Gjest btch Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 (endret) Gjerne slett. Endret 25. april 2023 av btch
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 Huff, trodde vi hadde kommet lenger enn dette. Du er dømt til å mislykkes. Du må legge om livsstilen, spise nok (lett kaloriunderskudd) og variert. Du må spise mat du trives med og koser deg med, ikke bare tenke kalorier. Anonymkode: d23f9...a41 1
Gjest btch Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff, trodde vi hadde kommet lenger enn dette. Du er dømt til å mislykkes. Du må legge om livsstilen, spise nok (lett kaloriunderskudd) og variert. Du må spise mat du trives med og koser deg med, ikke bare tenke kalorier. Anonymkode: d23f9...a41 Er dette jeg trives med. Beveger meg ikke ekstremt mye heller, så trenger lite kalorier. Teller forøvrig ikke kalorier. Prøvd å spise mer vanlig, men liker ikke følelsen.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 Det der er en oppskrift på å mislykkes, du kommer til å bli veldig sulten og gå på en smell. Anonymkode: 42ff0...a71 2
Blåttvann Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Dette var dårlige greier. Man trenger å spise sunne fettkilder, rene proteinkilder og grove karbohydratkilder. Så burde man spise regnbuen hver dag, dvs masse grønnsaker i alle farger og noe frukt. Bær, belgvekster og linser er også helt supert! Kutte ut ultraprossesert mat, frityr, bearbeidet kjøtt og sukker. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 Jeg ville ha valgt mer proteiner. Bytt ut noen av alle Knekkebrødene med kylling /egg / Cottage cheese...og proteiner og grønnsaker til middag. Du vil brenne fett og beholde musklene. Forslaget ditt vil gi deg svingende blodsukker, sult og kroppen din vil brenne muskler istedenfor for fett. Resultatet blir mindre muskler, mer fett og lavere hvileforbrenning...og du blir "tynn-feit" Anonymkode: 33791...8d8
Gjest btch Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville ha valgt mer proteiner. Bytt ut noen av alle Knekkebrødene med kylling /egg / Cottage cheese...og proteiner og grønnsaker til middag. Du vil brenne fett og beholde musklene. Forslaget ditt vil gi deg svingende blodsukker, sult og kroppen din vil brenne muskler istedenfor for fett. Resultatet blir mindre muskler, mer fett og lavere hvileforbrenning...og du blir "tynn-feit" Anonymkode: 33791...8d8 Egg på knekkebrød evt ved siden av er vel greit? Spiser grønnsaker. Glemte å skrive det i hi, men spiser vanlig middag fredag, lørdag og søndag.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 Ser ut til å være veldig mye karbohydrater og lite proteiner. Er redd du vil bli skrubbsulten på kvelden og gå på en skikkelig smell etter få dager Anonymkode: 6a351...5cc 1
tonebelinda Skrevet 25. april 2023 #10 Skrevet 25. april 2023 btch skrev (18 minutter siden): Frokost: 2-3 knekkebrød med pålegg. Grønnsaker ved siden av. Lunsj: samme som frokost. Mest sannsynlig 3 knekkebrød. Middag: havregrøt med melk eller yoghurt og en frukt. Er overvektig. Bmi 30 Edit: Spiser vanlig middag i helgene. Hva med et ekstra måltid med knekkebrød? Orker ikke salater, kylling, fisk og alt det der hver eneste dag Jeg har gått ned 30 kg nå, men brukt ganske lang tid, for det går i rykk og napp den nedgangen. Jeg spiser ofte knekkebrød til frokost og lunsj, med pålegg jeg liker. Og frukt og grønt ved siden av. Så akkurat den biten reagerer jeg ikke på. Men havregrøt til middag? NEI, det hadde jeg hodlt ut med i 2 dager kanskje. Spis godt med proteiner og grønnsaker til middag. Og ikke minst, varier. Det viktigste du gjør, er at du gjør en endring du kan leve med. Også når du når et vektplatå. Du kan ikke gå tilbake til slik du spiser nå, når du har nådd vektmålet ditt, for da går du opp igjen Finn en måte du kan leve på, med sunne og gode matvaner. Men for all del, varier måltidene dine, ellers går du lei og går på en smell 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #11 Skrevet 25. april 2023 btch skrev (7 minutter siden): Egg på knekkebrød evt ved siden av er vel greit? Spiser grønnsaker. Glemte å skrive det i hi, men spiser vanlig middag fredag, lørdag og søndag. Hva skal du med alle karbohydratene hvis du ikke trener hardt og brenner mye karb? Ikke spis havregryn til middag.Spis Fisk /kylling /egg/kjøtt. Proteiner og grønnsaker. Da er du også mett mye lengere. Anonymkode: 33791...8d8 1
Gjest btch Skrevet 25. april 2023 #12 Skrevet 25. april 2023 tonebelinda skrev (Akkurat nå): Jeg har gått ned 30 kg nå, men brukt ganske lang tid, for det går i rykk og napp den nedgangen. Jeg spiser ofte knekkebrød til frokost og lunsj, med pålegg jeg liker. Og frukt og grønt ved siden av. Så akkurat den biten reagerer jeg ikke på. Men havregrøt til middag? NEI, det hadde jeg hodlt ut med i 2 dager kanskje. Spis godt med proteiner og grønnsaker til middag. Og ikke minst, varier. Det viktigste du gjør, er at du gjør en endring du kan leve med. Også når du når et vektplatå. Du kan ikke gå tilbake til slik du spiser nå, når du har nådd vektmålet ditt, for da går du opp igjen Finn en måte du kan leve på, med sunne og gode matvaner. Men for all del, varier måltidene dine, ellers går du lei og går på en smell Har spist havregrøt til middag i flere måneder, utenom helg. Det går helt fint.
Gjest btch Skrevet 25. april 2023 #13 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skal du med alle karbohydratene hvis du ikke trener hardt og brenner mye karb? Ikke spis havregryn til middag.Spis Fisk /kylling /egg/kjøtt. Proteiner og grønnsaker. Da er du også mett mye lengere. Anonymkode: 33791...8d8 Blir som regel gresk yoghurt med litt havregryn, ikke en hel porsjon. Dyrt å spise fisk og kjøtt hver eneste dag
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #14 Skrevet 25. april 2023 Veldig lite mat. Jeg kunne seriøst spist alt det der til frokost, og jeg er lav og slank. Du kommer ikke til å klare å holde det, og det er veldig lite protein. Mat er drivstoff for kroppen din, ikke spis så lite at du ender med en kræsj. Anonymkode: 725d5...08e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #15 Skrevet 25. april 2023 btch skrev (2 minutter siden): Har spist havregrøt til middag i flere måneder, utenom helg. Det går helt fint. Men har du gått ned noe da? Anonymkode: 42ff0...a71 2
tonebelinda Skrevet 25. april 2023 #16 Skrevet 25. april 2023 btch skrev (2 minutter siden): Har spist havregrøt til middag i flere måneder, utenom helg. Det går helt fint. Det er jo bare karbohydrater. Hvorfor spiser du ikke heller litt protein til middag?
Gjest btch Skrevet 25. april 2023 #17 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men har du gått ned noe da? Anonymkode: 42ff0...a71 Nei. Dette med knekkebrød til frokost og lunsj er nytt. Har spist havregryn/yoghurt med litt havregryn fordi kjøtt og fisk er svindyrt
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #18 Skrevet 25. april 2023 Har ikke droppet noe av mat og gått ned 20 kg på under 1 år 🙂 Skjønner ikke styret med å droppe måltider for å gå ned i vekt. Spis hva du vil, men spis i mindre mengder 🙂 Anonymkode: 43243...d4e 1
Gjest btch Skrevet 25. april 2023 #19 Skrevet 25. april 2023 tonebelinda skrev (Akkurat nå): Det er jo bare karbohydrater. Hvorfor spiser du ikke heller litt protein til middag? Hva er billig og bra protein da?
Gjest btch Skrevet 25. april 2023 #20 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke droppet noe av mat og gått ned 20 kg på under 1 år 🙂 Skjønner ikke styret med å droppe måltider for å gå ned i vekt. Spis hva du vil, men spis i mindre mengder 🙂 Anonymkode: 43243...d4e Dropper ikke måltider? Bare endrer hva jeg spiser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå