AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #21 Del Skrevet 29. mai 2023 I min vennegjeng og familie er det noen få som har skidilla, en venn og en onkel og tante. Noen flere som går en tur eller to i året, men de fleste eier ikke engang ski. Anonymkode: e94cf...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. mai 2023 #22 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg mislikte å gå på ski som barn / tenåring. Men jeg gjorde det utelukkende fordi dette var en krav i løpet av skolen. Eller at noen i familien ønsket å gå en eller annen plass, som i løpet av vinteren bare var tilgjengelig ved å gå dit med ski.' Som voksen har jeg faktisk aldri gått på ski, en eneste gang. Eier ikke ski en gang. Jeg har overhodet ingenting imot å bare gå en helt vanlig tur på beina, eller jogge / løpe en tur, og holde på med annen trening, Men hvor "normalt" er egentlig dette? Anonymkode: fd5a0...cac Du hadde uflaks. Å ha glede ved å gå på ski får man om det fungerer. Du har ikke kjent på velfungerende ski. Jeg vet ikke hvorfor, man det er mulig at faren din ikke var veldig god til å smøre ski, eller at du rett og slett har gått på feil tidspunkt da det var stusslig vær eller dårlig skiføre. Du har neppe hatt mange nok gode skiopplevelser. Jeg liker å gå på ski, men har sikkert gått flere tusen kilometer. Det kan være at man må gå ganske langt for å få godfølelsen. eller kanskje ikke. Faren min var god til å smøre ski og jeg fikk gode opplevelser allered på de første 100 kilometerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #23 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg mislikte å gå på ski som barn / tenåring. Men jeg gjorde det utelukkende fordi dette var en krav i løpet av skolen. Eller at noen i familien ønsket å gå en eller annen plass, som i løpet av vinteren bare var tilgjengelig ved å gå dit med ski.' Som voksen har jeg faktisk aldri gått på ski, en eneste gang. Eier ikke ski en gang. Jeg har overhodet ingenting imot å bare gå en helt vanlig tur på beina, eller jogge / løpe en tur, og holde på med annen trening, Men hvor "normalt" er egentlig dette? Anonymkode: fd5a0...cac Langrenn er ikke noe for meg. Liker det ikke. Skiene er jo smale som slips og uvillige, skoene kalde og ubehagelige. Men nedoverski det er moro. Anonymkode: 0c4b1...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #24 Del Skrevet 29. mai 2023 Jeg liker å gå på ski, men kan ikke svare for alle andre nordmenn. Liker allerbest åpne vidder. Anonymkode: 754fc...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 29. mai 2023 #25 Del Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen liker å gå på ski og noen hater det. Jeg elsker å gå langrenn. Kan ta lange turer i marka, helt alene og bare gå og gå. Denne vinteren var perfekt for meg. Løyper i alle retninger i månedsvis. Men jeg er ikke glad i å sykle og å løpe. Kan gå tur i fjellet/skogen om sommeren, men liker best å gå på ski. Anonymkode: b61c0...f7e Sykle er i stor grad ganske likt det å gå på ski. Mulig du trenger en bedre sykkel for å få ut godfølelse og glede. Gjerne en grusracer med demping eller en lett XC offroader. Det som er viktig med sykkelen er at den er nøyaktig passe stor og at du sitter godt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #26 Del Skrevet 29. mai 2023 Bruker ski på jakt og for isfiske så for meg er ski et redskap for å komme meg til annen aktivitet. Har null sans for sånn kondomdress-greier på preparerte løyper, eller sånn meningsløs gå opp-kjøre ned styr. Anonymkode: 28e56...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 29. mai 2023 #27 Del Skrevet 29. mai 2023 Jeg kvier meg stort sett før hver tur, men det er utrolig deilig når man har startet (og etter). Fin naturopplevelse. Er føret dårlig, så er det ikke like deilig, men man kjenner jo at man har brukt kroppen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #28 Del Skrevet 30. mai 2023 Skisporten er utdøende fordi vi har mindre og mindre snø i Europa 😞 Her hvor jeg bor (Sør-Vestlandet) må jeg reise langt for å finne snø på vinteren. Men som barn så elsket jeg langrenn! De fleste jeg kjente eide et par langrennski og vi dro på leirskole på vinteren til Sirdal. Nå er det mer eksotisk, noe Østlendinger holder på med. Anonymkode: b4c17...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2023 #29 Del Skrevet 30. mai 2023 Liker det! Men, her på vestlandet er det snø en gang i skuddåret. Var mer snø her når jeg var barn. Anonymkode: 8d8f2...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå