AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #21 Del Skrevet 20. mai 2023 Gå tur mens du hører på feks Lørdagsrådet Anonymkode: ddf2f...377 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #22 Del Skrevet 20. mai 2023 Ta deg sammen, hvis du virkelig ønsker det. Ingen som liker å trene (utenom aktivitet som dans, fotball..). Anonymkode: f573d...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #23 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå tur mens du hører på feks Lørdagsrådet Anonymkode: ddf2f...377 Hjelper det å ha noe gøy på øret altså? Pleier å høre musikk, men det hjelper ikke så veldig. Anonymkode: f62cc...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #24 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, har prøvd det også... ikke gruppe da, men hjemme. Ble mildt sagt ikke bitt av basillen. Anonymkode: f62cc...3c9 Det blir ikkje heilt det samme. Når eg "gjer yoga" heime så legg eg meg ned etter 10 minutt 😅 Men så prøvde eg ein 1 time i mi lokale yogagruppe. Og det var noko anna. For meg som var så utrent så var det jo tungt første gong, og litt forvirrande fordi eg ikkje kunne øvelsane. Heldigvis var eg på ei nybegynnargruppa, så det gjorde ingenting. Men må seie det var ei magisk oppleving på gang nummer 2. Give it a go, som vi seier på nynorsk! Kroppen din vil takke deg. Du har ikkje noko å tape. Anonymkode: 764e8...3f1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #25 Del Skrevet 20. mai 2023 Hva med en kort gåtur, med podcast på øret, og så følg noen korte treningsvideoer på YouTube når du kommer hjem? Finn noen som passer og varier Anonymkode: e721e...79d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #26 Del Skrevet 20. mai 2023 Du må ikke gå helt til toppen. Gå en halvtime oppover før du snur. Så kan du gå til tippen noen ganger om du vil. Ingen regel på det. Pluss evt tren pilates i tillegg på treningssenter eller hjemme. Anonymkode: a7705...2b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #27 Del Skrevet 20. mai 2023 Tennis er gøy og det kan du spille hele livet. Meld deg på kurs 🎾🎾 Anonymkode: 34629...46e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #28 Del Skrevet 20. mai 2023 Jeg trener innendørs roing, veldig kjekt. Spinning er også bra. Ang, fjellturer, så trenger du jo ikke å gå hele veien til toppen. Gå med raskt tempo en times tur. Hør musikk eller lydbok. Anonymkode: c6e92...1ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #29 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Fjelltur f. eks. Det er deilig når man kommer på toppen, men fjellene her er så høye at det tar for lang tid for min del. Kunne jo gått en gang i uka kanskje, men jeg trenger en hverdagsaktivitet. Treningssenter (i hovedsak mølle og vektløfting) har jeg også prøvd over flere omganger, men det er og forblir det aller kjedeligste jeg vet. (Prøvd pt også, hatet det). Crossfit KUNNE vært gøy, men all den teknikken man må lære seg på kurs først ødelegger for meg, det har jeg ikke tålmodighet til å lære. Liker å spille fotball, men det er dårlig med tilbud til halvtjukkinger som meg, som ikke gidder å bruke helga på å reise bort for å spille kamp. Vil bare ha noe skikkelig lavterskel, men det finnes ikke her. Har ridd en del hest som faktisk kan bli ganske intensivt og er gøy, men ridesenteret er for langt unna til at det lar seg kombinere med småbarn og fulltidsjobb. Anonymkode: f62cc...3c9 Du trenger ikke å gå til toppen. Gå en halv time eller litt mer i rask gange oppover og snu. Har du prøvd gruppetimer med f.eks. zumba, step, aerobic eller lignende type timer? Anonymkode: 8351c...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #30 Del Skrevet 20. mai 2023 Vet jeg ikke trenger å gå helt til fjelltoppen altså, men da er jo gleden ved å gå på fjellet også borte. Anonymkode: f62cc...3c9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #31 Del Skrevet 20. mai 2023 Jeg syns også trening og bevegelse bare for bevegelsens og treningens skyld er døds kjedelig. Men så begynte jeg å presse meg gjennom det og etter noen måneder så synlige resultater og DA ble jeg bitt av basillen og ble mere glad i det Anonymkode: 012a8...c46 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #32 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har ikke funnet en eneste form for aktivitet jeg liker. Alt er jævla kjedelig. Men jeg vil bli sprek. Hva gjør jeg? Anonymkode: f62cc...3c9 Hva gjør du på nå da, ts? Døgnet har 24 timer. Du går på jobb eller studerer, du lager og spiser mat, du sover. Det er tid igjen, får jeg håpe? Hva finner du på de timene og dagene du ikke jobber, sover eller spiser? Hva ER gøy? Anonymkode: ddd4d...30f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #33 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Man blir ikke sprek av det. Tar 10 timer å forbrenne noe som ved vanlig trening kunne tatt 30 min så tidseffektivt er det heller ikke. Plasser heller et treningsapparat forran tvn. Tiden går like fort og til den samme underholdningen enten du trener eller spiser snacks. Bare med forskjellig resultat. Anonymkode: 435d8...632 Man kan slå av strømmen. Trenger den kun når det er jævli bratt eller man blir extra sliten Anonymkode: d9036...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. mai 2023 #34 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): En konsertpianist går ned flere kilo i løpet av en kveld bare ved å spille og aktivt bevege hendene. Nei det gjør han/hun ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #35 Del Skrevet 20. mai 2023 Jeg liker å gå. Vet ikke hvor du bor, men feks liker jeg å gå til sjøen, ta med en bok eller lignende, og sette meg på en stein med føttene i vannet. På veien til kan du høre på en podcast hvis du synes musikk er kjedelig. Kanskje ikke det som får deg i best form,men er godt for kroppen og avslappende! Og man blir ganske sliten, så er trening Anonymkode: 96477...123 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. mai 2023 #36 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Se hvor mye Yuja Wang beveger hele kroppen når hun spiller konsert - dette er fysisk trening som forbrenner kalorier som bare det: Anonymkode: ed4b5...6f7 Trening forbrenner forholdsvis "lite" kalorier. Klart det øker kaloriforbrenningen, men det er i hovedsak kosten man bør regulere kalorier med. Trening kan brukes for å øke litt, men man skal trenge ganske hardt og lenge for at det skal ha noe å si. Og så virker det som TS ønsker å trene for helsen sin skyld, ikke for å gå ned i vekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. mai 2023 #37 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke funnet en eneste form for aktivitet jeg liker. Alt er jævla kjedelig. Men jeg vil bli sprek. Hva gjør jeg? Anonymkode: f62cc...3c9 Så hva liker du å gjøre generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #38 Del Skrevet 20. mai 2023 Kanskje litt på kanten, men helt ærlig. Ha ofte sex. Start morgenen med en god økt senga for å få opp blodsirkulasjonen før du skal på jobb. Det gir energi og gode hormoner gjennom dagen. Så avslutter du med en god og svett runde på kvelden før du legger deg, og sovner utmattet. Beste sovemedisin i tillegg. Har du overskudd, så ta en runde på ettermiddagen i tillegg. Hormoner og den fysiske bevegelsen gir etter en liten stund kroppen lyst til å være mer energisk. Og kanskje da kommer også gleden i andre aktiviteter mer frem. Anonymkode: 8d430...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #39 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Vil anbefale deg kjemisk slanking med sprøyte. Ozempic feks Anonymkode: 42b67...44b Ts sier hun vil bli sprek. Man blir ikke sprek av ozempic. Tynn, kanskje, men ikke sprek. Anonymkode: 2af83...c2e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #40 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva gjør du på nå da, ts? Døgnet har 24 timer. Du går på jobb eller studerer, du lager og spiser mat, du sover. Det er tid igjen, får jeg håpe? Hva finner du på de timene og dagene du ikke jobber, sover eller spiser? Hva ER gøy? Anonymkode: ddd4d...30f Føler jeg har møtt veggen etter jeg ble mor for litt over et år siden, så egentlig kommer jeg ikke på noen aktiviteter jeg synes er gøy. Er alt for mye i sofaen og scroller på mobilen etter at sønnen min har lagt seg, men det er jo ikke gøy. Faktisk er det også dritkjedelig, og det er grunnen til at jeg ønsker å finne en aktivitet jeg liker, og bli sprek igjen. Men det er nok lettere sagt enn gjort. Anonymkode: f62cc...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå