Serafin Skrevet 22. april 2023 #21 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg hadde en date med en fyr i dag, vi har snakket sammen i 8 dager og da virket han normalt oppegående men noe han ikke var når vi møttes. Vi møttes i parken, vi klemte når vi møttes da han tok initiativ til det, rett etterpå tok han begge henda rundt brystene mine og sa de så deilige ut og hadde fin størrelse. Hadde jo bh og topp på, men syntes det var svært ubehagelig og avbrøt daten. ikke det at jeg tok meg så veldig nær av det men slikt er uaktuelt for meg å ha mer kontakt med, det jeg er redd for er hva han kan gjøre mot andre kvinner senere hvor datinga kanskje har gått lenger og de er alene, nå var jo vi i offentligheten og jeg var i ganske trygge omgivelser. burde jeg anmeldt han for dette selv om det ikke vil føre noe sted i første omgang hvis han ikke har andre saker på seg fra før da. Men tenker slik hvis han potensielt er en voldtektsmann så kan min sak bli avgjørende mot noen senere? har aldri opplevd noe lignende før så vet ikke helt hva som er anbefalt mot slikt? og nei, jeg påstår ikke jeg er voldtatt før noen kommenterer det men ufrivillig berørt utenfor klær Anonymkode: 1ce60...e14 Herregud. Vær glad for at du fikk litt oppmerksomhet, kvinne. Tenk deg om noen menn overhodrt ikke ville ta deg på brystene i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #22 Skrevet 22. april 2023 Gorgonzola skrev (18 timer siden): Næmen i alle dager! Var du på date og den du møtte på date forøkte å ta på deg?? 🙀 WTF, det er jo på ingen måte meninga med dates Ojda, kvinnehatet florerer som vanlig her inne. Nei, fy skam deg kvinne som ikke vil la en ukjent mann ta på puppene dine i samme sekund dere møtes! (ironi hvis noen ikke skjønte det). Anonymkode: e26e7...7f2 7 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #23 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg tyr aldri til vold men akuratt der hadde jeg nok slått til han først i ansiktet så sparket han i ballene og ropt overgriper så han fikk offentlig ydmykelse. Og gått såklart Anonymkode: 62073...2a4 Klart du hadde. Anonymkode: 83ed9...78f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #24 Skrevet 22. april 2023 Hadde ikke giddet å anmelde. Men bra du markerte det bra Anonymkode: 9eb86...812
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #25 Skrevet 22. april 2023 Ja for Guds skyld, la politiet bruke sine allerede begrensede ressurser på litt tilfeldig klåing. Anonymkode: b32f0...a01 1
Arild37 Skrevet 22. april 2023 #26 Skrevet 22. april 2023 (endret) Er det mulig, han vil garantert være singel resten av livet, det er jo total mangel på sosial intelligens Endret 22. april 2023 av Arild37 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #27 Skrevet 22. april 2023 Gorgonzola skrev (18 timer siden): Næmen i alle dager! Var du på date og den du møtte på date forøkte å ta på deg?? 🙀 WTF, det er jo på ingen måte meninga med dates Er du like dum som du høres ut..? Anonymkode: 455de...a2b 8 4
Helene1982 Skrevet 22. april 2023 #28 Skrevet 22. april 2023 Serafin skrev (9 timer siden): Herregud. Vær glad for at du fikk litt oppmerksomhet, kvinne. Tenk deg om noen menn overhodrt ikke ville ta deg på brystene i det hele tatt. Er du singel eller? Du virker så trivelig og reflektert! 2 6
Andro Skrevet 22. april 2023 #29 Skrevet 22. april 2023 Så mange menn som bagatelliserer overgrep 😢 Skjønner godt hvorfor det er så mange voldtekter og overgrep, når vi bor i en kultur der menn tøffer seg med å tråkke over andres grenser. Man tar aldri på noen som ikke vil. Aller minst på måter som er seksuelt krenkende. Det er en forbrytelse. 8 3
Serafin Skrevet 22. april 2023 #30 Skrevet 22. april 2023 Helene1982 skrev (1 time siden): Er du singel eller? Du virker så trivelig og reflektert! Ditto! du virker så reflektert og trivelig du også!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #31 Skrevet 22. april 2023 Hvor gammel er han? Høres ganske umoden ut. Anonymkode: 5611f...68a
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #32 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men dette virket bare som at han totalt feiltolket situasjonen, og det er lov! Anonymkode: 325ce...2f2 Feiltolket sitasjonen?!! Fordi han hadde glemt alle de sosiale antennene igjen hjemme da, mener du? Hvem faen er så inn i hampen stein dumme at de ikke forstår at en klem midt i parken på høylys dag ikke er en seksuell invitt? Hva er det egentlig i situasjonen som er mulig å feiltolke, med mindre man er drita eller har røyka sokkene sine? Eventuelt har noen alvorlige kognitive mangler? Jeg bare spør. Anonymkode: 0fef1...6f7 5 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #33 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 23.22): Så hvis alle som ble utsatt for litt seksuelt krenkende atferd, hvordan tror du politiet ville ha løst det? Jeg har selv flere ganger blitt tatt på ballene på dansegulvet, klapset på rumpa i kø osv osv.. Anonymkode: 80548...855 Beklager du har en penis for mye, for å kunne benytte deg av krenkekortet. Anonymkode: e87af...ce2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #34 Skrevet 22. april 2023 Kanskje du var på date med puppemannen ...? Mann anholdt for å ha «sneiet brystpartiet» til tilfeldige kvinner https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/mann-anholdt-for-aa-ha-sneiet-brystpartier.Ah9BbYGfU Sitat Politiet har tatt kontroll på en mann i Oslo sentrum etter å ha fått melding om at han skal ha oppført seg upassende mot kvinner. Innringer hadde fulgt etter mannen med politiet på øret. – Han har oppført seg litt ufint mot forbipasserende damer, ved at han «tilfeldigvis» har sneiet borti brystpartiet deres. Det har skjedd med flere, sier operasjonsleder Sven Christian Lie i oslopolitiet. Han forteller at de sendte flere patruljer til stedet, da mannen ikke var veldig hyggelig mot politiet heller da de fikk kontroll på ham. Anonymkode: 2b2a7...6f3 1
Paneera Skrevet 22. april 2023 #35 Skrevet 22. april 2023 Andro skrev (På 21.4.2023 den 23.14): Ja, det skulle du gjort. § 298.Seksuelt krenkende atferd offentlig eller uten samtykke Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd a. på offentlig sted, eller b. i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket i det. Det går under § 297 (seksuell handling uten samtykke), ikke § 298. Ved § 298 er det ikke fysisk berøring av bryster eller kjønnsorgan. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #36 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 22.00): Ja da skulle jeg anmeldt en i Vassendgutane som tok meg på begge puppene etter en konsert på byn. Helt plutselig gjorde han det utenfor et utested mens jeg snakket med han uten forvarsel. Måtte ta hendene hans bort til slutt. Opplevd det ørten ganger utenom og at menn har tatt meg på puppene. politiet får mange anmeldelser hvis alle skulle anmeldt det. Bare gi blaffen i han og gå videre. Anonymkode: ce6bd...411 Do it!! "Vassendgutane" er jo et møkkaband, så de har bare godt av det Anonymkode: 0184d...de9 1 1
Flintis Skrevet 22. april 2023 #37 Skrevet 22. april 2023 Andro skrev (På 21.4.2023 den 23.25): De løser det. Det er ikke en bagatell. Det er dette som er voldtektskultur; å ikke respektere andres kroppslige autonomi og deres egne grenser. Jeg pleier ikke å anmelde, jeg pleier å banke dem opp. Det er neppe et råd å gi andre. Denne bankingen må da stå i forhold til situasjonen du er i, bare litt til etteretning.
Rebecca30 Skrevet 22. april 2023 #38 Skrevet 22. april 2023 Å herregud, jeg blir så forbanna når jeg hører om slike ting! Det er helt uakseptabelt at en mann tar seg til rette på den måten, og det er så jævla viktig å si ifra når sånne ting skjer. Jeg er så glad for at du avbrøt daten med en gang, og det viser at du har ryggrad og selvtillit til å stå opp for deg selv. Men jeg skjønner godt at du er bekymret for andre kvinner som kan bli utsatt for det samme av den jævla drittsekken. Det er absolutt verdt å rapportere ham til politiet, selv om det kanskje ikke fører til noe i første omgang. Det kan hende at han har gjort noe lignende før, og det er viktig å få ham på radaren til politiet. Du skal ikke måtte tåle å bli seksuelt trakassert på noen som helst måte, og jeg står 100% bak deg om du velger å anmelde ham. Vi kvinner skal ikke finne oss i slikt, og det er på tide at samfunnet vårt tar seksuell trakassering og overgrep på alvor. 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #39 Skrevet 23. april 2023 Rebecca30 skrev (17 minutter siden): Du skal ikke måtte tåle å bli seksuelt trakassert på noen som helst måte, og jeg står 100% bak deg om du velger å anmelde ham. Vi kvinner skal ikke finne oss i slikt, og det er på tide at samfunnet vårt tar seksuell trakassering og overgrep på alvor. Og politiet er ikke overarbeidet fra før av, slik at de henlegger saker på rekke og rad som følge av ressursmangel ...? Om anmeldelsen hadde skjedd i U.S.A., kunne man hyre en advokat og kreve 50 millioner i kompensasjon for tort og svie, men i Norge fører ikke dette til noe annet enn merarbeid for et politi som allerede sliter, og en henlagt sak. Den dagen man får innbruddstyver på besøk, eller blir overfalt på gaten og får saken henlagt, får man merke følgene av et politi med ressursmangel, og det siste de trenger nå, er anmeldelser som dette. Anonymkode: 2b2a7...6f3 2
Aoo19 Skrevet 23. april 2023 #40 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og politiet er ikke overarbeidet fra før av, slik at de henlegger saker på rekke og rad som følge av ressursmangel ...? Om anmeldelsen hadde skjedd i U.S.A., kunne man hyre en advokat og kreve 50 millioner i kompensasjon for tort og svie, men i Norge fører ikke dette til noe annet enn merarbeid for et politi som allerede sliter, og en henlagt sak. Den dagen man får innbruddstyver på besøk, eller blir overfalt på gaten og får saken henlagt, får man merke følgene av et politi med ressursmangel, og det siste de trenger nå, er anmeldelser som dette. Anonymkode: 2b2a7...6f3 Ja helt idiotisk. Tenk de skal kutte masse ansatte i Oslo PD.☹️ https://www.nrk.no/nyheter/politiforum_-oslo-politiet-kan-matte-kutte-218-ansatte-1.16382594 til og med der det er masse bevis, henlegges det. Man miste tillit til Politiet faktisk. Og 80% av voldssaker henlegges. Og de gidder å etterforske en sånn plakat sak, hvor PHS ble uthengt og Norsk Narkotika Politi forening. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå