Gå til innhold

Hvilken farge på veggen hadde dere valgt til beige kjøkken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det ble Tudor, veldig fornøyd! Men kjøkkenet er fortsatt ikke montert, er så utrolig lei av hele prosessen  (men det er en annen sak).

Ser ut som denne fargen passer bra til kjøkkenfrontene, også skal jeg ha hvite metrofliser over benkeplaten. 

Anonymkode: 23b98...711

Så bra, Tudor tror jeg blir veldig bra til! Blir bra når kjøkkenet først kommer på plass, dessverre mye tull fra leverandører 😕 

Anonymkode: be40e...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ble Tudor, veldig fornøyd! Men kjøkkenet er fortsatt ikke montert, er så utrolig lei av hele prosessen  (men det er en annen sak).

Ser ut som denne fargen passer bra til kjøkkenfrontene, også skal jeg ha hvite metrofliser over benkeplaten. 

Anonymkode: 23b98...711

Vi har også nylig bestilt kjøkken med elfi mokka fargen. Og jeg er så fornøyd. Allerede fått skryt over hvor fin farge det er på kjøkkenet. Kan jeg spørre deg hvorfor kjøkkenet ikke er montert? 
 

Her har vi faktisk ikke fått farge på veggene enda. Kommer til å gå for en mørkere farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke sorte vegger eller møbler. Derfor så synd at veldig mange metall-møbler er i sort. De er lette å rengjøre. Jeg ville ha valgt den mintfargen som de viser under der til kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi malte vegger i samme fargekode som kjøkkenet! Jeg er stråååålende fornøyd! Matthetsgraden er ulik, så de går ikke i ett, men nydelig harmonisk og ryddig følelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blushing peach. Høres kjedelig ut med grått og hvitt, ingen kontraster og livløst. 

Anonymkode: ae8d3...19b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Blushing peach. Høres kjedelig ut med grått og hvitt, ingen kontraster og livløst. 

Anonymkode: ae8d3...19b

Grått og hvitt? Det er mørk beige/lys brun og varm lys beige. Rolig og behagelig, med fargenyanser som passer godt sammen. 

Anonymkode: 9dfe1...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloms skrev (På 18.7.2023 den 23.34):

Vi har også nylig bestilt kjøkken med elfi mokka fargen. Og jeg er så fornøyd. Allerede fått skryt over hvor fin farge det er på kjøkkenet. Kan jeg spørre deg hvorfor kjøkkenet ikke er montert? 
 

Her har vi faktisk ikke fått farge på veggene enda. Kommer til å gå for en mørkere farge

TS her, kjøkkenet mitt er fortsatt ikke ferdig og jeg er SÅ lei! Har vært en ordentlig drittsommer med ukentlige sammenbrudd for å si det sånn. De verste er Montera, for et møkkafirma. De dukker opp, gjør litt, stikker. Og når jeg spør hvorfor så sier de bare at de ikke har tid. Dette har jeg betalt nesten 40.000 kr, og det blir jo aldri ferdig :( Er så ufattelig lei!

Selve skroget og de fleste skapene er i det minste på plass, men montørene har klart å ripe opp flere av dørene så det kommer jeg til å kreve at de ordner opp i.

Men selve fargen på kjøkkenet elsker jeg, er kjempefornøyd! I morgen får jeg lagt hvite  metrofliser over benkeplaten, håper det blir fint og. 

Anonymkode: 23b98...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

TS her, kjøkkenet mitt er fortsatt ikke ferdig og jeg er SÅ lei! Har vært en ordentlig drittsommer med ukentlige sammenbrudd for å si det sånn. De verste er Montera, for et møkkafirma. De dukker opp, gjør litt, stikker. Og når jeg spør hvorfor så sier de bare at de ikke har tid. Dette har jeg betalt nesten 40.000 kr, og det blir jo aldri ferdig :( Er så ufattelig lei!

Selve skroget og de fleste skapene er i det minste på plass, men montørene har klart å ripe opp flere av dørene så det kommer jeg til å kreve at de ordner opp i.

Men selve fargen på kjøkkenet elsker jeg, er kjempefornøyd! I morgen får jeg lagt hvite  metrofliser over benkeplaten, håper det blir fint og. 

Anonymkode: 23b98...711

Uff, forstår deg veldig godt. Vi var ganske nøyaktig 3mnd uten kjøkken. Har valgt å montere selv, så litt våres feil da det var stor oppussingsprosjekt men også de som skulle montere benkeplaten. Det tok 3 uker lenger å få den enn hva de sa, så det ble 6 uker. 
 

Var vanskelig å bestemme seg for hvilken farge, men nå har vi endt opp med modern beige. Veldig fornøyd med fargen mot kjøkkenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

TS her, kjøkkenet mitt er fortsatt ikke ferdig og jeg er SÅ lei! Har vært en ordentlig drittsommer med ukentlige sammenbrudd for å si det sånn. De verste er Montera, for et møkkafirma. De dukker opp, gjør litt, stikker. Og når jeg spør hvorfor så sier de bare at de ikke har tid. Dette har jeg betalt nesten 40.000 kr, og det blir jo aldri ferdig :( Er så ufattelig lei!

Selve skroget og de fleste skapene er i det minste på plass, men montørene har klart å ripe opp flere av dørene så det kommer jeg til å kreve at de ordner opp i.

Men selve fargen på kjøkkenet elsker jeg, er kjempefornøyd! I morgen får jeg lagt hvite  metrofliser over benkeplaten, håper det blir fint og. 

Anonymkode: 23b98...711

Herregud, så fælt! Montera har rykte på seg for å være elendig, og i tillegg er ikke kjøkkenfolka på Power noe å rope hurra for heller. Det er Power du skal klage til, jeg ville sendt skriftlig klage litt høyere i systemet. Helt utrolig at det skal være sånn. 

Anonymkode: 9dfe1...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...