Gå til innhold

Barnefar vil ikke at jeg skal jobbe så lange dager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud, han er jo fremdeles far til sine barn, og har like mye rett til å være med å bestemme hverdagen deres.... Hjelpes!

Anonymkode: 69d80...801

Nei, han har ikke en gang 0,1% rett til å bestemme at hun skal jobbe kortere dager enn normalt. 

Anonymkode: 03fdc...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnet har det så fint i barnehagen, så null problem med å la det være der den tiden du er på jobb. Barnet har godt av å være sammen med andre barn, og lærer utrolig mye av det. Plutselig er det også sånn at barnet vil være der lenger når du kommer og henter. Sånn er det bare. Der skjer det mye spennende og han kan leke med andre. 

Jobb slik du selv vil, du bestemmer selv over deg og ditt liv. Og hvis han ikke vil ha han på overnatting en gang iblant, har han iallfall ingenting han skulle ha sagt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 22.32):

Jeg spør ikke etter bevis, jeg spør hva TS mener som psykisk vold ettersom hun likevel sender barna sine dit. Sender man frivillig barna sine til en mann som har ytt fysisk vold mot seg, fordi det var jo bare rettet mot den andre voksenpersonen? Hva skjer når denne voksenpersonen ikke er til stede for å være bokseputa lengre? Er frustrasjonen som fører til volden borte, liksom? 

Anonymkode: d105c...c87

Jeg har også levd med en voldelig mann, både fysisk og psykisk … og måtte sende barna til far på samvær … her var bv inne i bilder også … så i teorien er det flott og fint og man skal holde barn vekk fra sånne folk, men det er f*** ikke så enkelt i praksis når de som faktisk skal passe på at barna blir ivaretatt ikke forstår alvoret!!

Til ts:

det er helt vanlig arbeidstid. I bhg er det mange 1 åringer som har lenger dager, dessverre. 
og du har kort reisevei. 
far har ingenting han skulle sagt. Du må jobbe og tjene penger. Sånn er livet. 
Du er bare å gi han beskjed om at dette har han ikke noe med, og det er helt vanlig!

ferdig diskutert. Også kan du bare gjenta når han spør at dette har du svart på før og du er ferdig!

toåringer sover gjerne en lur i bhg også

Anonymkode: cd139...6eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...