AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #1 Del Skrevet 23. mai 2023 Det slår ikke feil! Hver gang jeg tar taxi oppgir jeg først bydelen jeg skal til, og så adressen. Sjåføren sier "ok" og kjører i vei. Hver gang kjører de feil og har ikke peiling på hvor adressen er. Ikke bruker de bilens navigasjon heller. Når jeg tar taxi, er det først og fremst for å komme raskt og komfortabelt frem. Jeg vil bruke tiden det tar å kjøre til andre ting enn å forklare veien når sjåføren, for det første skal være kjent i byen, og i tillegg har alle hjelpemidler han trenger til å finne frem selv. Anonymkode: feb6a...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #2 Del Skrevet 23. mai 2023 Bruk heller Uber, Bolt, Yango Anonymkode: 9a053...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Del Skrevet 25. mai 2023 Må ikke de avlegge eksamen? Anonymkode: 2a635...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Del Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Må ikke de avlegge eksamen? Anonymkode: 2a635...4ed Nei det har vært slutt på i mange år Anonymkode: 750d3...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 26. mai 2023 #5 Del Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Må ikke de avlegge eksamen? Anonymkode: 2a635...4ed Det er opp til hver enkelt taxisentral. Noen krever det, og noen krever det ikke. Det er også forskjell på by og land og fra by til by. Mitt råd er derfor: hvis det er flere konkurrerende drosjeselskaper i området: velg ett av de som krever kjentmannsprøve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 28. mai 2023 #6 Del Skrevet 28. mai 2023 Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare bruker GPSen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #7 Del Skrevet 28. mai 2023 Den siste taxituren min kunne ha blitt veldig dyr hvis jeg ikke hadde visst hvor man kjører for å komme dit jeg skulle. Sjåføren prøvde seg på en omvei, men jeg var veldig kjapp til å fortelle at han hadde kjørt feil og at jeg ikke kom til å betale for en omvei som gjorde at turen tok dobbelt så lang tid. Han virket sur da han skjønte at jeg var kjent i byen. Sannsynligvis tenkte han at jeg tok taxi fordi jeg ikke visste hvor jeg skulle (fra hotell i sentrum til privatadresse i utkanten av byen), men grunnen er ganske enkelt at jeg ikke liker å ta buss alene om kvelden i helgene (i Bergen). Jeg bestiller alltid taxi via app. Da har jeg lagret nummeret på taxien, tid og sted hvis noe skulle skje. Anonymkode: 35dc2...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #8 Del Skrevet 22. juli 2023 Dytt Anonymkode: 1782a...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå