Gå til innhold

Ice pick scar (arr etter nål)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var ung var jeg en idiot og poppet de umulige dype kvisene med nål så det har ført til at jeg har fire arr/små hull i ansiktet som ser ut at jeg har hatt piercing der! Når jeg googler etter løsning ser jeg at det anbefales en behandling som heter TCA Cross men ingen klinikker jeg har mailet som tilbyr TCA peeling (ansiktspeel av varierende styrke) tilbyr TCA Cross (som er høykonsentrert syre, som skal inn i hullet). Noen på youtube gjør behandlingen hjemme og kjøper syren på nettet. 

Er det noen her som har gjort det eller som har erfaring med andre behandlinger som hjelper mot sånne arr? (bilde er ikke min hud men viser sånne hull jeg mener) 

example-of-icepick-acne-scars.jpg

Anonymkode: cddb6...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på…

Anonymkode: 61470...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Ingen?

Anonymkode: 61470...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det helt likt som deg,om ikke verre. Det som hjalp meg mest var subcision og laser behandling kombinert. Pleier også og ta skinbooster en gang i året. Ellers liker jeg å friske opp huden med kjemisk peeling og microneedling i mars. Har fremdeles litt,en blir dessverre aldri helt kvit. Tærer veldig mye på selvtilliten og lommeboken.

Anonymkode: 0e4fe...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har hatt det helt likt som deg,om ikke verre. Det som hjalp meg mest var subcision og laser behandling kombinert. Pleier også og ta skinbooster en gang i året. Ellers liker jeg å friske opp huden med kjemisk peeling og microneedling i mars. Har fremdeles litt,en blir dessverre aldri helt kvit. Tærer veldig mye på selvtilliten og lommeboken.

Anonymkode: 0e4fe...69f

Hvordan hjalp subcision deg, og tok du det på ice pick-arrene?

Hvilken salong utførte subcisionen?

Anonymkode: 61470...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...