tobo Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #61 Skrevet 5. januar 2006 Jeg fryder meg absolutt ikke over at hun er syk. Det er veldig trist at hun har det sånn, og trist for alle som er i nærheten av henne. Min mann hadde forberedt meg på at hun var slik. Men jeg trodde ikke det var så ille. Det eneste jeg er glad for er at jeg nå slipper å være i nærheten av henne mer. Det er utrolig destruktivt, man blir nedtrykt. Selv om folk er syke og dårlige, må man kunne forvente en minimumsstandard når det gjelder oppførsel og normal høflighet.
Brunhilde Skrevet 6. januar 2006 #64 Skrevet 6. januar 2006 Selv om folk er syke og dårlige, må man kunne forvente en minimumsstandard når det gjelder oppførsel og normal høflighet. ←
Saeria Skrevet 7. januar 2006 #65 Skrevet 7. januar 2006 Selv om folk er syke og dårlige, må man kunne forvente en minimumsstandard når det gjelder oppførsel og normal høflighet. ← Helt enig!
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2006 #66 Skrevet 7. januar 2006 Jeg liker ikke å komentere slike undermåls innlegg. Nå har jo saken flere sider. Unnskyld meg,men slik som du viser oss hvordan du er, så er det ikke rart at DU oppfatter henne som vanskelig. Ja, jeg hadde utelukket deg med den oppførsel du har. kansje svigermor har prøvd å lære deg folkeskikk? Har du noen gang lært det? Jeg tror ikke på at det bare er svigermor.Er det en svigermor, så er det alltid en svigerdatter. ← Du kan umulig ha møtt ei svigermor av "rette" typen!!! Eller er du svigermor selv:-)
Gjest Gjest_Geir_* Skrevet 7. januar 2006 #67 Skrevet 7. januar 2006 Kan du ikke bare si ved klaging: Du må gjerne finne en annen plass å feire jul. Slik har vi det. ← Synes du burde være ærlig mot henne, kalle en spade en spade og be henne dra til Helvete og bli der, og forklare henne hvorfor.
loffen Skrevet 7. januar 2006 #68 Skrevet 7. januar 2006 Dans! Om enn for deg selv. Forstår godt at det må være en lettelse å slippe å bli rakket ned på flere uker av gangen. Jeg tror også at du er såpass oppegående at du gir din man oppmuntring og trøst dersom han er veldig lei seg og bekymret for sin mors helse. ← Enig! fra loffen
Nita Skrevet 7. januar 2006 #69 Skrevet 7. januar 2006 Er selv svigermor, men håper virkelig sønnen eller svigerdattera forteller meg hvis jeg tar meg til rette , men med en slik svigermor hadde jeg fortalt sønnen hennes(mannen din) at han måtte snakke med henne. Enten fikk hun begynne å oppføre seg respektfull overfor dere og deres husregler eller så fikk hun la vær¨å besøke dere..... OG UANSETT....MAN RØYKER IKKE INNE HVOR DET BOR BARN :no_smoking:
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #70 Skrevet 8. januar 2006 Jeg tar gjerne en svingom med deg jeg! Min svigermor kom dundrende inn for å ta kontroll over oss dagen etter at vi kom hjem fra sykehuset med ungen...hun var helt gal og det gikk opp for oss at hun ville ha plassen til sønnen sin! Rett og slett være omsorgsperson og min høyre hånd. Nærmere meg og barnet enn han... *dåne* Når han sa klart i fra til henne fikk han beskjed om at hvis det ikke ble slik hun ville, så ville hun bli likegyldig og slutte å bry seg! Når hun ikke kom noen vei la hun meg for hat og tok kontroll over hele resten av familien med drittslenging og martyri, og vi har ikke sett noen av dem på et år. Så jeg daaaaaanser av glede selv om det er meget synd i damen.
doodles Skrevet 8. januar 2006 #71 Skrevet 8. januar 2006 Forstår deg godt! Har hatt en slik svigermor selv... og hun var aldri mer enn 2 dager hos oss! Imponert over at du holdt ut. Nå har jeg en "midt i mellom"-svigermor, og vet hvor heldig jeg er. Gjør alt jeg kan for å ha et normalt forhold til henne. Ikke alltid like lett, men hun er tross alt en god bestemor og røyker ute av fri vilje.
Gjest synseren Skrevet 8. januar 2006 #72 Skrevet 8. januar 2006 Det jeg lurer på er: hva er det som gjør at noen får lov til å få deg til å føle deg ille? Hadde du svar på det ville du kanskje ikke følt det sånn anngående svigermor?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå