Trening Skrevet 19. mai 2023 #41 Del Skrevet 19. mai 2023 Smulo skrev (14 timer siden): Klarer rundt 15 pullups. Veier bare 53 kg, så har ikke så mye vekt å løfte. K35 Det er sykt bra! 15 reps!! Få menn jeg vet om klarer det, selv om de er lette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #42 Del Skrevet 21. mai 2023 Jeg elsker chins og pull ups, og trener det jevnt. Jeg har vært oppe i 12 på 74 kg, men med et par kg mer på underkroppen har jeg falt ned på 8. K45 Anonymkode: d226e...8cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trening Skrevet 22. mai 2023 #43 Del Skrevet 22. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg elsker chins og pull ups, og trener det jevnt. Jeg har vært oppe i 12 på 74 kg, men med et par kg mer på underkroppen har jeg falt ned på 8. K45 Anonymkode: d226e...8cd Det er jo helt rått!! Sterkt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #44 Del Skrevet 5. juli 2023 Hva er trikset? Hvordan få til 1. Jeg klarer en halv. Anonymkode: dfd41...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #45 Del Skrevet 5. juli 2023 Pullups er mye en øvelses sak som forsvinner fort om man har opphold eller stopper. Nå med 25- 30 kg ekstra kroppsvekt klarer jeg max 3. For 25-30 kg siden kunne jeg holde på i det uendelige ( rundt 20 reps). Formelen uansett er og trene jevnt å holde det vedlike. Aldri brukt strikk men mye " shrugs" i deadhang, negative pullups, tunge nedtrekk osv. Inni mellom orke jeg ikke holde på med negative, deadhang osv å kjører kun mine vanlige ryggøkter... går noen uker så får jeg ikke til en eneste en på tross av at muskelmassen trolig er lik. Anonymkode: c01ea...a62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 5. juli 2023 #46 Del Skrevet 5. juli 2023 (endret) Lill3My skrev (På 16.5.2023 den 18.54): Ja, det krevde innsats og arbeid, men tar nå 3 reps med 10 kg i beltet trøsten er at nør du først får til EN, er vegen kortere til å få til 2 og 3. Anbeåfaler for øvrig at en begynner med chins - for de aller fleste er den litt enklere å mestre. Hvorfor bruker belte når du bare klarer 3? Vet ikke hva statistikken er på dette, men det er skremmende få damer som faktisk kan det, TS... Edith... ser at det står reps. går ut ifra at det er nærmere 10, da.. Disregard 😅 Edith igjen... Ble nÅget forvirret.. "Reps"... Da står fortsatt spørsmålet, egentlig ... Endret 5. juli 2023 av AnonymBruker 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #47 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker 42 skrev (12 timer siden): Hvorfor bruker belte når du bare klarer 3? Vet ikke hva statistikken er på dette, men det er skremmende få damer som faktisk kan det, TS... Edith... ser at det står reps. går ut ifra at det er nærmere 10, da.. Disregard 😅 Edith igjen... Ble nÅget forvirret.. "Reps"... Da står fortsatt spørsmålet, egentlig ... Reps står for repetisjoner, som i hvor mange ganger man utfører en handlig. Anonymkode: c01ea...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #48 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker 42 skrev (15 timer siden): Hvorfor bruker belte når du bare klarer 3? Vet ikke hva statistikken er på dette, men det er skremmende få damer som faktisk kan det, TS... Edith... ser at det står reps. går ut ifra at det er nærmere 10, da.. Disregard 😅 Edith igjen... Ble nÅget forvirret.. "Reps"... Da står fortsatt spørsmålet, egentlig ... Mens instagram flommer over av kvinner som kan det. Jeg øver og trener. En dag skal jeg klare 5. Anonymkode: dfd41...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. juli 2023 #49 Del Skrevet 6. juli 2023 Klarer ingen. Er normalvektig og i grei form. Man må ha ganske mye muskelstyrke for å klare det, og det er ikke slik at fordi man er lett, så er det lett å ta pull ups. Lette personer har ofte liten muskelstyrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #50 Del Skrevet 6. juli 2023 Kommer meg ikke opp av bakken e gang. Klarer ikke en push up engang. Aldri vært sterk og trener ikke heller. Begynner og slutter etter få ganger. Uff skulle gjerne vært sterkere men er ræva på styrketrening. Anonymkode: 7e1c8...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 6. juli 2023 #51 Del Skrevet 6. juli 2023 Har ikke sjans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 6. juli 2023 #52 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Reps står for repetisjoner, som i hvor mange ganger man utfører en handlig. Anonymkode: c01ea...a62 Ja, jeg vet jo egentlig det, men som du sikker ser ble jeg "lettere forvirret", og gikk ut ifra at det var snakk om "sett" noen sekunder. 😅 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mens instagram flommer over av kvinner som kan det. Jeg øver og trener. En dag skal jeg klare 5. Anonymkode: dfd41...0bb Går ut ifra at det er mye det "flommer over" av på instagram, men som samtidig på ingen måte er "normalen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 7. juli 2023 #53 Del Skrevet 7. juli 2023 Klarer 14 strikte, flere om jeg bruker moment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå