli voksne... Enig??

Ja hadde det bare vert så vel.... da budre vi alle vert garantert å slippe å oppleve slike ting etter, ...skal vi si fyldte 26 år...

Kan bare trøste med at det blir ikke bedre, menn på 33 er likedan.... jeg holder på å tømme hjertet mitt for en nå.

:klem::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SexyCat
He's just not that into you...

Sett Oprah ?? Hvis ikke, skaff deg denne boken

Man kan ikke leve og ånde for Oprah vettu. Skaff deg en jobb.

Og den glosa: "He's just not that into you..."... den er oppbrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sånn at de fleste gutter på 21-22 alderen ikke er ute etter et seriøst forhold og bare etter fitte og en morsom periode? ER det noen som vet om det? :tristbla:

Ikke nødvendigvis! Finnes råtne saker i alle aldersgrupper. OG hos begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den glosa: "He's just not that into you..."... den er oppbrukt.

Neeeeeeeei, måtte du avsløre den da katta :grine:

Nå som så mange kvinner gikk rundt å trodde at hvis man bare ringte ofte nok, så var man ute etter mer enn kun sex.

Nå får du nok en torpedo fra telenor på døra du snart altså. De har jo tjent grovt på boka, og vil neppe like sånne avsløringer

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alder noe å si? Som en gutt på 22 år hva er han ute etter egentlig?

21-22 = kun ute etter sex FEIL

Det er nærmere 16 - 65.

Men fra spøk til alvor. Hvis ei jente blir avvist, er det da kun fordi han kun var ute etter sex, eller kan det også være fordi man ikke hadde så mye til felles som man trodde? Jenter, det er jævlig lett å skjule seg bak "han var kun ute etter en ting". Det er en "sunn" ting å si til seg selv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde mye tilfelles vi lo hele tida...det er det jg ikke forstår... :S Plustselig så bare forandrer han seg helt jg fårstår ikke noe som helst jeg.... :klaske: Jeg føler meg som en idiot....Vi har ikke kontakt lenger så det er egentlig like greit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...