Gå til innhold

Liker å vise meg frem men etterpå skjer det noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså jeg veldig glad i å være naken foran kjæresten min.  Jeg er nok en eksebisjonist. Liker at han kan kikke litt på avstand først men at han nærmer seg mer og mer og studerer meg. Aller best liker jeg om han retter på meg slik han ønsker feks med å vri på meg eller be meg og å stå på alle fire mens han studerer meg. Noen ganger vil jeg ta på meg selv mens han ser på.Om sommeren liker jeg og gå ute å kanskje finne plasser å løfte opp kjolen å ta på meg selv for eksempel inne i en tom butikk i bilen på bussen. Jeg liker veldig godt å gjøre disse tingene det er både morsomt og sexy. Er ikke sjenert. Alle mine kjærester har elsket det igrunn. Men så skjer det noe etterpå.Jeg er usikker på hva det er men det skjer alltid noe med meg etterpå og jeg trenger da mange klemmer og sånn. Jeg tror dette er vanskelig for han å fårstå. Tror han bare vil jeg skal være en kul og kinky. Ikke klengete. Hvorfor blir jeg sånn? Hva kan jeg gjøre for å få han til å skjønne greia?Elller kan jeg gjøre noe for og ikke være sånn?

Anonymkode: bb389...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva kan jeg gjøre for å få han til å skjønne greia?

Hvis dette er noe du liker, så fortsetter du. Kanskje du får en form for utladning etter spenning...

Og hvis du fortsetter så SNAKK med kjæresten din, forklar hvordan du føler. 

Anonymkode: 8d1b4...62c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et vis gjør du deg sårbar når du holder på slik, og da antar jeg du trenger en form for bekreftelse og nærhet etterpå.

Snakk med ham!

 

Bare et lite tips - butikker i dag har som regel overvåkningskameraer mange steder du ikke ser dem i butikken. De fleste busser har også overvåkningskamera. Så hvis du ikke også ønsker å vise deg frem til andre, så bør du finne helt andre steder å gjøre det på. De fleste offentlige steder, butikker og kommunikasjon har som regel noe overvåkning.

Anonymkode: 8151c...542

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er nok litt skadet. Å gjøre det hjemme er ok, men i butikker hallo.

Du er nok relasjonsskadet. Snakk med psykolog.

Anonymkode: 187db...c9d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja du er nok litt skadet. Å gjøre det hjemme er ok, men i butikker hallo.

Du er nok relasjonsskadet. Snakk med psykolog.

Anonymkode: 187db...c9d

Er vel ikke skadet selv om man er litt eventyrlysten? TS er jo ikke til sjenanse for noen og hun plager ingen. Hun bare har det fint og gøy sammen med sin partner.

TS, jeg synes du skal fortsette å utforske denne siden av deg selv. Hvis du også finner ut av "etterpåfasen" sammen med din partner, kan dette bli noe riktig fint som dere to kan ha sammen.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler deg dårligere etter å ha vist deg frem hadde ikke jeg som kjæreste heller likt det. Slutt å vise deg frem hvis du plages! Ikke forvent trøst og kos for noe du selv velger å gjøre og som lett kan unngås..

Da er det ikke noe sexy mer. Virker nærmest som selvskading 

Anonymkode: fdb1a...116

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aksase skrev (7 minutter siden):

Er vel ikke skadet selv om man er litt eventyrlysten? TS er jo ikke til sjenanse for noen og hun plager ingen. Hun bare har det fint og gøy sammen med sin partner.

TS, jeg synes du skal fortsette å utforske denne siden av deg selv. Hvis du også finner ut av "etterpåfasen" sammen med din partner, kan dette bli noe riktig fint som dere to kan ha sammen.

En tom butikk er ikke tom. Ts er psyk og... vulgær

Anonymkode: 8bcc2...d41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

For meg har du en utrolig viktig egenskap. For kjæresten vil jo se deg. Han vil skjønne at du trenger nærhet etterpå, hvis du ganske enkelt sier det, viser det, og han er der. Bare han vet, og er nær deg, så løser det seg. Det er som å ta i mot en kjæreste som har landet etter et fallskjermhopp, klart han ønsker å omfavne deg etterpå. Han vil klamre seg til deg, og forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel kanskje som andre kinks etter en seksuell utladning. Man må på en måte lande igjen, og søker trygghet. Det er helt vanlig med «after care» etter bdsm, f eks. Dersom jeg har blitt kjørt på fetisjen min, merker jeg at jeg lander mye enklere dersom hun tar seg litt ekstra av meg etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En tom butikk er ikke tom. Ts er psyk og... vulgær

Anonymkode: 8bcc2...d41

Ekshibisjonisme er ikke det samme som å være "psyk". Det er et ganske vanlig trekk å ha, i større eller mindre grad. Selv om du ikke er slik, så vil det ikke dermed si at det er noe galt med de som er slik  

Slutt å være så trangsynt og fordomsfull. TS skader ingen med det hun holder på med. 

TS: jeg er akkurat lik, uansett om det er etter litt røff bdsm, jeg har «vist meg frem» for partner, vi har levd ut fantasier etc., så har jeg behov for å kjenne meg ivaretatt og trygg etterpå. Partner er fullstendig klar over dette og gir meg dermed den nærheten og omsorgen jeg trenger 😊 ofte har vi de aller beste og dypeste samtalene når vi ligger og holder rundt hverandre etter sex. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona og jeg erekshibisjonister, og det har gjort at vi har fått realisert flere fantasier.

Bare fortsett du, du skader ingen.

Anonymkode: 64b74...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Men så skjer det noe etterpå.Jeg er usikker på hva det er men det skjer alltid noe med meg etterpå og jeg trenger da mange klemmer og sånn. Jeg tror dette er vanskelig for han å fårstå. Tror han bare vil jeg skal være en kul og kinky. Ikke klengete. Hvorfor blir jeg sånn? 

Dette kan være en variant av sub-drop som submissive får etter BDSM-sex.

jeg tror dette henger sammen med at de har vært eksponerte og sårbare og trenger støtte etterpå for å komme ovenpå igjen. 
Gir dette mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sphere skrev (6 timer siden):

Det blir vel kanskje som andre kinks etter en seksuell utladning. Man må på en måte lande igjen, og søker trygghet. Det er helt vanlig med «after care» etter bdsm, f eks. Dersom jeg har blitt kjørt på fetisjen min, merker jeg at jeg lander mye enklere dersom hun tar seg litt ekstra av meg etterpå. 

Godt å høre jeg ikke er alene. 

 

Snok1 skrev (27 minutter siden):

Dette kan være en variant av sub-drop som submissive får etter BDSM-sex.

jeg tror dette henger sammen med at de har vært eksponerte og sårbare og trenger støtte etterpå for å komme ovenpå igjen. 
Gir dette mening?

Skal lese mer om det. 

 

Har hoppet 1000 ganger i fallskjerm.

Anonymkode: bb389...5d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skal lese mer om det. 

Gjør det. Jeg er fra tid til annen dominant overfor min elskede, og etter på er det en vel innarbeidet rutine at vi bruker mye tid hvor hun får mye støtte i form av omfavnelser, trøstende og støttende ord, kjærtegn og full tilstedeværelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker dette er en helt normal "adrenalin-dump".

En helt vanlig effekt for innsatspersonell (f.eks ambulanse/brann/politi) er å tre inn i sin "prestasjonsrolle" og ha en ro over seg mens man prosesserer inntrykk som normalt ville skapt en større respons. Det er en slags euforisk ro i sinnet mens innsatsen pågår.

Og så er det ikke uvanlig å få en etter-reaksjon i form av gufs og skjelving og ha behov for en "defuse". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...