AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Del Skrevet 11. mai 2023 Nå vet jeg ikke hvor dumt dette ser ut, når jeg går ut den 17 mai så har det hendt at jeg har sitt noen personer med sitt flagg fra sitt hjemmelagd og det norske flagget. jeg er født i norge med utenlandske foreldre, men det hadde aldri falt for meg å gå med mitt flagg fra mitt land og det norske flagget🙈 eller? hva synes dere? Tenker 17 mai er norges dag og kun norges flagg Anonymkode: 0bb60...611 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. mai 2023 #2 Del Skrevet 11. mai 2023 Enig. Det norske flagget bør være det eneste i toget i tillegg til det samiske. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Del Skrevet 11. mai 2023 Tenker det er flott å se andre nasjoner som feirer 17.mai med oss. Så synes med det det er greit med andre flagg. Anonymkode: 986d9...0cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Del Skrevet 11. mai 2023 Det er kun norsk og samisk flagg som hører hjemme på NORGES nasjonaldag. Vi feirer jo ikke alle andre land, å det skal heller ikke reklameres for andre land. De får gjøre det andre dager. Anonymkode: c04fe...989 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 11. mai 2023 #5 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker det er flott å se andre nasjoner som feirer 17.mai med oss. Så synes med det det er greit med andre flagg. Anonymkode: 986d9...0cc Men da kan de jo vifte med Norges flagg? Blir litt som å kjøpe gave til storebror Casper fordi lillesøster Ylva har bursdag. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 11. mai 2023 #6 Del Skrevet 11. mai 2023 Norsk og samisk. Andre kan lage sine egne feiringer. Det er min mening. Og jeg skriver under med brukernavn. Synes vi skal støtte Ukraina og at de som har tilknytning til andre land kan gjerne vise det ellers. Men 17. Mai er 17. Mai. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Del Skrevet 11. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (Akkurat nå): Men da kan de jo vifte med Norges flagg? Blir litt som å kjøpe gave til storebror Casper fordi lillesøster Ylva har bursdag. Hvordan skal man se de er svenske hvis de veiver med norske flagg? Anonymkode: 986d9...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #8 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg syns det er helt greit, i tilfellene jeg vet om, er det inviterte utenlandske gjester som kommer for å oppleve 17.mai, og vertskapet som har foreslått det. Typisk vennskapsskoler/bedrifter/internasjonale samarbeidsorganisasjoner som skal feire sammen med nordmenn. Bare stas det. Helt greit at du aldri ville flagget med noe annet også, dine foreldres opprinnelsesland er vel ikke ditt land og trenger vel ikke markeres akkurat på 17.mai. Anonymkode: 6b4c5...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 11. mai 2023 #9 Del Skrevet 11. mai 2023 solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå): Norsk og samisk. Andre kan lage sine egne feiringer. Det er min mening. Og jeg skriver under med brukernavn. Synes vi skal støtte Ukraina og at de som har tilknytning til andre land kan gjerne vise det ellers. Men 17. Mai er 17. Mai. Yezzz. Enig. Norge må få ha én dag, det fortjener Norge! Så kan vi flagge for den vil vil 364 dager ellers. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 11. mai 2023 #10 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan skal man se de er svenske hvis de veiver med norske flagg? Anonymkode: 986d9...0cc Må du se at de er det, da? 17.mai er ikke dagen for virtue signaling 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #11 Del Skrevet 11. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (Akkurat nå): Må du se at de er det, da? 17.mai er ikke dagen for virtue signaling Som jeg skrev, jeg synes det er flott å se andre nasjoner feire vår dag med oss. Anonymkode: 986d9...0cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 11. mai 2023 #12 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan skal man se de er svenske hvis de veiver med norske flagg? Anonymkode: 986d9...0cc Hvorfor trenger vi å se at de er svenske på 17. Mai? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 11. mai 2023 #13 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Nå vet jeg ikke hvor dumt dette ser ut, når jeg går ut den 17 mai så har det hendt at jeg har sitt noen personer med sitt flagg fra sitt hjemmelagd og det norske flagget. jeg er født i norge med utenlandske foreldre, men det hadde aldri falt for meg å gå med mitt flagg fra mitt land og det norske flagget🙈 eller? hva synes dere? Tenker 17 mai er norges dag og kun norges flagg Anonymkode: 0bb60...611 I globalismen så er det vel ikke noe som heter nasjonalstater og landegrenser. Identiteten til verdensborgerne er multikulturell og ikke tilknyttet sted og land, så flagg har vel ingen betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #14 Del Skrevet 11. mai 2023 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): Hvorfor trenger vi å se at de er svenske på 17. Mai? Se svarer til badebuksa2.0 Anonymkode: 986d9...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 11. mai 2023 #15 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som jeg skrev, jeg synes det er flott å se andre nasjoner feire vår dag med oss. Anonymkode: 986d9...0cc Ok😂 Hipp hurra for Sveri.. eh Norge! Skjønner svensker godt, de får jo ikke lov å flagge i sitt eget land så vi kan godt gjøre et unntak for söta bror her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 11. mai 2023 #16 Del Skrevet 11. mai 2023 Er så mange norske flagg på 17. Mai, synes det er fint med noen andre flagg også. På samme måte som de pynter seg med sine nasjonaldrakter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11. mai 2023 #17 Del Skrevet 11. mai 2023 Kun norske flagg 17. mai. Da det er Norges bursdag. Man gir ikke gave til Ola når det er Knut sin bursdag. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #18 Del Skrevet 11. mai 2023 Norsk flagg på 17. mai. That's it. Anonymkode: 150ca...55a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 11. mai 2023 #19 Del Skrevet 11. mai 2023 En verden , ett folk ( det universelle) , en konge , en religion , ett marked uten landegrenser .. Det er vel hovedtrekkene til globalismen og sosialist internasjonalen.. som Høyre og Ap sier det så fortreffelig..." vi er enig om målet , men ikke veien dit ".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #20 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå vet jeg ikke hvor dumt dette ser ut, når jeg går ut den 17 mai så har det hendt at jeg har sitt noen personer med sitt flagg fra sitt hjemmelagd og det norske flagget. jeg er født i norge med utenlandske foreldre, men det hadde aldri falt for meg å gå med mitt flagg fra mitt land og det norske flagget🙈 eller? hva synes dere? Tenker 17 mai er norges dag og kun norges flagg Anonymkode: 0bb60...611 Enig med deg her, 17. mai er dagen for norsk flagg. Merkelig å feire Norges nasjonaldag med å veive med et annet lands flagg. Anonymkode: d3535...85f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå