Centimeteren Skrevet 3. juni 2024 #101 Skrevet 3. juni 2024 4 hours ago, Moongirl said: De har jo ikke giftet seg, latterlige greier. Blir nok snart slutt med forklaringen at de er så travle begge to og ikke har tid til hverandre..men, skilles som venner og alt det vanlige pjattet attåt. Tenkte det jeg og men de har jo vært pp bryllupsreise, utvekslet nøkkel til hverandres leilighet og sagt dem skal gjøre det juridisk snart.
000VF000 Skrevet 3. juni 2024 #102 Skrevet 3. juni 2024 On 5/31/2024 at 7:28 AM, FruLine said: Hun har ingen disiplin til å gå ned i vekt, det så vi i helsekost.. Jeg trodde det samme helt til jeg la på meg som godt voksen. On 6/2/2024 at 1:53 PM, ytmnd said: Sprøyter for å gå ned i vekt, blir kvalm 🤢 Oppsøk hjelp. Quote Hva skjedde egentlig med gode gammeldagse 'trening og kosthold'? Ofte er det ikke nok, fordi kroppen er i ubalanse noe som påvirker metthetsfølelse/sult og stoffskifte/fordøyelse etc https://www.healthline.com/nutrition/gut-bacteria-and-weight https://www.utsouthwestern.edu/newsroom/articles/year-2023/aug-intestinal-bacteria-weight-gain.html 13 2
Moongirl Skrevet 3. juni 2024 #103 Skrevet 3. juni 2024 Centimeteren skrev (17 minutter siden): Tenkte det jeg og men de har jo vært pp bryllupsreise, utvekslet nøkkel til hverandres leilighet og sagt dem skal gjøre det juridisk snart. Vi får se da om de gjør det skikkelig, da. Kanskje eg får trua på de da. Ellers er det jo bare bløff. Bryllupsreisen dro han vel på med sjefen sin!😅 Ser de hadde en liiten tur seinere. Og så nytt program med de. Lukter fake love...sorry..altså..men, min mening. 4
Cookie123 Skrevet 3. juni 2024 #104 Skrevet 3. juni 2024 Janzypants skrev (På 2.6.2024 den 10.01): 100% enig. Jeg liker egt Berrum, men her bomma han grovt. Det fantes jo ikke litt morsomt, en gang?🤔 Helt enig!!
evybergen Skrevet 4. juni 2024 #105 Skrevet 4. juni 2024 Ja fytti. Det var ikke litt morsomt engang 3
Kalkula Skrevet 7. februar #106 Skrevet 7. februar Vekta går hvertfall ikke ned med en mann av samme kaliber. 1
cerruti Skrevet 7. februar #107 Skrevet 7. februar Kalkula skrev (32 minutter siden): Vekta går hvertfall ikke ned med en mann av samme kaliber. Og det er vel helt greit? Respekt tenker jeg om hun velger å være litt større enn idealet. Hun har råd til å bruke medisiner om hun skulle ønske det. Jeg tenkte at hun kanskje har prøvd å få barn. 11 1 2
Miominoen Skrevet 7. februar #108 Skrevet 7. februar Kalkula skrev (1 time siden): Vekta går hvertfall ikke ned med en mann av samme kaliber. Hva er vitsen med slike ufine kommentarer? Er det et problem for deg at hun ikke er størrelse S ? Har tanken streifet deg at hun trives med sin kropp og vekt etter diverse slankekurer og kroppsfokus? Hva med og heller sette fokus på det positive hun bidrar med i forhold til psykisk helse og ensomhet? 18 16
Orly Skrevet 7. februar #109 Skrevet 7. februar Kalkula skrev (5 timer siden): Vekta går hvertfall ikke ned med en mann av samme kaliber. Føler du deg bedre nå?? 18
Hallepalle2 Skrevet 9. februar #110 Skrevet 9. februar Kalkula skrev (På 7.2.2026 den 13.14): Vekta går hvertfall ikke ned med en mann av samme kaliber. Du leita frem en halvtannet år gammel tråd for å skrive at et annet menneske er for tung. Jeg har medfølelse med deg. 25 2 3
MissCortado Skrevet 9. februar #111 Skrevet 9. februar (endret) Det er bedre å være tjukk i kroppen enn tjukk i hodet, si. Endret 9. februar av MissCortado 28 4
AprilLudgate Skrevet 9. februar #112 Skrevet 9. februar Kalkula skrev (På 7.2.2026 den 13.14): Vekta går hvertfall ikke ned med en mann av samme kaliber. Åhnei, DER traff du blink gitt. Gratulerer, du har øyne som kan se! 👏 Kåss og ektefellen er fullstendig klar over at de er tykke. Eller som han vel sa; «To enkle sjeler i komplekse kropper» 😅 Jeg tror tjukkaskommentarer er noe av det siste som går inn på Kåss altså. 8 3
Sissy33 Skrevet 9. februar #113 Skrevet 9. februar AprilLudgate skrev (4 timer siden): Åhnei, DER traff du blink gitt. Gratulerer, du har øyne som kan se! 👏 Kåss og ektefellen er fullstendig klar over at de er tykke. Eller som han vel sa; «To enkle sjeler i komplekse kropper» 😅 Jeg tror tjukkaskommentarer er noe av det siste som går inn på Kåss altså. Nå skal ikke jeg uttale meg om hva som går inn på Else eller ikke, altså, men kommentarer på vekt og kropp er ofte noe man bare forventes å tåle når man er tjukk. Man kaller jo bare en spade for en spade, og så er det jo gjort av omsorg og i beste mening - liksom. Jeg var sterkt overvektig i mange år, og for å være "kul" spøkte jeg bort kommentarer på størrelsen min, og lot som det ikke affiserte meg det minste. Inni meg ble jeg skikkelig lei meg, men jeg kunne ikke vise det, for jeg var da ikke noe "offer" siden dette hadde jeg bragt over meg selv... 7 2
AprilLudgate Skrevet 9. februar #114 Skrevet 9. februar Sissy33 skrev (2 minutter siden): Nå skal ikke jeg uttale meg om hva som går inn på Else eller ikke, altså, men kommentarer på vekt og kropp er ofte noe man bare forventes å tåle når man er tjukk. Man kaller jo bare en spade for en spade, og så er det jo gjort av omsorg og i beste mening - liksom. Jeg var sterkt overvektig i mange år, og for å være "kul" spøkte jeg bort kommentarer på størrelsen min, og lot som det ikke affiserte meg det minste. Inni meg ble jeg skikkelig lei meg, men jeg kunne ikke vise det, for jeg var da ikke noe "offer" siden dette hadde jeg bragt over meg selv... Joda, men poenget mitt er at vedkommende som sa dette er regelrett uintelligent. Hun har jo hatt en hel serie om kroppen sin og trøstespising. 4 1
Tiara07 Skrevet 9. februar #115 Skrevet 9. februar (endret) Sissy33 skrev (14 timer siden): Nå skal ikke jeg uttale meg om hva som går inn på Else eller ikke, altså, men kommentarer på vekt og kropp er ofte noe man bare forventes å tåle når man er tjukk. Man kaller jo bare en spade for en spade, og så er det jo gjort av omsorg og i beste mening - liksom. Jeg var sterkt overvektig i mange år, og for å være "kul" spøkte jeg bort kommentarer på størrelsen min, og lot som det ikke affiserte meg det minste. Inni meg ble jeg skikkelig lei meg, men jeg kunne ikke vise det, for jeg var da ikke noe "offer" siden dette hadde jeg bragt over meg selv... Mange her sier det ikke kun fordi det er en sannhet… Mange her gir tydelig inntrykk av at de misliker, og har lite toleranse, for overvektige! Det har vi sett gang på gang! Man skal aldri gi kommentarer på kropp/utseende! Endret 10. februar av Tiara07 5
Korpsnerden Skrevet 10. februar #116 Skrevet 10. februar La de ha de kroppene de har, det går ikke ut over noen andre. Jeg synes Else har gjort en fantastisk innsats for å snakke ekte om å være overvektig. Hun er ikke som disse kroppspositivistene som hyller fedme og "overser"(nevner ikke) vondtene man får av ekstra vekt, risikoene for diverse sykdommer (diabetes, hjerte/kar ++). Jeg skulle ønske jeg hadde en Else enten som mor, søster, tante eller venninne. Hun er raus, morsom, inkluderende og klarer å snakke om vanskelige ting. Hun klarer også å innrømme feil (ensomhetspartiet) og ta kritikk, noe jeg føler veldig få politikere og kjendiser (for ikke å snakke om kongelige) klarer å gjøre offentlig. Alle sliter med noe, og for Else viser det seg som overspising. Det er en type spiseforstyrrelse. Jeg synes det er skumlere med alle dem som ender opp med alvorlig anorexia/bulimi, men de blir sjelden bodyshamet i samme grad - heldigvis altså, men jeg mener man bør kunne vise medfølelse/forståelse for alle typer spiseforstyrrelse. 9 4 3
Ninaen Skrevet 10. februar #117 Skrevet 10. februar Korpsnerden skrev (11 minutter siden): La de ha de kroppene de har, det går ikke ut over noen andre. Jeg synes Else har gjort en fantastisk innsats for å snakke ekte om å være overvektig. Hun er ikke som disse kroppspositivistene som hyller fedme og "overser"(nevner ikke) vondtene man får av ekstra vekt, risikoene for diverse sykdommer (diabetes, hjerte/kar ++). Jeg skulle ønske jeg hadde en Else enten som mor, søster, tante eller venninne. Hun er raus, morsom, inkluderende og klarer å snakke om vanskelige ting. Hun klarer også å innrømme feil (ensomhetspartiet) og ta kritikk, noe jeg føler veldig få politikere og kjendiser (for ikke å snakke om kongelige) klarer å gjøre offentlig. Alle sliter med noe, og for Else viser det seg som overspising. Det er en type spiseforstyrrelse. Jeg synes det er skumlere med alle dem som ender opp med alvorlig anorexia/bulimi, men de blir sjelden bodyshamet i samme grad - heldigvis altså, men jeg mener man bør kunne vise medfølelse/forståelse for alle typer spiseforstyrrelse. 🎯Og det er så fint å se hvor godt hun har det med Tommy! 8 3
Korpsnerden Skrevet 10. februar #118 Skrevet 10. februar Ninaen skrev (Akkurat nå): 🎯Og det er så fint å se hvor godt hun har det med Tommy! Enig! ❤️ 3
Nøytral-80 Skrevet 10. februar #119 Skrevet 10. februar (endret) Ninaen skrev (15 timer siden): 🎯Og det er så fint å se hvor godt hun har det med Tommy! Overspisingslidelse er da en spiseforstyrrelse. Har man det godt så tar man tak i helsa! Endret 10. februar av Nøytral-80 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå