Gå til innhold

Søren at jeg ikke sa noe når nabo stirret inn vinduet mitt, føler det er for sent nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så jeg har nylig flyttet inn i et lite borettslag hvor jeg har leilighet helt innerst i 1.egt. Vegg i vegg med meg bor en pensjonist, og ved siden av pensjonisten igjen bor en unggutt/ung mann. 

Rett før jeg skulle legge meg en av de første dagene etter jeg flytta hit skulle jeg ta en kjapp røyk ute, når jeg drev å tok på meg jakka skvatt jeg for da sto naboen (fyren) rett utenfor vinduet mitt i gangen min og glodde inn til meg. Han dro til seg blikket og gikk når han så at jeg hadde fått øye på han. Men jeg skvatt sånn at jeg stivnet og turte liksom ikke gjøre noe eller si noe. Jeg droppet røyken og gikk heller inn igjen. 

For noen dager siden så jeg at han igjen sto i vinduet utenfor her.  Jeg latet som jeg ikke så han da. For jeg skulle legge meg å drev slukkerunde, og jeg hadde hverken ork eller lyst da til å prate

 

Men føler han nå tror det er helt ok å stå sånn i andres vinduer å glo inn, siden jeg ikke reagerte første gangen. Er så irritert på meg selv over hvordan jeg håndterte det, jeg skulle jo bare revet opp døra og spurt hva han sto der for å skremte opp folk. 

Hva gjør jeg? Lite lyst til å ringe på hos han 😓

Anonymkode: 0269a...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi. Så ubehagelig. Kan du snakke med bestyrer, feks?

Så at det var en ung mann det var snakk om?

Jeg synes du kan si til han at du så at han stod og så inn, og spørre hva det er for noe. Kan jo være at han vil si deg noe. 

Endret av lillevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han så sier at nei det var ingenting, da synes jeg du skal si at du ble redd og at du ikke liker at folk står utenfor vinduet ditt. Måte på oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo aldri for seint å ringe på, og si at man syns det er ubehagelig at noen står stille utenfor og stirrer inn gjennom vinduet. Forklare at det rett og slett er dårlig folkeskikk.
Jeg tenker at det tyder på at naboen ikke skjønner slike ting selv, og da tar man ikke skade av litt voksneopplæring.

Jeg kan ikke fatte at folk gjør sånne enkle ting så komplisert at de skriver på KG framfor å snakke med naboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (10 minutter siden):

Oi. Så ubehagelig. Kan du snakke med bestyrer, feks?

 

Bestyrer? Hva slags boligform har bestyrer?

Anonymkode: 65646...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...