AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #81 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Noen måneder. Anonymkode: 15952...204 Ok, tusen takk for at du deler ❤️ Glad for å høre at du fant kjærligheten TS Anonymkode: 3242c...da0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2023 #82 Skrevet 3. juni 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Folk med herpes burde gå med en nål på jakken eller genseren som symboliserer at de er smittespredere. Sånn type rosa sløyfe nål. Anonymkode: 17028...349 Så folk kan vike unna og få dem til å føle seg dritt på grunn av stigmaet rundt herpes? TS Anonymkode: 3242c...da0
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #83 Skrevet 18. september 2023 Da jeg fikk herpes type 2, var jeg ganske deprimert de første ukene. Men så lagde jeg en profil på Lovebug.no som er en datingside for folk med HSV2. Det gjorde den første tiden enklere og mindre håpløs, fordi jeg kunne snakke med andre i samme situasjon uten å ha den "vanskelige samtalen". Jeg aksepterte diagnosen min fortere tror jeg. Er i forhold i dag, til en uten herpes;-) Anonymkode: 2f80e...950
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #84 Skrevet 18. september 2023 AnonymBruker skrev (På 2.6.2023 den 12.37): Jeg hadde levd MYE greiere UTEN herpes og han som med vilje smittet meg fordi hans egen nytelse var så mye viktigere fortjener å BRENNE I HELVETE. 60-70% har ikke herpes i underlivet, nei. Det er så langt fra sannheten som det går an, det er bare sånne tall som folk på kg kaster rundt seg. Herpes er en alvorlig sykdom, som sagt, jeg var veldig sjuk og hadde masse smerter opptil 2 år etter den infantile drittsekken av et rasshøl valgte å late som ingenting, og smitte meg. Virkelig, hadde jeg noen sinne sett han igjen hadde knust trynet på han. Anonymkode: 15952...204 Men munnherpes kan gi herpes I underlivet. Ved oralsex. Hsv1 er mest vanlig som munnsår, men kan smitte til underlivet. Og omvendt. Viktig å vite Anonymkode: 441dd...460
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå