Gå til innhold

Blir det rompesvettemerke på treningsapparater etter der?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og er du kvinne eller mann? Ble det etter meg siste gangen heg trente og det  var utrolig flaut. Vasket etter meg. Men så ikke det ble det etter mannfolka som trente. Syns du det er ekkelt om du ser det?

Anonymkode: 640dc...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er det en selvfølge at alle rengjør etter seg. Man svetter på forskjellige steder når man trener, så akkurat det reagerer jeg ikke på. Jeg blir for eksempel søkksvett i håret og ansiktet, og ildrød. Hadde nok foretrukket å lage rumpesvettemerke i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det alltid etter meg og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Tviler på at noen andre bryr seg. Det er jo helt normalt å svette når man trener. 

Anonymkode: 062c6...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg blir mest svett på korsryggen, så der blir det en vannrett stripe etter meg. Men jeg rengjør selvfølgelig alltid etter meg, så det er jo ikke noe problem.

Anonymkode: f8379...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent hardt store deler av livet og tror aldri jeg har lagt igjen så mye som en dråpe svette, men jeg har sett andre som ser ut som de konstant vader i svette, det er ingen ting eklere å ta over et apparat noen har svettet ned, så selvfølgelig tørker man opp etter seg. Har du ikke med håndkle, så har de fleste gym sprayflasker og papir, så det er virkelig ingen unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er nok fordi jeg er mann og bruker bokser i bomull pluss shorts med to lag stoff. Det skal noe til å svette gjennom det.

Ikke stringtruse og flortynn treningsthights som damer bruker.

Jeg tørker av uansett. Det blir svette etter hender etc.

Anonymkode: 9cd19...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. Det er nok fordi jeg er mann og bruker bokser i bomull pluss shorts med to lag stoff. Det skal noe til å svette gjennom det.

Ikke stringtruse og flortynn treningsthights som damer bruker.

Jeg tørker av uansett. Det blir svette etter hender etc.

Anonymkode: 9cd19...a87

Men hva tenker du om du ser våt flekk etter underlivet til ei dame som har trent? Skal ta med håndklede neste gang.

Anonymkode: 640dc...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er jo på trening, og da svetter man. Hvis jeg har trent noe med høy puls før jeg gjør noen styrkeøvelser vil det jo bli svettemerker både der jeg sitter og der jeg lener meg. Tørker alltid opp etter meg, og tørke av meg den verste svetten.

Ingenting rart med det, så lenge man tørker opp etter seg.

 

Anonymkode: 90b0c...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 17.54):

Men hva tenker du om du ser våt flekk etter underlivet til ei dame som har trent? Skal ta med håndklede neste gang.

Anonymkode: 640dc...2ed

Det er ekkelt, men det går jo fint om du tørker opp etter deg, slik man skal. 

Anonymkode: 9f569...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...