FruLine Skrevet 31. mai #81 Del Skrevet 31. mai Xstrella skrev (6 timer siden): Gikk ikke hun på sprøyte? Vekten gikk veldig fort opp? Kjekk og flott dame altså, men hva skjedde etter helsekost Furuseth? Hun har ingen disiplin til å gå ned i vekt, det så vi i helsekost.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 31. mai #82 Del Skrevet 31. mai FruLine skrev (1 time siden): Hun har ingen disiplin til å gå ned i vekt, det så vi i helsekost.. Det gjelder egentlig alle i Helsekost-programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 31. mai #83 Del Skrevet 31. mai Nå har hun blitt sammen med en kokk, så da regner jeg med det blir sunnere mat i huset 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 31. mai #84 Del Skrevet 31. mai Hun er vel en del mindre enn ved oppstart. Husk at noen kanskje kan trives med noen kg mer enn andre. Det er bedre å ligge litt over og være fornøyd enn å stadig gå opp og ned. Det viser vel dessuten at ikke alle går ned masse med sprøyter. Heller ikke alle tåler dem. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLine Skrevet 31. mai #85 Del Skrevet 31. mai Lizard skrev (3 timer siden): Det gjelder egentlig alle i Helsekost-programmet. Det stemmer, få vil endre sitt psykologiske forhold til mat. Hele programmet var jo bare tull. Tough cookie skrev (2 timer siden): Nå har hun blitt sammen med en kokk, så da regner jeg med det blir sunnere mat i huset Blir nok bedre mat med råvarer, men tviler de går ned i vekt. Begge er jo godt overvektige allerede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 31. mai #86 Del Skrevet 31. mai Lizard skrev (5 timer siden): Det gjelder egentlig alle i Helsekost-programmet. Om noe så viste vel det programmet at forklaringen på overvekt ikke er så enkel som «dårlig selvdisiplin», eller..? Flere av de som var med der virket bl.a til å ha en overspisingslidelse. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 1. juni #87 Del Skrevet 1. juni On 5/30/2024 at 11:09 PM, Meadow said: Else + Tommy ligger på Discovery+ nå. Så fikk vi se bryllupet likevel ❤️ Fint og rørende program. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poshspice Skrevet 1. juni #88 Del Skrevet 1. juni Men har de giftet seg da? Bjørn Eidsvåg sa jo klart og tydelig at de måtte komme seg til byfogden for å gjøre det gyldig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 1. juni #89 Del Skrevet 1. juni Poshspice skrev (26 minutter siden): Men har de giftet seg da? Bjørn Eidsvåg sa jo klart og tydelig at de måtte komme seg til byfogden for å gjøre det gyldig? Bryllupet er ikke juridisk bindende, men kan jo være de gjør det senere? Glad på Elses vegne, for jeg bare elsker den dama! Hun er fantastisk på alle måter. Var skeptisk til dette gift-seg-greiene i Spektrum, men det ser jo ut som hun endelig har funnet en snill og god mann. Unner henne virkelig å finne kjærligheten. Nå får vi se hvordan det går med dem og håper at de får det til å fungere på lang sikt også. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 1. juni #90 Del Skrevet 1. juni Var veldig hyggelig å se de sammen i den dokumentaren. 🥰 De virker som en god match, han er superlugn og tar livet som det kommer seg, samtidig som han er hardtarbeidene med egne prosjekter og har sosiale antenner. Det tror jeg Else trenger, hun virket så trygg på han og forelsket, håper de får det til å fungere! 💜 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 1. juni #91 Del Skrevet 1. juni Centimeteren skrev (4 timer siden): Fint og rørende program. Ja, veldig fint. Men den talen til han komikeren ødela jo alt, måtte spole over siden jeg ble så pinlig berørt. Helt greit med humor , men det bikka jo totalt over.. Var faktisk usmakelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 2. juni #92 Del Skrevet 2. juni Prelunia skrev (12 timer siden): Ja, veldig fint. Men den talen til han komikeren ødela jo alt, måtte spole over siden jeg ble så pinlig berørt. Helt greit med humor , men det bikka jo totalt over.. Var faktisk usmakelig. 100% enig. Jeg liker egt Berrum, men her bomma han grovt. Det fantes jo ikke litt morsomt, en gang?🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 2. juni #93 Del Skrevet 2. juni Janzypants skrev (3 timer siden): 100% enig. Jeg liker egt Berrum, men her bomma han grovt. Det fantes jo ikke litt morsomt, en gang?🤔 Tenkte akkurat det samme da jeg så det. Ble bare helt feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ytmnd Skrevet 2. juni #94 Del Skrevet 2. juni On 5/31/2024 at 11:54 AM, cerruti said: Hun er vel en del mindre enn ved oppstart. Husk at noen kanskje kan trives med noen kg mer enn andre. Det er bedre å ligge litt over og være fornøyd enn å stadig gå opp og ned. Det viser vel dessuten at ikke alle går ned masse med sprøyter. Heller ikke alle tåler dem. Hva skjedde egentlig med gode gammeldagse 'trening og kosthold'? Sprøyter for å gå ned i vekt, blir kvalm 🤢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. juni #95 Del Skrevet 2. juni ytmnd skrev (2 timer siden): Hva skjedde egentlig med gode gammeldagse 'trening og kosthold'? Sprøyter for å gå ned i vekt, blir kvalm 🤢 Blir DU kvalm? Veldig spesielt når det har kommet en medisin som hjelper mange… 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 2. juni #96 Del Skrevet 2. juni ytmnd skrev (7 timer siden): Hva skjedde egentlig med gode gammeldagse 'trening og kosthold'? Sprøyter for å gå ned i vekt, blir kvalm 🤢 Så godt at det ikke betyr noe som helst hva du mener, da. La folk leve sitt eget liv. Hvorfor dette fokuset på vekt når det handler om at hun har fått seg en kjæreste? Og enig, Berrum var krise. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. juni #97 Del Skrevet 2. juni Jeg må si jeg er ganske lei Else. Hadde veldig sansen i flere år tidligere men nå har hun vært overalt i så mange år at personlig er jeg veldig lei … Hjalp ikke så mye at hun på god morgen Norge 17. mai hadde en svær regnbuesløyfe. Ingen 17. mai sløyfe. Kan man ikke bruke 17. mai sløyfe akkurat på nasjonaldagen og heller bruke regnbuesløyfe hver eneste dag resten av året for den saks skyld? 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 3. juni #98 Del Skrevet 3. juni cerruti skrev (11 timer siden): Blir DU kvalm? Veldig spesielt når det har kommet en medisin som hjelper mange… De går jo opp igjen når de slutter på sprøyta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 3. juni #99 Del Skrevet 3. juni Margit777 skrev (5 timer siden): De går jo opp igjen når de slutter på sprøyta. Og? Man trenger ikke å slutte med medisinen om den virker. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. juni #100 Del Skrevet 3. juni De har jo ikke giftet seg, latterlige greier. Blir nok snart slutt med forklaringen at de er så travle begge to og ikke har tid til hverandre..men, skilles som venner og alt det vanlige pjattet attåt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå