Centimeteren Skrevet 3. juni 2024 #101 Del Skrevet 3. juni 2024 4 hours ago, Moongirl said: De har jo ikke giftet seg, latterlige greier. Blir nok snart slutt med forklaringen at de er så travle begge to og ikke har tid til hverandre..men, skilles som venner og alt det vanlige pjattet attåt. Tenkte det jeg og men de har jo vært pp bryllupsreise, utvekslet nøkkel til hverandres leilighet og sagt dem skal gjøre det juridisk snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 3. juni 2024 #102 Del Skrevet 3. juni 2024 On 5/31/2024 at 7:28 AM, FruLine said: Hun har ingen disiplin til å gå ned i vekt, det så vi i helsekost.. Jeg trodde det samme helt til jeg la på meg som godt voksen. On 6/2/2024 at 1:53 PM, ytmnd said: Sprøyter for å gå ned i vekt, blir kvalm 🤢 Oppsøk hjelp. Quote Hva skjedde egentlig med gode gammeldagse 'trening og kosthold'? Ofte er det ikke nok, fordi kroppen er i ubalanse noe som påvirker metthetsfølelse/sult og stoffskifte/fordøyelse etc https://www.healthline.com/nutrition/gut-bacteria-and-weight https://www.utsouthwestern.edu/newsroom/articles/year-2023/aug-intestinal-bacteria-weight-gain.html 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. juni 2024 #103 Del Skrevet 3. juni 2024 Centimeteren skrev (17 minutter siden): Tenkte det jeg og men de har jo vært pp bryllupsreise, utvekslet nøkkel til hverandres leilighet og sagt dem skal gjøre det juridisk snart. Vi får se da om de gjør det skikkelig, da. Kanskje eg får trua på de da. Ellers er det jo bare bløff. Bryllupsreisen dro han vel på med sjefen sin!😅 Ser de hadde en liiten tur seinere. Og så nytt program med de. Lukter fake love...sorry..altså..men, min mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 3. juni 2024 #104 Del Skrevet 3. juni 2024 Janzypants skrev (På 2.6.2024 den 10.01): 100% enig. Jeg liker egt Berrum, men her bomma han grovt. Det fantes jo ikke litt morsomt, en gang?🤔 Helt enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 4. juni 2024 #105 Del Skrevet 4. juni 2024 Ja fytti. Det var ikke litt morsomt engang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå