AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Del Skrevet 26. april 2023 Denne utviklingen har gått meg hus forbi. De samme menneskene som snakke om nipplene og fuck det? Anonymkode: afea9...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Del Skrevet 26. april 2023 Helt utrolig. Jeg er sjokkert. Anonymkode: 895f6...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. april 2023 #3 Del Skrevet 26. april 2023 Det heter vel vorspiel egentlig. Eller forspill på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Del Skrevet 26. april 2023 Vi sa forsjeparty vi. For snart 30 år siden. Men nippler har vi aldri sagt. Har på en måte bare ikke kommet opp naturlig i noen samtaler. Anonymkode: 64487...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #5 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Denne utviklingen har gått meg hus forbi. De samme menneskene som snakke om nipplene og fuck det? Anonymkode: afea9...bf3 Det heter ikke vors heller..... Anonymkode: 22f76...ea9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 26. april 2023 #6 Del Skrevet 26. april 2023 (endret) svartkatt skrev (13 minutter siden): Det heter vel vorspiel egentlig. Eller forspill på norsk. Men ikke på tysk av en eller annen grunn. Jeg gikk på en språkblemme da jeg bodde i Tyskland. Jeg sa høyt og tydelig til kollegene at jeg inviterte alle interesserte på vorspiel. Og ja på tysk betyr det kun forspill, som i sengen 😬🙈 Endret 26. april 2023 av Laraa 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. april 2023 #7 Del Skrevet 26. april 2023 Laraa skrev (1 minutt siden): Men ikke på tysk av en eller annen grunn. Jeg gikk på en språkblemme da jeg bodde i Tyskland. Jeg sa høyt og tydelig til kollegene at jeg inviterte alle interesserte på vorspiel. Og ja på tysk betyr det kun forspill, som i sengen 😬🙈 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #8 Del Skrevet 27. april 2023 Tror og skriver noen som ikke kaller seg ung helt seriøst noen av delene og bryr seg? (nå måtte jeg tenke meg om, og skulle jeg skrevet det, ville det nok blitt vorspiel. Hadde tysk på skolen, sa vorspiel, bruker punktum og nå lister jeg meg ut herfra, for hvorfor bryr jeg meg). Anonymkode: 0e4ff...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #9 Del Skrevet 27. april 2023 Å ja. Jeg er så gammel at jeg hadde glemt det. Vi fårsja. Anonymkode: 0e4ff...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå