Gå til innhold

Menn i tights med liten pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 21.16):

Hei.

Hva tenker dere om gutter/menn som trener ute eller inne på gym i tights og har liten pikk/grower? Legger dere merke til dette og tenker at den er liten? 
Foretrekker trening i tights i ulike lengder, men føler meg litt liten foran da blodet blir prioritert andre plasser en til pikken 😅

Anonymkode: d9615...2f8

Herregud. Min man bruker tights når han trener. Og han har ikke stor penis når han ikke er stiv. Men tro meg, den vokser seg stor. Han har grower penis ;) Så ikke la deg lure av penis størrelsene til menn !

Anonymkode: 4c55e...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Derfor man stapper et par tubesokker nedi tightsen…

Anonymkode: bd724...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kompressjonstights når jeg trener da jeg synes jeg får bedre muskelstøtte når jeg trener. Bl.a. av  overnevnte årsaker 😄 så bruker jeg ofte en vanlig treningsbukse over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri tenkt over det en gang tror jeg. Jeg er mer opptatt av å trene enn å stirre på folk når jeg er på treningssenteret. Skulle jeg tenkt noe som helst så ville jeg sannsynligvis tenkt "så praktisk". 

Anonymkode: f748a...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger alltid en 23 cm lang dildo innenfor tightsen… Kanskje det er derfor folk stirrer 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener i tights (2XU eller Skins). Løser "problemet" med å ha på en t-skjorte som akkurat dekker "pakken" foran og skjuler undertøyet.

Anonymkode: b742b...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...