Gå til innhold

Hva tjener du som jobber innen barnevern/helse og omsorg


jokke1

Anbefalte innlegg

Har skjønt det varierer mye og ønsker å se hva andre innen disse tjenestene tjener. Hvilken utdannelse og ansinnitet har du. 

Jeg jobber 7/14 og har 613.000 innen helse og omsorg med 20 års ansinnitet, inkludert medlevertillegg. Egentlig veldig fornøyd med det. Privat foretak. I mange år var forholdene mye dårligere, men det har bedret seg i det siste. Har bachelor i sosionom. 

Endret av jokke1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bachelor i barnevern, pluss noe videreutdanning og halvveis i en master. Full ansiennitet. Tjener 645000 i året, uten tillegg og overtid. 
Jobber i kommunal barneverntjeneste 

Anonymkode: a3e68...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, jokke1 said:

Har skjønt det varierer mye og ønsker å se hva andre innen disse tjenestene tjener. Hvilken utdannelse og ansinnitet har du. 

Jeg jobber 7/14 og har 613.000 innen helse og omsorg med 30 års ansinnitet, inkludert medlevertillegg. Egentlig veldig fornøyd med det. Privat foretak. I mange år var forholdene mye dårligere, men det har bedret seg i det siste. Har bachelor i sosionom. 

Hvor mye har du utbetalt netto?

Anonymkode: 428ca...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier i todelt turnus i kommune her. Grunnlønn på 603.000 så kommer tillegg utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i kommunal barneverntjeneste. Bachelor i barnevern og videreutdanning (men får ikke høyere lønn for den). Full ansiennitet. Tjener 672 000 kr

Anonymkode: 6ad67...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jobber i kommunal barneverntjeneste. Bachelor i barnevern og videreutdanning (men får ikke høyere lønn for den). Full ansiennitet. Tjener 672 000 kr

Anonymkode: 6ad67...ef2

Har du lederstilling? Jeg har jobbet i 13 år i kommunalt Bv og tjener 560000.. 😕

Anonymkode: 816ba...394

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vernepleier, 100% nattevakt i kommunen, 468000 grunnlønn, 6 års ans.

Jobber også som tilkallingsvikar natt et annet sted med samme lønn. Jobber vell i snitt 50-60 timer i uken. Så med overtid og div tilegg så tjener jeg vell rundt 740k i året. Men har lite fri.

Anonymkode: 085da...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesialsykepleier staten. 602 000 i grunnlønn, pluss tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du lederstilling? Jeg har jobbet i 13 år i kommunalt Bv og tjener 560000.. 😕

Anonymkode: 816ba...394

Nei, men jobber i Oslo kommune og etter lønnsøkningen nå fra mai 😊 Vi legger nok litt høyere i lønn enn en del andre kommuner. 

Anonymkode: 6ad67...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.5.2023 den 17.33):

Hvor mye har du utbetalt netto?

Anonymkode: 428ca...6ce

Netto utbetaling sier vel egentlig ikke noe annet enn hva skattesatsen min er? Hvorfor lurer du på det? Hvis jeg velger skattesmell kan du dele 613k på 12,og hvis du ønsker å spare mye kan du gange 613 med 0.1. 

Endret av jokke1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier kommune, 490.200 i grunnlønn pluss tillegg, 6 års ansiennitet. Før lønnsoppgjøret 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpepleier med videreutdanning. 470000 i grunnlønn. Jobber tredelt turnus og tjente 580000 i fjor. 

Anonymkode: c6a06...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alle tillegg, 550 000. 4 års ansiennitet. Er spl. Grunnlønn er 515 000. Jobber todelt turnus. 

Anonymkode: cf702...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesialsykepleier, sykehus. Full ansiennitet. Tredelt turnus.

Grunnlønn 612000,-

 

Jobber en del ekstra og har en mikroskopisk stilling i Forsvaret.

 

Har tjent mellom 780-840k de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Med alle tillegg, 550 000. 4 års ansiennitet. Er spl. Grunnlønn er 515 000. Jobber todelt turnus. 

Anonymkode: cf702...773

Hvor får du 515 000 med 4 års ansiennitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som miljøterapeut i todelt turnus, utdannet barnevernspedagog. 574 000 i grunnlønn og ca 70 000 i tillegg. Ferdigutdannet 2021.

Anonymkode: 5c7da...314

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.5.2023 den 1.30):

Har du lederstilling? Jeg har jobbet i 13 år i kommunalt Bv og tjener 560000.. 😕

Anonymkode: 816ba...394

Nei. Har ikke lederstilling og jobber ikke i Oslo 

Anonymkode: a3e68...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jobber som miljøterapeut i todelt turnus, utdannet barnevernspedagog. 574 000 i grunnlønn og ca 70 000 i tillegg. Ferdigutdannet 2021.

Anonymkode: 5c7da...314

Hvor i landet er det? Høres usannsynlig høyt ut mtp todelt turnus. Trodde egentlig jeg hadde ei god lønn nå jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jokke1 skrev (Akkurat nå):

Hvor i landet er det? Høres usannsynlig høyt ut mtp todelt turnus. Trodde egentlig jeg hadde ei god lønn nå jeg 😅

Jeg jobber i Oslo. Forhandlet litt før jeg takket ja til stillingen, og jeg hadde jobbet noen år i forkant av dette (som ufaglært, men i relevante stillinger)

Anonymkode: 5c7da...314

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...