AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #1 Del Skrevet 20. mai 2023 Har ikke funnet en eneste form for aktivitet jeg liker. Alt er jævla kjedelig. Men jeg vil bli sprek. Hva gjør jeg? Anonymkode: f62cc...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #2 Del Skrevet 20. mai 2023 Elsykkel? Anonymkode: a1dab...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #3 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Elsykkel? Anonymkode: a1dab...77c Hva faen Anonymkode: f62cc...3c9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #4 Del Skrevet 20. mai 2023 Hva har du prøvd som du ikke liker? Anonymkode: 8351c...219 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #5 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Elsykkel? Anonymkode: a1dab...77c Man blir ikke sprek av det. Tar 10 timer å forbrenne noe som ved vanlig trening kunne tatt 30 min så tidseffektivt er det heller ikke. Plasser heller et treningsapparat forran tvn. Tiden går like fort og til den samme underholdningen enten du trener eller spiser snacks. Bare med forskjellig resultat. Anonymkode: 435d8...632 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. mai 2023 #6 Del Skrevet 20. mai 2023 Innser at noen ting gjør man ikke fordi det er gøy, men fordi det er lurt? Jeg har trent på fysikalske to ganger i uka i mer enn to år fordi jeg må; hodet synes fortsatt ikke det er spesielt festlig, men kroppen takker meg for det, og det er tross alt litt motivasjon i å merke at det har en effekt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #7 Del Skrevet 20. mai 2023 En konsertpianist går ned flere kilo i løpet av en kveld bare ved å spille og aktivt bevege hendene. Så løsningen er enkel: Lær å spille piano, noe som både er positivt som hobby, og positivt i forhold til å forbrenne kalorier. Anonymkode: ed4b5...6f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #8 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke funnet en eneste form for aktivitet jeg liker. Alt er jævla kjedelig. Men jeg vil bli sprek. Hva gjør jeg? Anonymkode: f62cc...3c9 Vil anbefale deg kjemisk slanking med sprøyte. Ozempic feks Anonymkode: 42b67...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #9 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva har du prøvd som du ikke liker? Anonymkode: 8351c...219 Fjelltur f. eks. Det er deilig når man kommer på toppen, men fjellene her er så høye at det tar for lang tid for min del. Kunne jo gått en gang i uka kanskje, men jeg trenger en hverdagsaktivitet. Treningssenter (i hovedsak mølle og vektløfting) har jeg også prøvd over flere omganger, men det er og forblir det aller kjedeligste jeg vet. (Prøvd pt også, hatet det). Crossfit KUNNE vært gøy, men all den teknikken man må lære seg på kurs først ødelegger for meg, det har jeg ikke tålmodighet til å lære. Liker å spille fotball, men det er dårlig med tilbud til halvtjukkinger som meg, som ikke gidder å bruke helga på å reise bort for å spille kamp. Vil bare ha noe skikkelig lavterskel, men det finnes ikke her. Har ridd en del hest som faktisk kan bli ganske intensivt og er gøy, men ridesenteret er for langt unna til at det lar seg kombinere med småbarn og fulltidsjobb. Anonymkode: f62cc...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #10 Del Skrevet 20. mai 2023 1. Prøv flere ting. 2. Gi det du misliker minst en ordentlig sjans, for meg tok det lang tid før jeg begynte å like det. (Mine favoritter er spinning, yoga og styrketrening). 3. Hvis du er sosial av deg: allier deg med noen du kjenner. Det kan være lettere å ignorere at aktiviteten er kjedelig hvis du har godt selskap. 4. Legg det inn som en del av en rutine du allerede har. Hvis du jobber: gå/sykle/jogge til jobb isteden for å kjøre. Hvis du pleier å gå rolige turer: øk tempo litt eller legg inn noen styrkeøvelser når du kommer hjem. Anonymkode: 1f63a...06c 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #11 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil anbefale deg kjemisk slanking med sprøyte. Ozempic feks Anonymkode: 42b67...44b Trenger ikke slankemedisin, bare en gøy fysisk aktivitet. Anonymkode: f62cc...3c9 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #12 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En konsertpianist går ned flere kilo i løpet av en kveld bare ved å spille og aktivt bevege hendene. Så løsningen er enkel: Lær å spille piano, noe som både er positivt som hobby, og positivt i forhold til å forbrenne kalorier. Anonymkode: ed4b5...6f7 Se hvor mye Yuja Wang beveger hele kroppen når hun spiller konsert - dette er fysisk trening som forbrenner kalorier som bare det: Anonymkode: ed4b5...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #13 Del Skrevet 20. mai 2023 Har du prøvd dans? Det er veldig god trening. Du kan til og med bare sette på musikk inne på rommet ditt for deg selv og danse så vilt og rart du bare vil, da skal jeg love deg at du blir svett. Ellers så er det også veldig gøy å dra på gruppetimer med dans. En del treningssentre har det for eksempel. Anonymkode: 5fda7...725 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20. mai 2023 #14 Del Skrevet 20. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har ikke funnet en eneste form for aktivitet jeg liker. Alt er jævla kjedelig. Men jeg vil bli sprek. Hva gjør jeg? Anonymkode: f62cc...3c9 Fiks innstillingen din først, så fikser du vommen etterpå. Endret 20. mai 2023 av Snok1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #15 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trenger ikke slankemedisin, bare en gøy fysisk aktivitet. Anonymkode: f62cc...3c9 Jeg tror slankemedisin er det rette for deg ut i fra det du skrev i hi. Anonymkode: 42b67...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #16 Del Skrevet 20. mai 2023 Snok1 skrev (2 minutter siden): Fiks innstillingen din først, så fikser du vommen etterpå. Vet jeg har elendig innstilling. Men jeg aner ikke hvordan jeg fikser den. Anonymkode: f62cc...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #17 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vil anbefale deg kjemisk slanking med sprøyte. Ozempic feks Anonymkode: 42b67...44b Kva? TS spør om fysisk aktivitet, ikkje tips til å slanke seg. 🙄 Anonymkode: 764e8...3f1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #18 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet jeg har elendig innstilling. Men jeg aner ikke hvordan jeg fikser den. Anonymkode: f62cc...3c9 Er det yogagrupper der du bor? Anonymkode: 764e8...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #19 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror slankemedisin er det rette for deg ut i fra det du skrev i hi. Anonymkode: 42b67...44b Så søtt forsøk på trolling 🥰 Anonymkode: f62cc...3c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #20 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det yogagrupper der du bor? Anonymkode: 764e8...3f1 Ja, har prøvd det også... ikke gruppe da, men hjemme. Ble mildt sagt ikke bitt av basillen. Anonymkode: f62cc...3c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå