Gå til innhold

Det er så mange folk med stygg personlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så mange folk med stygg personlighet. Det koster tydeligvis mange mye å la være å slenge dritt ,spydigheter og å rette hat mot andre. Og det koster enda mer å innrømme at man kanskje kan ta feil ,at man kan drite seg ut og å kunne beklage seg. Det er skremmende mange med narsissistiske trekk i samfunnet, det er FAEN SÅ MANGE!!!

Anonymkode: 87575...ac2

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever mange som veldig politisk korrekte, uten noen egne meninger. Men er enig med deg i at det sitter veldig langt inne for mange å innrømme feil.

Anonymkode: cf0eb...52f

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er så mange folk med stygg personlighet. Det koster tydeligvis mange mye å la være å slenge dritt ,spydigheter og å rette hat mot andre. Og det koster enda mer å innrømme at man kanskje kan ta feil ,at man kan drite seg ut og å kunne beklage seg. Det er skremmende mange med narsissistiske trekk i samfunnet, det er FAEN SÅ MANGE!!!

Anonymkode: 87575...ac2

Jeg har også merket det

Anonymkode: fda7e...ed2

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No shit, mennesker er de fæleste dyrene

Anonymkode: c57f1...d5a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er så mange folk med stygg personlighet. Det koster tydeligvis mange mye å la være å slenge dritt ,spydigheter og å rette hat mot andre. Og det koster enda mer å innrømme at man kanskje kan ta feil ,at man kan drite seg ut og å kunne beklage seg. Det er skremmende mange med narsissistiske trekk i samfunnet, det er FAEN SÅ MANGE!!!

Anonymkode: 87575...ac2

Har noen vært kjipe mot deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er personligheten, jeg tror de har lav selvfølelse og da kan det dessverre føles godt å være stygg mot andre. Mye er nok projisering av sine egne grunnleggende tanker om seg selv. 

Anonymkode: 2e8d3...b3c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplever det nesten aldri bortsett fra på nettet.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er så mange folk med stygg personlighet. Det koster tydeligvis mange mye å la være å slenge dritt ,spydigheter og å rette hat mot andre. Og det koster enda mer å innrømme at man kanskje kan ta feil ,at man kan drite seg ut og å kunne beklage seg. Det er skremmende mange med narsissistiske trekk i samfunnet, det er FAEN SÅ MANGE!!!

Anonymkode: 87575...ac2

Har du opplevd noe vondt i dag som trigger dette? 

Slik jeg leser innlegget ditt er det ikke direkte sympatisk det heller, fordømme masse mennesker man ikke kjenner uten å si hva man reagerer på.

Minner meg litt om "Fanatikere er det værste som finnes, de burde vært skutt alle sammen".... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (22 minutter siden):

Har noen vært kjipe mot deg?

De fleste har vel opplevd at noen har vært kjipe mot dem?

Anonymkode: 87575...ac2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De fleste har vel opplevd at noen har vært kjipe mot dem?

Anonymkode: 87575...ac2

Alt er relativt….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Idagens samfunn er det å ta folk som gjelder. Er ingen man kan stole på og folk dolker andre med glede i ryggen. 

Anonymkode: 4da6e...450

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Idagens samfunn er det å ta folk som gjelder. Er ingen man kan stole på og folk dolker andre med glede i ryggen. 

Anonymkode: 4da6e...450

I min naivitet trodde jeg inkludering og empati var det som kjennetegnet alle moderne mennesker? 

Anonymkode: cd767...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ganske agressiv selv, så kanskje det er derfor folk reagerer som de gjør? Hvis du kaller alle narsissist blir de jo sur.

Anonymkode: 863aa...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg opplever mange som veldig politisk korrekte, uten noen egne meninger. Men er enig med deg i at det sitter veldig langt inne for mange å innrømme feil.

Anonymkode: cf0eb...52f

En politisk rett mening kan ikke være deres egen? Det "politisk korrekte" kan også i en grad være et resultat av at en stor mengde folk er enige

Akkurat nå er det politisk korrekt å være støttende til homofili, skal jeg ikke ønske andre et godt kjærlighetsliv i fare for å ikke være "edgy"? 

Endret av Rosakatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er så mange folk med stygg personlighet. Det koster tydeligvis mange mye å la være å slenge dritt ,spydigheter og å rette hat mot andre. Og det koster enda mer å innrømme at man kanskje kan ta feil ,at man kan drite seg ut og å kunne beklage seg. Det er skremmende mange med narsissistiske trekk i samfunnet, det er FAEN SÅ MANGE!!!

Anonymkode: 87575...ac2

Ja, i hvert fall her inne på KG. Har seriøst mistet troen på menneskeheten flere ganger etter å ha lest meningsløse ondskapsfulle bemerkninger fra folk i tråder her. Helt uten hensikt og grunn slenger enkelte ut av seg spydige og onde kommentarer i tråder. Til fremmede de ikke en gang kjenner!

Anonymkode: 6c65f...5ea

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du virker ganske agressiv selv, så kanskje det er derfor folk reagerer som de gjør? Hvis du kaller alle narsissist blir de jo sur.

Anonymkode: 863aa...b21

Jeg er aldri aggressiv ute blant folk,på jobb eller i sosiale settinger.

Anonymkode: 87575...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg opplever mange som veldig politisk korrekte, uten noen egne meninger. Men er enig med deg i at det sitter veldig langt inne for mange å innrømme feil.

Anonymkode: cf0eb...52f

Prøver du å si at eks antirasister ikke har noen egne meninger fordi de er antirasist? Eller transsupportere, feminister, homofile, etc. Er jo stort sett disse som blir kalt for politisk korrekt (av rasister og kvinnefiendtlige) 

Anonymkode: 075a5...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøver du å si at eks antirasister ikke har noen egne meninger fordi de er antirasist? Eller transsupportere, feminister, homofile, etc. Er jo stort sett disse som blir kalt for politisk korrekt (av rasister og kvinnefiendtlige) 

Anonymkode: 075a5...c0f

Enig. 

Ts

Anonymkode: 87575...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er så mange folk med stygg personlighet. Det koster tydeligvis mange mye å la være å slenge dritt ,spydigheter og å rette hat mot andre. Og det koster enda mer å innrømme at man kanskje kan ta feil ,at man kan drite seg ut og å kunne beklage seg. Det er skremmende mange med narsissistiske trekk i samfunnet, det er FAEN SÅ MANGE!!!

Anonymkode: 87575...ac2

Det er mange stygge folk med fine personligheter også, det er på en måte litt bortkastet.

Anonymkode: e872a...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...