Gå til innhold

Tenåringsjenter & rot i garderoben på treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snok1 skrev (9 timer siden):

Hvordan ser du for deg at vi skal hjelpe deg med dette, TS?

Hvorfor er du på et internettforum når du ikke forstår hva et internettforum er?

Ta på gress.

Anonymkode: cf60b...528

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor?

Anonymkode: 70c54...34f

Burde hun legge de i dassen, mener du?

Anonymkode: cf60b...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Burde hun legge de i dassen, mener du?

Anonymkode: cf60b...528

Moroklumpen

Anonymkode: 70c54...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De som sitter bak skranken er et par gutter på rundt 20 år, så vet ikke hvor ille de tenker dette er.

Nå tok jeg iallfall bilder jeg kan vise frem.

Ts

Anonymkode: b2a2f...b2f

Da tror jeg faktisk at jeg hadde sendt klage med bilder direkte til skolen i tillegg. 

Synes iallefall ikke at du skal gjøre noe annet enn å dytte unna så du selv får plass. Legge andres eiendeler i dusjen blir for lavmål i denne sammenhengen.

Anonymkode: cc96b...68f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er jo bare noen få ting som ligger på gulvet

Anonymkode: f00df...082

Det var mer rotete enn hva bildene viste, for garderoben fortsatte rundt hjørnet.

Ts

Anonymkode: b2a2f...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var mer rotete enn hva bildene viste, for garderoben fortsatte rundt hjørnet.

Ts

Anonymkode: b2a2f...b2f

Du får som sagt ikke gjort noe annet enn å klage til treningssenteret og hvis de fortsetter å ikke bry seg så bytt treningssenter 

Anonymkode: 70c54...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får som sagt ikke gjort noe annet enn å klage til treningssenteret og hvis de fortsetter å ikke bry seg så bytt treningssenter 

Anonymkode: 70c54...34f

Har alltid lurt på det her, hvorfor skal det ikke få konsekvenser for dem som gjør sånt, mens de som ikke liker det skal bare bytte? 607260BB-F8E5-4F0F-A7B6-AB313E7090FE.gif.89294d80292fbc77e3078b72d4ff03cc.gif 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde byttet treningssenter og gitt dem beskjed hvorfor. Ønsker ikke betale for å vasse i uoppdragne ungdommers griseri og rot.

Anonymkode: 61921...57b

Dette hadde jeg også gjort. Er det ikke mulig å bytte senter, krev prisavslag. Tror ikke du får det, men tror senteret tar tak da.

Anonymkode: d2437...b0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er du på et internettforum når du ikke forstår hva et internettforum er?

Ta på gress.

Anonymkode: cf60b...528

Jeg vet at dersom jeg stiller et vanlig nøkternt spørsmål til TS er det en forventning om at TS svarer konkret på spørsmålet. Forventninger til deg: Not så many

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Peanut said:

Har alltid lurt på det her, hvorfor skal det ikke få konsekvenser for dem som gjør sånt, mens de som ikke liker det skal bare bytte? 607260BB-F8E5-4F0F-A7B6-AB313E7090FE.gif.89294d80292fbc77e3078b72d4ff03cc.gif 

Enig med deg her, men hva annet får TS gjort?

Anonymkode: 70c54...34f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta det som mentaltrening? Å tåle at ting ikke er akkurat slik DU vil at det skal være. 

Rotet kan skyves på, og det hender at barn og ungdom har det så travelt at de glemmer å trekke ned. La det gå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (7 timer siden):

Hvorfor bruker da alle -TS inkludert- tråden til generelle mishagsytringer mot ungdom? Hva er produktivt med det?

Fordi det dreier seg om rotete ungdommer kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Fordi det dreier seg om rotete ungdommer kanskje?

Så formålet med tråden er å piske opp et sytekor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sop tingene ned i gulvet så du får plass. Så lærer de vel etterhvert.

Anonymkode: 224a7...0e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen deres er under ombygging. Opplever selv at datteren min gikk to hakk tilbake i både ordne og hygiene når hun kom i den alderen. Svært frustrerende, men en del av utviklingen. Om du er der samtidig som de kan en komme med gode tips, eks. "Vet dere, det er lett ting blir stjelt om det ligger slik, anbefaler å legge tingene i skap." eller " en gang jeg var her tippet en dame en vannflaske så hele gulvet ble vått, anbefaler dere å legge klærne i skapet", el lig. 

 

Anonymkode: 8dba4...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hjernen deres er under ombygging. Opplever selv at datteren min gikk to hakk tilbake i både ordne og hygiene når hun kom i den alderen. Svært frustrerende, men en del av utviklingen. Om du er der samtidig som de kan en komme med gode tips, eks. "Vet dere, det er lett ting blir stjelt om det ligger slik, anbefaler å legge tingene i skap." eller " en gang jeg var her tippet en dame en vannflaske så hele gulvet ble vått, anbefaler dere å legge klærne i skapet", el lig. 

 

Anonymkode: 8dba4...76f

Synes det er merkelig at absolutt alle jentene i klassen er like rotete og har hjernen under ombygging?

Jeg kan ikke huske jeg glemte å trekke ned i do eller slengte tingene mine overalt i offentlige garderober da jeg var 15-16 år.

Men jeg vokste opp i en annen århundre da man skulle ta mer hensyn til omgivelsene, enn å kun tenke på seg selv.

Ts

Anonymkode: b2a2f...b2f

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20-åringer bryr seg ikke om rot. De har sikkert "hushjelp" (mamma) hjemme og ser ikke problemet.

Dytt klærne bortover. Da er ingen skade skjedd, men DU får plass, og de må sortere klærne etterpå. Kanskje de legger klærne i skapet heretter slik at de får ligge i fred. Pass på at det ikke skyves en mac el.l. på gulvet så du får erstatningskrav

Gå på et annet do før du går i garderoben. Det er sikkert noe ute i gangen.

Anonymkode: 64314...fb7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

20-åringer bryr seg ikke om rot. De har sikkert "hushjelp" (mamma) hjemme og ser ikke problemet.

Dytt klærne bortover. Da er ingen skade skjedd, men DU får plass, og de må sortere klærne etterpå. Kanskje de legger klærne i skapet heretter slik at de får ligge i fred. Pass på at det ikke skyves en mac el.l. på gulvet så du får erstatningskrav

Gå på et annet do før du går i garderoben. Det er sikkert noe ute i gangen.

Anonymkode: 64314...fb7

De er ikke 20 år...

Anonymkode: 70c54...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som renholder på en vgs. Jentegarderober er ikke sånn, men guttegarderober er helt jævli. Mat, papir og såpe på gulvet og veggene 

Anonymkode: 79b59...715

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke hjelper å si ifra til ledelsen på treningssenteret. Hadde jeg tatt bilder av rotet og gått til lokalavisen.

Så hadde det kanskje vært noen flaue foreldre rundt om. Og kanskje et treningssenter som hadde fått strengere regler til rot i garderoben. 

Anonymkode: 721df...5c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...