Gå til innhold

Email som er uavhenging av en leverandør men


Lillesøster

Anbefalte innlegg

Finnes det noe slikt?

I så fall, hvilke alternativer.

(spørsmål fra min bedre halvdel. )

Endret av Lillesøster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker sensewave. Positivt med den er at det ikke er noen begrensninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Jeg bruker sensewave. Positivt med den er at det ikke er noen begrensninger :)

Ingen begrensninger? :tunge1:

Endret av Devil's Spawn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn
Hmm - nei?

Oj. Kan du lagre så mye du vil og ha så store vedlegg du vil? Kan man legge alt på harddisken din og sende som vedlegg, f. eks.? Hehehe.

Endret av Devil's Spawn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Kan lagre så mye du vil, ha så store vedlegg du vil? Kan legge alt på harddisken din og sende som vedlegg, f. eks.? Hehehe.

Ja. Bruker den i Outlook. Mente du at det ikke var noe imponerende kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har maks 25MB gratis lagring av epost med sensewave (nå kalt freewave)

Ja, men det er kun hvis du bruker nettversjonen. Jeg lagrer alt på maskinen. Jeg har hatt sensemailen min siden '99 faktisk. :overrasket: Det største vedlegget jeg har sendt var på 150 Mb, mer enn det vet jeg ikke noe om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er kun hvis du bruker nettversjonen. Jeg lagrer alt på maskinen. Jeg har hatt sensemailen min siden '99 faktisk.  :overrasket: Det største vedlegget jeg har sendt var på 150 Mb, mer enn det vet jeg ikke noe om. :)

Jepp skjønner hva du mener.

Men poenget er at du kan ikke motta noe som er større enn 50 MB, da dette er maks str du har plass til.

edit!! ehhhh mener selvfølgelig 25MB

Endret av ~sikka~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Ja, men det er kun hvis du bruker nettversjonen. Jeg lagrer alt på maskinen. Jeg har hatt sensemailen min siden '99 faktisk.  :overrasket: Det største vedlegget jeg har sendt var på 150 Mb, mer enn det vet jeg ikke noe om. :)

Hvis du bruker pop laster du ned mail og frigjør plass på mailserveren. Ulempen er da at man ikke lenger kan få tak i den mailen man har lastet ned hvis du er på en annen maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bruker pop laster du ned mail og frigjør plass på mailserveren. Ulempen er da at man ikke lenger kan få tak i den mailen man har lastet ned hvis du er på en annen maskin.

Det vet jeg :) Har for min del sjelden behov for det, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...men sensewave har begrensninger... :danse:

Flisespikker :erter:

Tester nå hvor store filer jeg klarer å sende meg selv... må finne ut av dette hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips. Kan dere være så snill å legge en link til den emailen dere anbefaler. :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips. Kan dere være så snill å legge en link til den emailen dere anbefaler.  :bukke:

www.hotmail.com

www.gmail.com

www.freewave.com (tidligere kalt sensewave)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gmail, og er kjempefornøyd med den :)

Hvis jeg skulle føle for å finne tilbake til en gammel epost er det bare å gå inn på gmail.com. Så søke på et stikkord som passer det man søker ;)

I tillegg er det greit å kunne gå inn fra jobben eller andre maskiner for å sjekke innboksen, noe som fungerer helt 100% :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...