Gå til innhold

Er du glad i å bade ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å bade ute, men i år så tror jeg at man må vente en stund før det blir grei nok temperatur i vannet 😕 det har vært en lang vinter i år. 

Anonymkode: 8db7d...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg elsker det. Bader aldri inne i baseng dog, det er noe der som føles feil for meg. 

Men ute, ooo yeeey. Her er jeg ikke så nøye på om det er ferskvann eller saltvann, jeg bare hopper i det. På en fin fjelltur hoppes det alltid ned i et fjellvann. Eller å ligge på brygga og høre sjøens skvulpelyder mens solen steiker og en tsr seg en dukkert, for så å la solen tørke deg varm igjen. 

Jo jeg elsker å utebade. Jeg har badet om vinteren også men er nok blitt mer opptatt av komfort med årene ja😅 Så også her kan jeg nok tenke meg med at det drøyer noen uker før denne badeanden plasker i det. 

Men bading er en herlig bivirkning av sommeren 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å bade der bunnen er skarp, steinete og full av skarpe skjell osv som kan kutte deg under beina. Liker best å se en klar, lys sandbunn der jeg går utover i vannet og skal bade, og vannet må være passe varmt, ikke iskaldt. Så de fleste dager i året utgår bading i Norge. Det er ingen fine sandstrender heller.

Anonymkode: f4b9b...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (18 minutter siden):

 å ligge på brygga og høre sjøens skvulpelyder mens solen steiker og en tsr seg en dukkert, for så å la solen tørke deg varm igjen.

Dette har jeg ventet et år på å få gjort igjen 😄 begynner å bli utålmodig.

Anonymkode: 8db7d...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utendørs boblebad, sjøen kan jeg virkelig styre meg for her på berget, og bader ofte med sokker for å slippe å kutte meg opp under beina. Kaldt er det også. 
Begynner å bli noen år siden jeg badet i sjøen nå pga rævva sommere! 

Anonymkode: c528c...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...