AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Del Skrevet 24. mai 2023 Jeg er over snittet glad i musikk som går DUNK DUNK DUNK, og anlegget til min søte, lille Yaris har blitt merkbart slitnere siden jeg kjøpte bilen. Jeg vet at folk kan putte bedre anlegg inn i bilene sine, er dette også mulig med en Yaris? Eller er dette forbeholdt litt eldre biler, sånn som den typiske råneren Volvo 240? Jeg vil naturligvis ha et veldig bra anlegg, ikke bare erstatte det som kom med bilen. Jeg har virkelig null peiling på bil og vet ikke hva som lar seg gjøre. Aner ikke hva sånt pleier å koste heller, og skjønner at dette kanskje ikke er noe et verksted kan hjelpe meg med - heldigvis bor jeg i et område med mye biler per åker, så det bør ikke være vanskelig å finne en ildsjel med garasje som tar imot Vipps. Er det mulig å få til med min bil? Finnes det noen sider der bedre lyd kan bestilles? Kan noen gi en erfaringsbasert gjetning på hva dette kan koste? På forhånd takk. Anonymkode: 195c2...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Del Skrevet 24. mai 2023 Ta kontakt med Bilradio-spesialisten, de kan hjelpe deg med å finne høyttalere, forsterker, sub og spiller som passer i din bil. https://bilradiospes.no/bilbase/toyota/yaris/2012-2014-xp130 Anonymkode: daaa5...fd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå