AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Del Skrevet 20. april Noen med litt kjennskap til nub-teorien som ønsker å gjette kjønn på babyen min? Jeg syntes det var tvetydig. Er ca 12 uker på vei 💗💙 Jeg er veldig klar over at det kun er gjetting, og jeg blir like glad uansett hva kjønnet blir. Bare gleder meg sånn til å få vite! Anonymkode: 11871...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Del Skrevet 20. april Om du er over 12+4 så ville jeg ha tippet på jente. Om du er tidligere på vei så er det fortsatt tid til å reise seg mer Anonymkode: b9e61...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Om du er over 12+4 så ville jeg ha tippet på jente. Om du er tidligere på vei så er det fortsatt tid til å reise seg mer Anonymkode: b9e61...bb3 Tusen takk for svar 😍 Anonymkode: 11871...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Del Skrevet 20. april Tipper gutt ❤️ Anonymkode: a2fb9...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Del Skrevet 20. april Gutt 😃 Anonymkode: 2b05b...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tipper gutt ❤️ Anonymkode: a2fb9...1f0 Så spennende! Tusen takk for at du gjettet 😍 Anonymkode: 11871...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gutt 😃 Anonymkode: 2b05b...59a Tusen takk for svar 😍 Anonymkode: 11871...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Del Skrevet 20. april Jeg ville tippet jente utfra det bildet. Lignet veldig på bildet jeg fikk for min jente! Anonymkode: 7835e...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #9 Del Skrevet 20. april Først og fremst, gratulerer så mye!!🥳 Vanskelig å si, men ville nok tippet jente! Vi venter en jente nå til sommeren❤️ Hadde selvsagt blitt glad uansett hvilket kjønn, men er også noe med å vite at vi snart får møte lille jenta vår🥰 Anonymkode: 54d1b...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #10 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ville tippet jente utfra det bildet. Lignet veldig på bildet jeg fikk for min jente! Anonymkode: 7835e...7cd Så gøy at du ser likheter til deres eget bilde 😍 og tusen takk for svar! Anonymkode: 11871...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april #11 Del Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Først og fremst, gratulerer så mye!!🥳 Vanskelig å si, men ville nok tippet jente! Vi venter en jente nå til sommeren❤️ Hadde selvsagt blitt glad uansett hvilket kjønn, men er også noe med å vite at vi snart får møte lille jenta vår🥰 Anonymkode: 54d1b...42e Tusen hjertelig takk for det 🥰 Gratulerer så mye med en liten jente på vei 💗 Ønsker deg alt vel videre i graviditeten og som nybakt mor 🥰 Ja, det er jeg helt enig i 🙏🏼 For meg vil det gjøre det lettere å se for seg fremtiden med lille, og det trenger jeg. Vi skulle egentlig også ha sommerbarn, men mistet i uke 11 for noen måneder siden 💔 Det har gjort det vanskelig å ta innover seg denne graviditeten og knytte seg slik jeg gjorde sist, men jeg merker at jo mer jeg får se og vite om lille, jo bedre går det ❤️ Anonymkode: 11871...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #12 Del Skrevet 10. mai Ville bare oppdatere tråden og si at ny UL viste tydelig at barnet vårt er en gutt 💙 mye har altså skjedd på tre uker 😇 Anonymkode: 11871...327 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #13 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville bare oppdatere tråden og si at ny UL viste tydelig at barnet vårt er en gutt 💙 mye har altså skjedd på tre uker 😇 Anonymkode: 11871...327 Stemte ikke nub teorien for deg? Gratulerer med en liten gutt 🩵 Anonymkode: 5f29f...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå