Gå til innhold

Daten tok meg på brystet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en date med en fyr i dag, vi har snakket sammen i 8 dager og da virket han normalt oppegående men noe han ikke var når vi møttes.

Vi møttes i parken, vi klemte når vi møttes da han tok initiativ til det, rett etterpå tok han begge henda rundt brystene mine og sa de så deilige ut og hadde fin størrelse. Hadde jo bh og topp på, men syntes det var svært ubehagelig og avbrøt daten. 
ikke det at jeg tok meg så veldig nær av det men slikt er uaktuelt for meg å ha mer kontakt med, det jeg er redd for er hva han kan gjøre mot andre kvinner senere hvor datinga kanskje har gått lenger og de er alene, nå var jo vi i offentligheten og jeg var i ganske trygge omgivelser. 

burde jeg anmeldt han for dette selv om det ikke vil føre noe sted i første omgang hvis han ikke har andre saker på seg fra før da. Men tenker slik hvis han potensielt er en voldtektsmann så kan min sak bli avgjørende mot noen senere?

har aldri opplevd noe lignende før så vet ikke helt hva som er anbefalt mot slikt?

og nei, jeg påstår ikke jeg er voldtatt før noen kommenterer det men ufrivillig berørt utenfor klær 

Anonymkode: 1ce60...e14

• Hjerte 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For en tosk! Ja, han kan du anmelde.

Anonymkode: 5542d...010

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

God ide å anmelde. Om det blir henlagt, får han uansett en lærepenge. For en IDIOT.

Anonymkode: f3f7a...110

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg tenker det er på sin plass å anmelde så han får seg en lærepenge! 

Bra du avbrøt daten! 

Anonymkode: 62073...2a4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tyr aldri til vold men akuratt der hadde jeg nok slått til han først i ansiktet så sparket han i ballene og ropt overgriper så han fikk offentlig ydmykelse. Og gått såklart 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra du avbrøt daten, for en ubehagelig fyr. Jeg hadde ikke anmeldt med mindre han ikke lot meg være i fred etterpå 

Anonymkode: 48fc1...3c7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja da skulle jeg anmeldt en i Vassendgutane som tok meg på begge puppene etter en konsert på byn. Helt plutselig gjorde han det utenfor et utested mens jeg snakket med han uten forvarsel. Måtte ta hendene hans bort til slutt. Opplevd det ørten ganger utenom og at menn har tatt meg på puppene. politiet får mange anmeldelser hvis alle skulle anmeldt det. Bare gi blaffen i han og gå videre. 

Anonymkode: ce6bd...411

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja da skulle jeg anmeldt en i Vassendgutane som tok meg på begge puppene etter en konsert på byn. Helt plutselig gjorde han det utenfor et utested mens jeg snakket med han uten forvarsel. Måtte ta hendene hans bort til slutt. Opplevd det ørten ganger utenom og at menn har tatt meg på puppene. politiet får mange anmeldelser hvis alle skulle anmeldt det. Bare gi blaffen i han og gå videre. 

Anonymkode: ce6bd...411

Bare fordi noe ikke er uvanlig så betyr det ikke at vi skal godta det. 

Menn kommer aldri til å slutte å ta seg til rette på kroppene våres og begå overgrep om vi bare skal gi dem en sur mine for det. 

Oppfordrer alle til å anmelde! Kvinnehat og seksuelle overgrep er mer enn alvorlig nok! 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det dere klager over? Alle kvinnene på KG har jo blitt enige om at pupper ikke er en seksuell kroppsdel. Så det blir jo som om noen hadde tatt dere på skulderen eller armen.

Anonymkode: cf8e3...9b9

• Nyttig 3
Skrevet

Oh lord så kvalm oppførsel 😳

Men anmeldelse, måtte vel blitt for seksuell trakassering da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Cry me a river! 

Anonymkode: 2f58d...184

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ja da skulle jeg anmeldt en i Vassendgutane som tok meg på begge puppene etter en konsert på byn.

Ja, det skulle du gjort.

§ 298.Seksuelt krenkende atferd offentlig eller uten samtykke

Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd

a. på offentlig sted, eller
b. i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket i det.
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (6 minutter siden):

Ja, det skulle du gjort.

§ 298.Seksuelt krenkende atferd offentlig eller uten samtykke

Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd

a. på offentlig sted, eller
b. i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket i det.

Så hvis alle som ble utsatt for litt seksuelt krenkende atferd, hvordan tror du politiet ville ha løst det?

Jeg har selv flere ganger blitt tatt på ballene på dansegulvet, klapset på rumpa i kø osv osv.. 

Anonymkode: 80548...855

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Cry me a river! 

Anonymkode: 2f58d...184

Kødder du?

Til ts, ja anmeld for all del!

Jeg må si jeg har veldig vanskelig for å tro at en slik fyr er i stand til å fremstå helt normal i forkant av en date. Skulle gjerne sett korrespondansen. Hvordan reagerte ham da du avbrøt?

Anonymkode: f62a3...2b2

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette skal man ikke anmelde! Han tok deg på puppene, jeg regner med at du da sa, "nei, dette vil jeg ikke", så sluttet han? Da er det ingenting å anmelde, men hvis han etter dette ikke ga seg og fortsatte å klå, da kan vi kanskje snakke en anmeldelse. Men dette virket bare som at han totalt feiltolket situasjonen, og det er lov! Jeg hadde ikke anmeldt for dette. Jeg hadde tenkt, han er rar, dette gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 325ce...2f2

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så hvis alle som ble utsatt for litt seksuelt krenkende atferd, hvordan tror du politiet ville ha løst det?

Jeg har selv flere ganger blitt tatt på ballene på dansegulvet, klapset på rumpa i kø osv osv.. 

Jeg også, men det hjelper jo i alle fall ingenting hvis man lar det forbigå i stillhet. På denne måten blir det i hvert fall en del av statistikken. Hadde det vært nok å si ifra selv, ville det vært overflødig, men det gjør jo åpenbart ikke nytten. Politiet henlegger jo uansett saken, så det tar jo ikke all verdens med resurser.

Anonymkode: f62a3...2b2

• Liker 5
Skrevet

Politiet har viktigere ting å bruke tiden på enn dette. Daten kommer uansett til å  benekte dette så du kommer ingen vei.  Jeg hadde kuttet han ut.

Skrevet

Næmen i alle dager! Var du på date og den du møtte på date forøkte å ta på deg?? 🙀 WTF, det er jo på ingen måte meninga med dates :ironi:

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette skal man ikke anmelde! Han tok deg på puppene, jeg regner med at du da sa, "nei, dette vil jeg ikke", så sluttet han? Da er det ingenting å anmelde

Det er da det er noe å anmelde. Man tar ikke på folk som ikke har gitt sitt samtykke til det, og det bør han lære.

Gorgonzola skrev (18 minutter siden):

Næmen i alle dager! Var du på date og den du møtte på date forøkte å ta på deg?? 🙀 WTF, det er jo på ingen måte meninga med dates :ironi:

Nei, overgrep er aldri meningen med dates. Det er aldri slik at man "ber om det" når man møter en fremmed, for å finne ut hvem de er. Aldri. Å latterliggjøre den som blir utsatt for slike handlinger er det ynkeligste...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Da hadde de skjønt at de måtte ta det alvorlig, og det hadde resultert i høyere strafferamme fra rettsvesenet og politikerne hadde måttet handle pga anmeldelsesstatestikken er hva som bestemmer områder som får mer prioritering og ressurser så det hadde ført til mer forebyggende holdningsarbeid i barnehagen, skolen og f eks på tv reklamer og idrettslag osv 

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...