Gå til innhold

Menn i tights med liten pikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Hva tenker dere om gutter/menn som trener ute eller inne på gym i tights og har liten pikk/grower? Legger dere merke til dette og tenker at den er liten? 
Foretrekker trening i tights i ulike lengder, men føler meg litt liten foran da blodet blir prioritert andre plasser en til pikken 😅

Anonymkode: d9615...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pleier ikke å studere skrittet på folk så nøye, det er jo litt uhøflig. Ellers så vet vel alle at den ikke alltid viser seg fra sin største side. Som med badetiss, man kan ikke bedømme størrelsen når man er og bader.

Anonymkode: a4a0c...4bd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn i tights er som alltid litt pinlig. Bortsett fra i Robin Hood.

Anonymkode: b927e...6f2

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det like pinlig med kvinner i tights?

Anonymkode: 36086...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg stirrer ikke på skrittet til menn i tights, men når det er sagt - menn i tights er tacky. Kun BI-gutter trener i tights.

Anonymkode: a0f5e...bcd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvorfor bruke tights? Det ser dumt ut enten du er grower eller ei.

Anonymkode: cc7d7...eb3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg stirrer ikke på skrittet til menn i tights, men når det er sagt - menn i tights er tacky. Kun BI-gutter trener i tights.

Anonymkode: a0f5e...bcd

Dette sier vel mest om hvor liten erfaring du har med fysisk aktivitet og trening.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke etter. Menn i tights er så kleint at jeg snur meg vekk og om jeg ser på han er skrittet siste stedet jeg ser 

Anonymkode: f8266...d6a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er minst like pinlig, når de skal dra den inn i rumpa og mellom kjønnsleppene. Slik at alt blir meget synlig. Forstår ikke denne trenden.

(Bryr meg ikke om mannens utstyr er stort eller lite, men synes det er merkelig å sette det på utstilling...)

Det ser helt merkelig og rart ut. Kvinner og menn og alle andre som bruker tights på 'normal' måte reagerer jeg ikke på. 

Jeg går gjerne med tights, men har ikke behov for at alle skal se de fulle konturene av underlivet mitt. Derfor tar jeg dem på 'normalt', og kjøper ikke tights som drar seg inn i rumpa for å liksom fremheve den. 

Har aldri blitt interessert i en mann fordi han tilsynelatende har stort utstyr som vises med tights. Synes det er finere med vanlige klær. Klærne jeg selv går med er bestemt ut i fra hva jeg skal gjøre. Og ellers bryr jeg meg lite. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal du bruke tights om dette er noe du bekymrer deg for? Kunne aldri brukt tights når jeg trener. For det første ser det teit ut med tights på menn uansett, men når jeg tar i skikkelig på trening krymper jeg som oftest godt, og jeg er liten slapp fra før. Dette vet jeg, og oppsøker dermed selvsagt ikke slike situasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det veldig mange uopplyste gitt. Jeg bruker tights blant annet når jeg sykler inne, men da med en truse under tightsen. Hvorfor ? For å unngå friksjon og sår i underlivet. Jeg driter en lang marsj om det er teit og hva andre tenker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle? Du kan ta en sokk i boxeren om du er flau. Men personlig hadde jeg blitt veldig skuffa over at du "løy" om slapp tilstand i så fall. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 21.25):

Menn i tights er vel mest pinlig når du er tretten år, og det er pappaen din som har tights.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Diry72 skrev (På 2.5.2023 den 21.52):

Her er det veldig mange uopplyste gitt. Jeg bruker tights blant annet når jeg sykler inne, men da med en truse under tightsen. Hvorfor ? For å unngå friksjon og sår i underlivet. Jeg driter en lang marsj om det er teit og hva andre tenker. 

Joda, men på treningssenter kan du gjerne ha shorts over om du absolutt må gå i tights. 

Anonymkode: 6866a...104

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Joda, men på treningssenter kan du gjerne ha shorts over om du absolutt må gå i tights. 

Det får bli opp til hver enkelt . Jeg blander meg ikke i hva andre folk bruker av treningsklær, og forventer det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri sett damer gå med shorts over tightsen på treningssenter altså...

Anonymkode: e25fb...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt over det, gå i det du vil og er komfortabel med 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at menn i likhet med kvinner trener i det de er komfortable i, og ikke er så opptatt av hva "alle kvinner" tenker om deres penis i slapp tilstand, da det er skuffende få som bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...