AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #61 Skrevet 24. mai 2023 Andro skrev (3 minutter siden): Har du rapportert det til styrer? Nei. Har i utgangspunktet ikke noe godt forhold til styrer, etter noe med de problemene jeg halvveis nevnte.. men har veldig god kommunikasjon med ped.leder og stoler mer på henne. Anonymkode: df8c0...ae1
Andro Skrevet 24. mai 2023 #62 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Har i utgangspunktet ikke noe godt forhold til styrer, etter noe med de problemene jeg halvveis nevnte.. men har veldig god kommunikasjon med ped.leder og stoler mer på henne. Anonymkode: df8c0...ae1 Da snakker du med henne. Det skal ikke skje. Kanskje er ikke hendelsen superalvorlig i seg selv, men det er neppe den eneste... På mitt barns SFO skjedde noe lignende, og vedkommende ble omplassert til en annen stilling, med mindre sårbare mennesker (voksne).
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #63 Skrevet 24. mai 2023 Andro skrev (1 time siden): Da snakker du med henne. Det skal ikke skje. Kanskje er ikke hendelsen superalvorlig i seg selv, men det er neppe den eneste... På mitt barns SFO skjedde noe lignende, og vedkommende ble omplassert til en annen stilling, med mindre sårbare mennesker (voksne). Det står jo at hun har snakket med bhg Anonymkode: 8c6d0...760
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #64 Skrevet 24. mai 2023 Lilly Rose skrev (10 timer siden): Nei, det har ikke ofte mye sannhet i seg. Skremmende at du ikke skjønner det. Sukk.. jo, ofte har det det. Men om et barn sier at noen slo han, vet jeg at det ikke er sikkert at det var akkurat sånn, men at noen kanskje var borti. Skjønner? At der ligger noe mer enn ren og skjær fantasi bak en slik ytring. Dette er et eksempel, men lignende hendelser skjer daglig der jeg jobber. Å Anonymkode: 9eb88...684
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #65 Skrevet 24. mai 2023 Prøv å hold et øye med denne personen. Spør uten å nevne hva, om det skjedde noe spesielt. Kan hende personen vil innrømme det. Anonymkode: 1efc5...a14
Amossa Skrevet 24. mai 2023 #66 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tull. At man prøver å finne ut av ting fle man setter himmel og jord i bevegelse er fornuft! Anonymkode: 8c6d0...760 Det er ikke meg du kommenterer, men jeg må likevel si at jeg ikke synes det er ok at du starter svaret ditt med "tull". Vis respekt, selv om du er uenig.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #67 Skrevet 24. mai 2023 Amossa skrev (14 minutter siden): Det er ikke meg du kommenterer, men jeg må likevel si at jeg ikke synes det er ok at du starter svaret ditt med "tull". Vis respekt, selv om du er uenig. Min mening er at det er tull , da skriver jeg det. Hsr ingenting med respekt å gjøre det Anonymkode: 8c6d0...760
Amossa Skrevet 24. mai 2023 #68 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette mener jeg blir for mye. Her har et barn blitt irettesatt , etter dårlig oppførsel . Hvis det er gjort i detalj slik barnet sier er det ikke bra , og bør tas en prat om . Men et barn som blir irettesatt kan ta det ille opp og bli fornærmet \ lei seg over selve irettesettelse . Jeg sier ikke at barnet lyver , men det ville være langt fra unikt hvis ts barn overdriver til sin fordel . Av og til svir irettesettelse mer enn ord. Og noen barn vil ikke se på den vokse eller ta til seg det som blir sagt . Å sette et menneskes jobb på spill uten å ha en samtale med vedkommende og leder synes jeg ikke er ok . Å en samtale med barnet om situasjon om erting er også på sin plass, hvis ikke det er gjort , for vi ser så alt for mye av dette hver eneste dag . De fleste foreldre gjør ingenting med dette hjemme , men er raske til å klage om deres barn har fått tilsnakk fra voksen. Når det er sagt sier jeg ikke at dette gjelder ts , det kan jeg ikke mene noe om . Anonymkode: 6be39...73d Jeg kan ikke forstå hvordan det kan bli for mye å varsle om en uønsket hendelse. Å varsle om uønskede hendelser er noe som stadig skjer på arbeidsplasser, på aldershjem, i institusjoner som sykehus osv. En varslingssak skal registreres, undersøkes og avsluttes. Underveis snakker man. Det er ikke noe stor greie i det hele tatt. I mine barns klasse i barneskolen hadde en lærer holdt et barn så hardt at der var merker på armen. Din helvetes jævelunge, hadde hun ropt. Da saken kom opp viste det seg at dette ikke var første gang denne læreren hadde mistet besinnelsen. Men ingen hadde varslet! De mente nok at det ble alt for mye. Læreren mistet ikke jobben, men ble flyttet til SFO...
Mhairi Skrevet 24. mai 2023 #69 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 23.5.2023 den 20.24): I morgen når du leverer, klyper du denne ansatte på akkurat samme måte og sier "sånn gjør du aldri igjen". Jeg er barnehagelærer, og dette hadde ikke noen gjort her ustraffet. Du overreagerer ikke!! Anonymkode: 9eb88...684 Håper virkelig ikke at du jobber i mitt barns barnehage!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå