Gå til innhold

Er det mulig å vekk fettkul i nakken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvordan?

Anonymkode: 532f2...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg gikk til legen, som skjærte den bort på ett minutt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CAPS LOCK said:

Ja. Jeg gikk til legen, som skjærte den bort på ett minutt 

Jeg måtte henvises til kirurg med mine to bittesmå i hodebunnen. Det hendte at de ble vonde om noe presset på dem.

Kirurgen skjønte absolutt ikke hvorfor jeg kom i det hele tatt, det var i hans øyne kun en bagatell og ingenting å tenke på. Inngrepene tok til sammen en halvtime. Lokalbedøvelse (som ikke var vond) og barbering. Sykepleieren som barberte hvisket til meg at hun skulle ta så lite hår som mulig, men jeg synes likevel de tok unødvendig mye. Jeg er ikke kirurg, så hva vet jeg.

Litt smerter utover dagen, men morgenen etterpå kjente jeg ingenting. Fikk to sting på hver kul, som jeg fjernet en uke etterpå på legekontoret. Det var heller ikke vondt. 

(Litt ekstra unødvendig info for TS her, men jeg googlet før jeg skulle fjerne mine og fant ikke så mye. Jeg ante ikke hva jeg gikk til, aldri sydd eller operert noe, så var ganske nervøs. Kanskje andre også googler.)

Anonymkode: b8559...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anciol said:

La om kosthold , begynte å trene og gikk ned i vekt ;)

En "fettkul" er en lipom, en type svulst. Litt vanskelig å punktslanke svulster.

Anonymkode: b8559...249

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

En "fettkul" er en lipom, en type svulst. Litt vanskelig å punktslanke svulster.

Anonymkode: b8559...249

Nesten ikke grenser for hva slanking og trening skal kunne kurere. :fnise: Kanskje jeg kan slanke meg til normalt stoffskifte eller trene bort vitiligo'n:p

Anonymkode: 76274...a78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Nesten ikke grenser for hva slanking og trening skal kunne kurere. :fnise: Kanskje jeg kan slanke meg til normalt stoffskifte eller trene bort vitiligo'n:p

Anonymkode: 76274...a78

Skal slanke meg til blondt hår til sommeren, jeg! :) Anbefales!

Anonymkode: b8559...249

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...