Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drikker øl og slapper av.

Anonymkode: bf950...024

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i kjole å spiser frokost nå :) har jogget meg en tur, og dusjet, så ble litt sen frokost!

 

Anonymkode: 7015b...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ikke i joggebukse, men tights og collage genser. Skal spise frokost nå, og senere skal jeg fikse meg - og ut å spise middag med noen venner. Så glad for at jeg har mulighet til å ha en rolig dag, og gjøre det jeg vil 😊

Anonymkode: 4ee62...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i underbuksa og singlet, spiser frokost mens jeg leser på kvinneguiden. Herlig avslappet start på dagen.

Anonymkode: 52a85...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Drikker øl og slapper av.

Anonymkode: bf950...024

Digg. Klarer ikke alkohol så tidlig selv, og har heller ikke noe liggende😔

Blir brus, rundstykker og serie istedet🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er klokka tolv akkurat nå -og det er ikke noe opplegg før kl.16.00 fra Sjømannskirken. Kjenner til kun et par andre nordmenn, og har ingen norske venner her, så tja, kan jo dra å hilse på fremmede, spise vafler med brunost, rømme, syltetøy (Sjømannskirken er alltid gode på vafler) og se det lille toget kanskje. :)

Anonymkode: cd280...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i festdrakt - den skal av snart, og da kommer joggebuksa på. Avslapping resten av dagen 👍🇧🇻

Anonymkode: c966e...7a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke engang stått opp 😅 Men våknet kl 10, sitter og ser på serie i sengen og drøser litt på kg samtidig med den 3. kaffekoppen mens hunden ligger ved siden av.. *perfekt* Mannen sysler på kjøkkenet, skal snart stå opp, kle meg i pysjen og spise god frokost med rundstykker og deilig hjemmelaget rekesalat, dansk sildesalat, røkelaks og egg..

Så er planen å flytte ut av pysjen, kle på seg ull og turtøy, feste 17. mai sløyfen på og pakke sekken med god niste og digg sjokolade og komme seg ut og oppover med hund og mann

Men ingenting haster, 0 stress, 0 pes.. så blir det grilling med venner seinere. Det er så deilig å bare ha det rolig og greit på sånne dager.

Og gratulerer med dagen til folka i tråden🇧🇻 Hvordan en nå enn velger å tilbringe 17. mai

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto opp i 9-tiden i dag. Sitter hjemme og slapper av i joggebukse, men skal avgårde og delta i folketoget om et par timer. Deretter blir det hjem med god middag, jordbær og cava. 

Anonymkode: 2d68d...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (22 minutter siden):

Flere som gjør det i dag?

Stod opp klokka 12, og skal ikke ut før jeg skal på familiemiddag i kveld.

Var på 17 mai frokost, ned å såg toget. No er det full avslapping  i joggebukse til eg skal på seinvakt. 

Anonymkode: 55ab7...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jobb. Gleder meg til å komme hjem og slappe av etterpå!

Anonymkode: 3acb3...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp nå klokken 13, skal bare slappe av i hele dag🇳🇴

Anonymkode: bd741...c0f

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp ferdig med laang frokost, i lusekofte og boxer jeg stjal fra mannen fordi jeg ikke gadd å vaske klær. Blir snart kake nå.

Anonymkode: b7f87...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto opp klokka 10, hengte ut flagget og laget en marsipankake. 

Ellers har det bare blitt KG og Euro Truck Simulator og fin musikk på øret. Har ikke fått somlet meg til å spise enda, men skal vel labbe inn på kjøkkenet og se om jeg gidder å spise noe snart. 

Dette er bare en deilig slappe-av-dag og jeg koser meg maks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

eimer litt cum i treningsbuksa mi ... jeg får prøve å gidde  dra den litt lengre ned, for hver gang...mye frihet idag, lite overvåking...de skal jo feire seg selv ved flaggtog og roping , korps med sure og falske toner...

nei , skifter ikke klær for å feire nordmenn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har droppet tog og opplegg i hallen i år. Så har vært rolig dag hjemme. Skal spise sodd før jeg og sønnen skal til de gamle foreldrene mine med kake. Vi skal på veien få med oss veteranbilkortesje. Så blir en veldig koselig dag selv om vi feirer litt alternativt 🇧🇻

Anonymkode: 411ef...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i t-skjorte og jeans, drikker en cider mens jeg jobber med eksamen

Anonymkode: 5e8ab...065

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i pysjamas-shorts og sjekker hobbyrelaterte tutorials på youtube.

Sto opp litt over 9, spiste frokost, mekket en mini-bløtkake til senere og slo meg ned i hobbykroken. Skal kanskje gå en tur senere i dag.

Anonymkode: 0269b...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...